• Ik heb mij altijd voorgenomen dat wanneer ik ooit een boek zou schrijven dat niet onder mijn echte naam zou zijn, maar onder een schuilnaam. Nu is het ook zo dat ik op Facebook een naam draagt die totaal niet mijn echte naam is (dat doe ik omwille van privéredenen en daar ga ik nu niet verder op in), maar ik vraag mij nu al een tijdje af of ik onder de naam Avarosa Nozhnitsy zou schrijven of Nana Nozhnitsy. Avarosa voor volledige anonimiteit (en ja dat is een naam) of Nana om mijn echte naam er in te verwerken, maar een naam dat mijn vrienden wel kennen.
    Welke vinden jullie eigenlijk het leukst klinken? En indien jullie een verhaal zouden schrijven zou dat dan onder jullie echte naam zijn of een schuilnaam?

    [ bericht aangepast op 30 juni 2014 - 14:08 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Nana Nozhnitsy vind ik mooier klinken, alhoewel Avarosa ook heel mooi is, maar Nana en Nozhnitsy vind ik beter bij elkaar passen.
    Ik ben er nog niet over uit of ik onder een schrijversnaam zou willen publiceren. Als ik het zou doen, zou ik waarschijnlijk Corday gebruiken, terwijl ik eigenlijk liever mijn eigen naam gebruik, maar die is niet erg origineel, aangezien ik iemand met precies dezelfde voornaam en achternaam ken. En ik ben er pas achtergekomen hoe mijn achternaam in het Frans uitgesproken wordt en dat is ronduit afschuwelijk.


    Take risks and conquer your fears.

    Fail, ik dacht heel serieus dat Nana je echte naam was... ):
    Anyway, ik ga ook voor Nana, dat klinkt leuker!

    Haha Nana is mijn echte naam Lieke. Mijn achternaam is gewoon niet echt op Facebook.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2014 - 19:48 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?