• Ik heb mij altijd voorgenomen dat wanneer ik ooit een boek zou schrijven dat niet onder mijn echte naam zou zijn, maar onder een schuilnaam. Nu is het ook zo dat ik op Facebook een naam draagt die totaal niet mijn echte naam is (dat doe ik omwille van privéredenen en daar ga ik nu niet verder op in), maar ik vraag mij nu al een tijdje af of ik onder de naam Avarosa Nozhnitsy zou schrijven of Nana Nozhnitsy. Avarosa voor volledige anonimiteit (en ja dat is een naam) of Nana om mijn echte naam er in te verwerken, maar een naam dat mijn vrienden wel kennen.
    Welke vinden jullie eigenlijk het leukst klinken? En indien jullie een verhaal zouden schrijven zou dat dan onder jullie echte naam zijn of een schuilnaam?

    [ bericht aangepast op 30 juni 2014 - 14:08 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik vind Nana Nozhnitsy leuker, omdat dat een alliteratie is ^^

    En ik schrijf zelf niets, maar het lijkt me wel enorm cool om beroemd te worden (eventueel op muzikaal gebied) zonder dat mensen weten wie ik ben :Y)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Dat wist ik helemaal nooit. (cat)

    Ik vind Nana leuker klinker, tbh. De naam loopt lekkerder.


    Your make-up is terrible

    Nana Nozhnitsy vind ik het mooiste klinken.
    En mijn vader heeft ooit een geweldige schuilnaam bedacht toen ik nog actief schreef, maar daar herkennen mensen mij niet mee.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Hartnett schreef:
    Nana Nozhnitsy vind ik het mooiste klinken.
    En mijn vader heeft ooit een geweldige schuilnaam bedacht toen ik nog actief schreef, maar daar herkennen mensen mij niet mee.


    Dit. En ik neem ook een schuilnaam. Want stel; je boek wordt helemaal de grond ingeboord, dan kunnen ze niet zeggen dat jij het bent.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Kawena schreef:
    Ik vind Nana Nozhnitsy leuker, omdat dat een alliteratie is ^^

    En ik schrijf zelf niets, maar het lijkt me wel enorm cool om beroemd te worden (eventueel op muzikaal gebied) zonder dat mensen weten wie ik ben :Y)


    i put the fun in funeral

    Assassin schreef:
    Dat wist ik helemaal nooit. (cat)

    Ik vind Nana leuker klinker, tbh. De naam loopt lekkerder.
    Is het je dan niet opgevallen dat je naar een andere naam schreef met kerst? :p


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...)Is het je dan niet opgevallen dat je naar een andere naam schreef met kerst? :p


    Denk het niet nee. (cat)


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Denk het niet nee. (cat)
    Haha grappig. Het jammere aan Nana is dat iedereen van school me wel onder die naam kent. :p
    Ah wel, het is niet dat ik ook een boek ga uitbrengen vrees ik. Haha. :'D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...)Haha grappig. Het jammere aan Nana is dat iedereen van school me wel onder die naam kent. :p
    Ah wel, het is niet dat ik ook een boek ga uitbrengen vrees ik. Haha. :'D


    Ik heb het opgezocht, haha. 8D Ik merk het nu pas, maar ik ben niet zo oplettend in zulke dingen, vooral niet omdat je zus? dezelfde achternaam op fb gebruikt als jou.
    Is Nana dan een afkorting of zo van je naam?


    Your make-up is terrible

    Nee, dat is het enige gedeelte die wel echt is. :'D
    Zij doet het ook omwille van dezelfde reden.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa Nozhnitsy

    Dat vind ik erg mooi klinken ^_^

    IkdenkdatikLuciaNorthgadoenalspriveschrijversnaam. Vanmijnoma'svoornaamenomdatikinhetNoordenwoon ^-^

    [ bericht aangepast op 30 juni 2014 - 18:21 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik vind Nana leuk klinken, ook herkenbaar. Persoonlijk zou waarschijnlijk niet mijn eigen naam gebruiken als ik ooit een boek schrijf, maar een iets spannender naam.


    Alleen maar tranen van geluk

    Nana klinkt beter dan die andere, moet ik eerlijk zeggen.

    Ik zal zelf onder een annonieme naam schrijven. LyraPhoenix


    Vampire + Servant = Servamp

    Ik vind Nana leuker, maar Avarosa is ook erg mooi.
    Als ik ooit een boek zou schrijven, (waarschijnlijk niet), zou ik het onder mijn eigen naam doen. Hoogstens zou ik mijn moeders achternaam gebruiken, omdat die van mijn vader niet echt fijn/handig is in het Engels.
    Maar ik heb niet de ambities om dat te doen, dus misschien zou het anders liggen als ik die wel had.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Lazulis schreef:
    Nana klinkt beter dan die andere, moet ik eerlijk zeggen.

    Ik zal zelf onder een annonieme naam schrijven. LyraPhoenix
    Oeh die is ook leuk.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?