• Iedereen weet het wel, iedereen heeft het wel gehoord! Het WK voetbal 2014 komt eraan! Op donderdag 12 juni gaat het van start! Hier kan je het schema volgen.
    Hier kunnen we pronostieken houden wie er wanneer wint en met hoeveel. Je kan ook gewoon je mening zeggen en het gezellig maken.



    Wie denken jullie dat gaat winnen?

    Speelschema

    12/06/'14
    Bra - Kro 3-1

    13/06/'14
    18:00
    Mex - Kam 1-0
    21:00
    Spa - Ned 1-5
    24:00
    Chl - Aus 3-1

    14/06/'14
    18:00
    Col - Gri 3-0
    21:00
    Uru - Cri 1-3
    24:00
    Eng - Ita 1-2

    15/06/'14
    03:00
    Ivo - Jap 2-1
    15:00
    Zwi - Ecu 2-1
    21:00
    Fra - Hon 3-0
    24:00
    Arg - Bos 2-1

    16/06/'14
    18:00
    Dui - Por 4-0
    21:00
    Irn - Nga 0-0
    24:00
    Gha - USA 1-2

    17/06/'14
    18:00
    Bel - Alg 2-1
    21:00
    Bra - Mex 0-0
    24:00
    Rus - Zko 1-1

    18/06/'14
    18:00
    Aus - Ned2-3
    21:00
    Spa - Chl 0-2
    24:00
    Kam - Kro 0-4

    19/06/'14
    18:00
    Col - Ivo 2-1
    21:00
    Uru - Eng 2-1
    24:00
    Jap - Gri 0-0

    20/06/'14
    18.00
    Ita - Cri 0-1
    21.00
    Zwi - Fra 2-5
    24.00
    Hon - Ecu 1-2

    21/06/'14
    18.00
    Arg - Ira 1-0
    21.00
    Dui - Gha 2-2
    24.00
    Nig - Bos 1-0

    22/06/'14
    18:00
    Bel - Rus 1 - 0
    22:00
    Z-Ko - Alg 4 - 2

    23/06/'14
    //:00
    Usa - Por 2-2
    //:00
    Aus - Spa 0-3
    //:00
    Ned - Chl 2-0

    24/06/'14
    //:00
    Kro - Mex 1-3
    //:00
    Kam - Bra 1-3
    //:00
    Cri - Eng 0-0

    24/06/'14
    //:00
    Ita - Uru 0-1
    //:00
    Gri - Ivo 2-1
    //:00
    Jap - Col 1-4

    25/06/'14
    18:00
    Nga - Arg 2-3
    18:00
    Bos - Irn 3-1
    22:00
    Hon - Zwi 0-3
    22:00
    Ecu - Fra 0-0

    26/06/'14
    18:00
    Por - Gha 1-1
    18:00
    Usa - Dui 0-1
    22:00
    Alg - Rus
    22:00
    Z-ko - Bel

    28/06/'14
    18:00
    Bra - Chl
    22:00
    Col - Uru

    29/06/'14
    18:00
    Ned - Mex
    22:00
    Cri-Gri

    30/06/'14
    18:00
    Fra - Nga
    22:00
    G1 - H2

    01/07/'14
    18:00
    Arg - Zwi
    22:00
    H1 - G2


    Landen

    Groep A
    Brazilië
    Mexico
    Kroatië
    Kameroen


    Groep B
    Nederland
    Chili
    Australië
    Spanje

    Groep C
    Colombia
    Ivoorkust
    Japan

    Griekenland

    Groep D
    Costa Rica
    Italië
    Uruguay
    Engeland

    Groep E
    Frankrijk
    Ecuador
    Zwitserland
    Honduras

    Groep F
    Argentinië
    Nigeria
    Iran
    Bosnië-Herz.

