• Zoals velen weten heeft Quizlet een facebook pagina, maar op het moment dat ik Quizlet zoek op instagram krijg ik geen resultaten.

    Dus hoe leuk zou het zijn? Een Quizlet Instagram pagina?

    Mij lijkt het leuk om dit samen met nog een paar mensen op te zetten, maar dan moet het natuurlijk wel gepromoot worden door Quizlet.

    Op de instagram pagina, kunnen we net zoals op Facebook, updates laten weten en wedstrijden promoten. Zo kunnen we weer nieuwe users trekken!

    Ik hoor het nog wel!


    Ga je mee verdwalen? Ik weet de weg.

    Oeh goed idee!


    And then we'll see it.

    lijkt me een leuk idee!


    We were the forever that didn't last

    Ik denk dat dat een aardige poging is tot meer users. Het is denk ik best wel een goed plan.


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Lijkt me super leuk! Wil ook graag helpen als het nodig is (:


    made a list of my regrets and you were the first, love

    ido schreef:
    Lijkt me super leuk! Wil ook graag helpen als het nodig is (:


    Ja, lijkt me leuk!


    Ga je mee verdwalen? Ik weet de weg.

    aarsvogel schreef:
    Ik denk dat dat een aardige poging is tot meer users. Het is denk ik best wel een goed plan.


    Dit ook vooral en het lijkt me inderdaad een heel leuk idee ook om zo users op de hoogte te houden van verschillende dingen!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Klinkt als een goed idee.
    Het enige probleem wat ik hierin zie is dat die Facebook pagina sowieso weinig users trekt, aangezien het maar updates zijn over ''Oh oeps, de website is down''
    Ik zie geen interessante acties of coole foto's etc. Als ik niet op Quizlet zou zitten en ik kom die Facebook pagina tegen, zou ik denken ''Ok'' en dan weer verder gaan.

    Als het Instagram account veel actief zal zijn en dingen plaatst die mensen trekt en ze ook kan behouden, ben ik voor.

    ScribbleTheFox schreef:
    Klinkt als een goed idee.
    Het enige probleem wat ik hierin zie is dat die Facebook pagina sowieso weinig users trekt, aangezien het maar updates zijn over ''Oh oeps, de website is down''
    Ik zie geen interessante acties of coole foto's etc. Als ik niet op Quizlet zou zitten en ik kom die Facebook pagina tegen, zou ik denken ''Ok'' en dan weer verder gaan.

    Als het Instagram account veel actief zal zijn en dingen plaatst die mensen trekt en ze ook kan behouden, ben ik voor.


    Misschien is het wel leuk om op insta de nieuwsbrief neer te zetten of een soort beste quiz/verhaal/gedicht/lijstje/topic van de dag. Of de verborgen parels. (Creaties die meer aandacht zouden moeten krijgen) Ook lijkt insta me een leuke plek voor Quizlet memes.

    Maar ik ben voor quizlet op insta!


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Goh, ik snap je redenering erachter wel maar weet niet zo goed of Instagram het beste platform is voor Quizlet. Aan wat voor foto's had je dan gedacht? Want het moet er natuurlijk ook allemaal nog mooi uitzien op Instagram en ik denk zo posts met enkel tekst dat dat niet echt gaat aanslaan. (:


    The soul needs autumn.

    HaIe schreef:
    (...)

    Dit ook vooral en het lijkt me inderdaad een heel leuk idee ook om zo users op de hoogte te houden van verschillende dingen!


    26 - 02 - '16

    Wervelwind schreef:
    Goh, ik snap je redenering erachter wel maar weet niet zo goed of Instagram het beste platform is voor Quizlet. Aan wat voor foto's had je dan gedacht? Want het moet er natuurlijk ook allemaal nog mooi uitzien op Instagram en ik denk zo posts met enkel tekst dat dat niet echt gaat aanslaan. (:


    Dat is zo, maar vaak kan je dingen wel kort en bondig aankondigen of promoten met weinig tekst en een passend plaatje.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Wellicht is het leuk om er dan story's, quizzen, columns, RPG's etc. op te promoten en zo, met covers als foto (:


    We were the forever that didn't last

    Wildfowls schreef:
    Wellicht is het leuk om er dan story's, quizzen, columns, RPG's etc. op te promoten en zo, met covers als foto (:


    Dit dus! Link erbij!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ja ik zou dan ofwel de cover of gewoon een bijpassend plaatje gebruiken bij wat je promoot. En dan als je wil kan je nog op verschillende manieren zorgen dan de foto's toch wat bij elkaar passen zodat het ook nog eens mooi overzicht heeft!


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Leuk idee! Na Mei wil ik ook wel helpen, want dan ben ik klaar met m'n studie en heb ik toch de tijd.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.