• Iedereen weet het wel, iedereen heeft het wel gehoord! Het WK voetbal 2014 komt eraan! Op donderdag 12 juni gaat het van start! Hier kan je het schema volgen.
    Hier kunnen we pronostieken houden wie er wanneer wint en met hoeveel. Je kan ook gewoon je mening zeggen en het gezellig maken.



    Wie denken jullie dat gaat winnen?

    Speelschema

    12/06/'14
    Bra - Kro 3-1

    13/06/'14
    18:00
    Mex - Kam 1-0
    21:00
    Spa - Ned 1-5
    24:00
    Chl - Aus 3-1

    14/06/'14
    18:00
    Col - Gri 3-0
    21:00
    Uru - Cri 1-3
    24:00
    Eng - Ita 1-2

    15/06/'14
    03:00
    Ivo - Jap 2-1
    15:00
    Zwi - Ecu 2-1
    21:00
    Fra - Hon 3-0
    24:00
    Arg - Bos 2-1

    16/06/'14
    18:00
    Dui - Por 4-0
    21:00
    Irn - Nga 0-0
    24:00
    Gha - USA 1-2

    17/06/'14
    18:00
    Bel - Alg 2-1
    21:00
    Bra - Mex 0-0
    24:00
    Rus - Zko 1-1

    18/06/'14
    18:00
    Aus - Ned2-3
    21:00
    Spa - Chl 0-2
    24:00
    Kam - Kro 0-4

    19/06/'14
    18:00
    Col - Ivo 2-1
    21:00
    Uru - Eng 2-1
    24:00
    Jap - Gri 0-0

    20/06/'14
    18.00
    Ita - Cri 0-1
    21.00
    Zwi - Fra 2-5
    24.00
    Hon - Ecu 1-2

    21/06/'14
    18.00
    Arg - Ira 1-0
    21.00
    Dui - Gha 2-2
    24.00
    Nig - Bos 1-0

    22/06/'14
    18:00
    Bel - Rus 1 - 0
    22:00
    Z-Ko - Alg 4 - 2

    23/06/'14
    //:00
    Usa - Por 2-2
    //:00
    Aus - Spa 0-3
    //:00
    Ned - Chl 2-0

    24/06/'14
    //:00
    Kro - Mex 1-3
    //:00
    Kam - Bra 1-3
    //:00
    Cri - Eng 0-0

    24/06/'14
    //:00
    Ita - Uru 0-1
    //:00
    Gri - Ivo 2-1
    //:00
    Jap - Col 1-4

    25/06/'14
    18:00
    Nga - Arg 2-3
    18:00
    Bos - Irn 3-1
    22:00
    Hon - Zwi 0-3
    22:00
    Ecu - Fra 0-0

    26/06/'14
    18:00
    Por - Gha 1-1
    18:00
    Usa - Dui 0-1
    22:00
    Alg - Rus
    22:00
    Z-ko - Bel

    28/06/'14
    18:00
    Bra - Chl
    22:00
    Col - Uru

    29/06/'14
    18:00
    Ned - Mex
    22:00
    Cri-Gri

    30/06/'14
    18:00
    Fra - Nga
    22:00
    G1 - H2

    01/07/'14
    18:00
    Arg - Zwi
    22:00
    H1 - G2


    Landen

    Groep A
    Brazilië
    Mexico
    Kroatië
    Kameroen


    Groep B
    Nederland
    Chili
    Australië
    Spanje

    Groep C
    Colombia
    Ivoorkust
    Japan

    Griekenland

    Groep D
    Costa Rica
    Italië
    Uruguay
    Engeland

    Groep E
    Frankrijk
    Ecuador
    Zwitserland
    Honduras

    Groep F
    Argentinië
    Nigeria
    Iran
    Bosnië-Herz.

    Groep G
    Duitsland
    Veren. Staten
    Ghana
    Portugal


    Groep H
    België
    Algerije
    Rusland
    Zuid-Korea


    © 2014 Naar NOS.nl

    [ bericht aangepast op 5 juli 2014 - 17:26 ]


    Your make-up is terrible

    SolidSnake schreef:
    (...)

    ... XD
    Dan hadden ze simpelweg door kunnen rennen en kunnen scoren, niet? België was helaas meer van het naar voren rossen van de bal en hopen dat ze kunnen scoren. Een goeie aanval opzetten doen ze maar zelden en dat is jammer. Hopelijk lukt dat ze volgend WK wel, want qua verdediging zijn ze niet slecht.


