• Hebben jullie het ook wel eens gehad, dat jullie zeiden dat jullie iets nooit gingen doen maar wat nu echt doodnormaal is. Bijvoorbeeld ik vond het vroeger heel raar als mensen hun haar verfden en vond mijn eigen haarkleur helemaal geweldig. Maar nu haat ik mijn haarkleur en heb ik het al een aantal keren geverfd. Hetzelfde met veel soorten kleding, of dat ik iets vorige week nog aanhad en dan denk ik nu van wat bezielde me toen ik dat kocht. Hebben jullie dat ook?

    Ik heb dat vroeger gehad met verre reizen met de bus, ik woon zegmaar in een plek met weinig bussen en ik kan niet fietsen door mijn visuele beperking. Dus ik dacht nooit zovaak de bus te pakken, of hier bijna elke dag naar het winkel centrum te gaan.

    Make-up. Ik ging dat nooit gebruiken zei ik altijd.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Minecraft spelen en boeken lezen, precies de dingen waar ik nu verslaafd aan ben:Y)

    Minecraft leek me heel saai en lelijk toen mijn broer het speelde, maar het blijkt heel leuk te zijn! (Nu heb ik zelfs een minecraft t shirt, redstonelamp, creeper&ocelot knuffel & lego XD)

    Boeken lezen vond ik o school altijd saai(daar hadden ze gwn saaie boeken) en dus dacht ik dat ieder boek zo was, behalve kattenboeken maar meestal had ik van die boeken met info over katten of een heel kort verhaal. Maar toen kwam Warrior Cats! En omdat ik Warror cats las vond ik boeken lezen leuk dus ging ik in Harry Potter, THG en nog veel meer lezen en het blijkt awesome te zijn :)

    [ bericht aangepast op 1 juli 2014 - 1:40 ]


    May StarClan light your path.

    Ik zei ooit dat ik nooit iemand zou vertellen dat ik in een Schotse pipeband speel.
    Ergens was ik bang dat ik zou worden uitgelachen als men het wist en dat wilde ik niet omdat ik me er best voor schaamde.
    Nu weet iedereen het. :')
    En ik heb nog geen minuut spijt gehad dat ik het iemand heb verteld want vrijwel iedereen is er positief over.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Zoveel^^
    Als kind had ik een hekel aan lezen, en zwoer ik nooit boeken te lezen tenzij het écht niet anders kon, nu heb ik inmiddels een volle boekenkast.
    Vroeger droeg ik voortdurend zwarte kleding en had ik niets met mode, nu ben ik kapster en loop voortdurend rond in vrolijk gekleurde jurkjes en heb ik een heel arsenaal aan schoenen en handtassen :X
    Ik zou nooit een chihuahua nemen, want ik vond het belachelijk hoe mensen hen als levende poppen gebruikten, nu heb ik er zelf een en besef ik dat ze een truitje soms écht nodig hebben tegen de kou, en smeer ik soms zelfs zonnecreme op hem in de zomer (ter verdediging, mijn chihuahua is naakt door omstandigheden, en ik wil niet dat hij verbrand)

    Ik denk dat het normaal is, mensen veranderen nu eenmaal in hun leven :)


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Een paar dingen. Ik haatte rokjes en jurkjes, die ik nu gewoon draag. Ik hield niet van achtbanen en nu vind ik het juist spannend en fijn. Vroeger had ik ook een hekel aan lezen en nu vind ik het helemaal geweldig.


    16 - 09 - '17

    Ik kan zo een, twee, drie niets bedenken... Ik heb altijd geroepen dat ik nooit zou gaan roken en daar heb ik me tot nu toe prima aangehouden (:


    Hamartia

    Maguire schreef:
    Ik kan zo een, twee, drie niets bedenken... Ik heb altijd geroepen dat ik nooit zou gaan roken en daar heb ik me tot nu toe prima aangehouden (:


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Buddy schreef:
    Make-up. Ik ging dat nooit gebruiken zei ik altijd.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Dat heb ik zeker, maar wat nu in me opkomt is vooral allemaal heel erg negatief.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    M'n haar kort knippen. AHAHA *.*
    En ik heb zojuist een heel schattige vrouwelijke jurk gekocht. Via internet. Terwijl ik op internet nooit kleding koop. DAFUQ is wrong with me. Maar na drie dagen kwijlen was ik het zat >.>
    EDIT: En nu blijkt dat er in mijn maat nog maar 1 jurk over was ;o.
    ffs it's so cute I can't even.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2014 - 10:43 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Inderdaad mijn haar verven en raad is wat ik nu al een tijdje doe :').

    Make-up gebruiken, roken en m'n haar verven, maar ik doe nog steeds geen van de drie. ^^ Ik zei enkele jaren geleden wel dat ik nooit Facebook aan zou maken. Uiteindelijk heb ik het wel gedaan en nu gebruik ik het dagelijks. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Maguire schreef:
    Ik kan zo een, twee, drie niets bedenken... Ik heb altijd geroepen dat ik nooit zou gaan roken en daar heb ik me tot nu toe prima aangehouden (:


    26 - 02 - '16

    Oh zoveel... make-up gebruiken, jurkjes en rokjes dragen, schoenen met hakken kopen [al zijn ze mini], Harry Potter lezen [waar ik daarna aan verslaafd raakte]. En er is vast wel meer. :']


    Every villain is a hero in his own mind.