    Groep G
    Duitsland
    Veren. Staten
    Ghana
    Portugal


    Groep H
    België
    Algerije
    Rusland
    Zuid-Korea


    © 2014 Naar NOS.nl

    [ bericht aangepast op 5 juli 2014 - 17:26 ]


    Your make-up is terrible

    Wat heeft iedereen met Duitsland. o.o


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Vandaag ben ik ook voor België als jullie team Messi niet kunnen verslaan dan is het wel slecht gesteld zeg xd
    Trouwens wanneer gaat die Hazard eens voetballen?
    De enige treffers die ik hem zag maken, waren die op de training, terwijl het geen onaardige voetballer is.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Het blijkt dat als Neymar iets hoger was geraakt hij verlamd zou zijn - dus hij heeft opzich nog wel geluk. Nouja, zover je het geluk kan noemen.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Macabre schreef:
    Wat heeft iedereen met Duitsland. o.o


    Het is me fave vakantieland, leuke spelers, leuk voetbal, goed team. Dusja..


    Danmarks Dynamite.

    Ik dacht; "Iedereen is gestopt met dit topic!"
    Hmhwh. Topic 3 was dus al vol, hehe. WHOOPS!
    Faal, Julia. Faal. Wat ben je weer heerlijk bezig de laatste tijd x)


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Macabre schreef:
    Wat heeft iedereen met Duitsland. o.o



    quidquid excusatio prandium pro

    Gilinsky schreef:
    DUITSLAAAND! - sorry I was bored and I'm obsessed with some of the german players heuj - :Y)



    Holy shit die gif (H)

    Ik ben ook obsessed met ze, haha. Vooral Neuer (ik ben ook keeper en hij is mijn grote voorbeeld) en Götze (die is knap oké) en Müller (die heeft altijd grappige gezichten op foto's hahahaha en hij is goed) en Hummels (die is ook best wel sexy) en Klose (die is op dezelfde dag als ik jarig, lol) en de rest is eigenlijk ook gewoon super.
    Vroeger was ik obsessed met Özil maar dat is nu wat minder omdat hij nu ook gewoon iets minder speelt.

    Ik hoop zo erg dat Duitsland gaat winnen, maar dan moeten ze wel de halve finale doorkomen. Als ze tegen Colombia hadden gemoeten, had ik gedacht "Die komen in de finale" maar aangezien ze nu tegen een land moeten die alle scheids- en grensrechters meeheeft... Ik heb wel vertrouwen in ze, maar ik hoop wel dat er eerlijke scheids- en grensrechters zijn.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Vinception schreef:
    (...)

    Holy shit die gif (H)

    Ik ben ook obsessed met ze, haha. Vooral Neuer (ik ben ook keeper en hij is mijn grote voorbeeld) en Götze (die is knap oké) en Müller (die heeft altijd grappige gezichten op foto's hahahaha en hij is goed) en Hummels (die is ook best wel sexy) en Klose (die is op dezelfde dag als ik jarig, lol) en de rest is eigenlijk ook gewoon super.
    Vroeger was ik obsessed met Özil maar dat is nu wat minder omdat hij nu ook gewoon iets minder speelt.

    Ik hoop zo erg dat Duitsland gaat winnen, maar dan moeten ze wel de halve finale doorkomen. Als ze tegen Colombia hadden gemoeten, had ik gedacht "Die komen in de finale" maar aangezien ze nu tegen een land moeten die alle scheids- en grensrechters meeheeft... Ik heb wel vertrouwen in ze, maar ik hoop wel dat er eerlijke scheids- en grensrechters zijn.


    Maar ze hebben nu Neymar niet meer en dat is wel een minpunt voor hun. Niet dat ze nu zoveel slechter zijn, maar toch. En jaaaa! Neuer is echt, ik hou van hem! Hij is zo positief en hij keept zo zo goed. En de rest natuurlijk, haha. Özil was inderdaad beter met het EK, vind het jammer voor hem dat het minder gaat!


    Danmarks Dynamite.

    Ladris schreef:
    Het blijkt dat als Neymar iets hoger was geraakt hij verlamd zou zijn - dus hij heeft opzich nog wel geluk. Nouja, zover je het geluk kan noemen.


    Man, die vent die dat gedaan heeft, mag wel een straf krijgen. Als je dat op straat bij iemand doet wordt je gewoon aangeklaagd voor mishandeling.