    Ik zeg net dat ze niet verder naar voor konden lopen om te scoren gezien de Argentijnen naar achter liepen zodat het buitenspel was. Als je dan scoort telt het sowieso niet.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Rewrite schreef:
    (...)

    Hmm, maar als ze naar achteren lopen die Argentijnen dan heffen ze het buitenspel toch juist op? :P
    Of bekijk je alles van Belgisch perfectief?
    Maar die Argentijnen hebben gewoon slim alles dichtgetimmerd. :)


    Ja, ik bekijk het uit Belgisch perspectief. Als wij naar voor lopen en zij lopen naar Courtois' doel, is dat voor mij naar achter. ^^
    En dat is waar, maar ik had toch liever een match gezien waar ze open spelen, matchen die dichtgesmeten worden zijn echt saai om naar te kijken.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    COBAlN schreef:
    (...)

    Ja, ik bekijk het uit Belgisch perspectief. Als wij naar voor lopen en zij lopen naar Courtois' doel, is dat voor mij naar achter. ^^
    En dat is waar, maar ik had toch liever een match gezien waar ze open spelen, matchen die dichtgesmeten worden zijn echt saai om naar te kijken.


    Ah oké, want ik bekijk eigenlijk alles vanuit het perspectief van de desbetreffende partij. xd Vandaar dacht ik al xd
    Natuurlijk zien mensen graag open wedstrijden met veel ruimte, zodat de technisch begaafden voetballers kunnen laten zien wat ze kunnen. Alleen qua resultaat snap ik die Argentijnen erg goed :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Rewrite schreef:
    (...)

    Ah oké, want ik bekijk eigenlijk alles vanuit het perspectief van de desbetreffende partij. xd Vandaar dacht ik al xd
    Natuurlijk zien mensen graag open wedstrijden met veel ruimte, zodat de technisch begaafden voetballers kunnen laten zien wat ze kunnen. Alleen qua resultaat snap ik die Argentijnen erg goed :P


    Nou, dàt is dus wat de V.S. wel deed en dat was gewoon een super match om naar te kijken, dit absoluut niet.
    En @Tigresse: Tja, da's waar, maar ik denk toch dat we een kans gemaakt zouden hebben moesten ze wat opener gespeeld hebben.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried


    "I shut my eyes in order to see.'

    COBAlN schreef:
    (...)

    Nou, dàt is dus wat de V.S. wel deed en dat was gewoon een super match om naar te kijken, dit absoluut niet.
    En @Tigresse: Tja, da's waar, maar ik denk toch dat we een kans gemaakt zouden hebben moesten ze wat opener gespeeld hebben.


    Ja, dat komt doordat de V.S. echt wilde gaan en dan moet je risico nemen, waardoor ze ruimtes achterlaten waar de Belgen weer van kunnen profiteren. De Argentijnen vonden het allemaal wel best en Higuaín kreeg die bal ook met geluk daarvoor. Het was een mazzelgoaltje na een goede pass, maar voor de Argentijnen was het toen al helemaal best en heeft toen alles dichtgetimmerd.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.



    Nederland gaat gelijk voor de aanval. Mooi.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2014 - 21:34 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Maegi schreef:



    Whaha, hopelijk gaan we nu nog daadwerkelijk winnen, want al dat optimisme, maakt mij alleen maar zenuwachtiger :')


    Happy Birthday my Potter!

    Depay in de basis. *wbw*


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik vond de scheids trouwens wel vrij partijdig. Niets zo erg als Bra - Kro, natuurlijk, maar Messi maakt vier overtredingen en krijgt geen kaar, maar als wij eens wat doen, zwaait er was. Mooi gedaan, man!

    [ bericht aangepast op 5 juli 2014 - 21:42 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Maegi schreef:





    Vond deze ook wel leuk trouwens:

    [ bericht aangepast op 5 juli 2014 - 21:44 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Maegi schreef:

    haha


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Yes, we zijn weer oranje ^^


    Happy Birthday my Potter!



    Dit was trouwens wel een mooi schot O.o Jammer dat ik die niet gezien heb. Ziet er niet uit als een voorzet, trouwens. Hij krijgt de bal van achteren voor zijn voeten fso toch?


    quidquid excusatio prandium pro

    SolidSnake schreef:



    Dit was trouwens wel een mooi schot O.o Jammer dat ik die niet gezien heb. Ziet er niet uit als een voorzet, trouwens. Hij krijgt de bal van achteren voor zijn voeten fso toch?


    De bal kaatste af via het been van een Belgische speler en zo werd het een voorzet ='D
    Je kunt het deel vooraf zien op de gif die ik twee/3 pagina's terug plaatste.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.