    Happy Birthday my Potter!

    Gilinsky schreef:
    (...)

    Maar ze hebben nu Neymar niet meer en dat is wel een minpunt voor hun. Niet dat ze nu zoveel slechter zijn, maar toch. En jaaaa! Neuer is echt, ik hou van hem! Hij is zo positief en hij keept zo zo goed. En de rest natuurlijk, haha. Özil was inderdaad beter met het EK, vind het jammer voor hem dat het minder gaat!


    Ja idd.

    En ik heb nu gewoon een crush op Neuer haha. Ik ben zo blij dat ik in de zomervakantie een dagje naar de Allianz Arena ga (dan koop ik daar ook een keeperstenue van seizoen 13/14 met opdruk van Neuer, want die wil ik al heel lang en dan kan ik hem e i n d e l i j k kopen)

    Ik ben ook zo blij dat er een shirtless foto van Neuer is hehehehehehehe


    Daaaaaaaaaaaaamn (H)

    Mja, Schürrle is ook goed trouwens.
    Ik gun het Duitsland echt zo erg om het WK te winnen.
    Het boeit me niet wat anderen ervan denken, maar ik zit elke wedstrijd van Duitsland op de bank met de Duitse vlag en Duitse schmink om ze toe te juichen ^^


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik was op vakantie naar Duitsland vorige week met schmink en stuff heb ik zitten kijken naar een mega scherm en Duitsland aangemoedigt!
    Omg, jaloers, ik wil ook een shirt, meh. :c
    Hij heeft echt een gespierd buikje. :Y)
    Nah, ik ben gewoon voor NL maar als hun niet door gaan ben ik zeker voor Duitsland. Ik vind dat ze een beter team hebben tho, Duitsland.


    Danmarks Dynamite.

    Rewrite schreef:
    Vandaag ben ik ook voor België als jullie team Messi niet kunnen verslaan dan is het wel slecht gesteld zeg xd
    Trouwens wanneer gaat die Hazard eens voetballen?
    De enige treffers die ik hem zag maken, waren die op de training, terwijl het geen onaardige voetballer is.


    Hazard heeft zot goed gespeeld. Het is niet omdat hij geen doelpunt maakt dat hij niet goed speelt. :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    SolidSnake schreef:
    (...)


    Oké. Oké. I must agree on that one. Nomnom

    [ bericht aangepast op 5 juli 2014 - 17:54 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Mijn ideale WK:
    België wint van Argentinië
    Nederland wint van Costa Rica.

    Duitsland wint van Brazilië
    Nederland wint van Belgie

    In de finale wint Nederland van Duitsland en moet ik mijn haar oranje verven x)


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    COBAlN schreef:
    (...)

    Hazard heeft zot goed gespeeld. Het is niet omdat hij geen doelpunt maakt dat hij niet goed speelt. :'D


    wat heeft hij dan gedaan? :P
    Toen hij bij Paris speelde, toen was hij echt goed en speelde hij zo elke speler weg, maar toen was hij nog onbekend. Sinds zijn transfer naar Chelsea toe speelt hij tegen een dubbele dekking en daar schijnt hij toch meer moeite te hebben om er door te komen. Hij kan echt heel goed voetballen, maar zijn acties stranden bijna altijd in de verdediging en dat is zo jammer. Het gaat bij mij niet om de doelpunten, maar om zijn spel en die is sinds hij naar Chelsea is gegaan minder geworden. Hazard speelde redelijk tegen de VS maar kreeg wederom moeite om door die dubbele dekking te komen, maar 1 op 1 kan hij zijn mannetje gemakkelijk wegspelen. :P Dus ik ben het met je oneens dat hij zot goed gespeeld heeft. Hij heeft redelijk gespeeld. Ik vond die ene jongen, die Origi (volgens mij heet die zo) wel goed en de Bruyne ging in de tweede helft ook goed draaien. Trouwens wanneer komt die Januzaj erin, dat lijkt mij ook wel een goed spelertje :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.