• Hallo allemaal, bij een ander forum hebben ze een topic waarin je allemaal anonieme complimenten in kan sturen voor een lid van dat forum. Het leek me leuk om dat ook op Quizlet te doen.

    Het gaat als volgt:
    Stuur je compliment in een pb naar dit account: Qcompliment, met de username van degene voor wie het is erboven. De complimenten zullen dan hier in het topic komen, zonder de (user)naam van degene die ingestuurd heeft. Het compliment komt op een afbeelding en als je ook een plaatjesmaker wilt zijn, moet je dat zeggen, dan geef ik je het wachtwoord.

    Veel plezier!


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Aahw, dat vind ik echt heel lief. Dankje anoniem (stiekem weet ik wel wie je bent).

    Eva, is het ook een idee dat je de persoon over wie het gaat mailt?

    Zo van:
    Iemand heeft jou een complimentje gegeven in het Q's Anonieme Complimentjes topic. (en dat je dan de link van dat topic geeft van de goede pagina of zo. Of je vermeldt er bij op welke pagina het complimentje staat :3)
    Dit is een superleuk idee (:

    Leukk!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ashtonished schreef:
    Eva, is het ook een idee dat je de persoon over wie het gaat mailt?

    Zo van:
    Iemand heeft jou een complimentje gegeven in het Q's Anonieme Complimentjes topic. (en dat je dan de link van dat topic geeft van de goede pagina of zo. Of je vermeldt er bij op welke pagina het complimentje staat :3)
    Dit is een superleuk idee (:

    Ja, dat is wel goed. En we moeten ook bedenken hoe we geen dubbele complimenten gaan posten.


    Boe

    louisharry osnapitsme die andere ben ik vergeten omg sorry. Ik had het al verwijderd voor ik naar de namen keek. Sorrysorry.


    Boe

    Qcompliment schreef:
    (...)
    Ja, dat is wel goed. En we moeten ook bedenken hoe we geen dubbele complimenten gaan posten.


    Als hij geopend is doet de opener hem?
    Dan refresh je gwn ff ^^


    Boe

    Qcompliment schreef:
    (...)
    Ja, dat is wel goed. En we moeten ook bedenken hoe we geen dubbele complimenten gaan posten.


    Je zou een story kunnen aanmaken of een blog aan kunnen maken en daar dan in zetten wat de complimenten zijn en wie ze post.
    Of je doet gewoon dat je de mail moet beantwoorden als jij dat complimentje gaat posten. Dan staat er een groen pijltje voor en weet iedereen dat dat complimentje al is gepost of dat er mee aan de slag wordt gegaan.

    Qcompliment schreef:
    (...)

    Als hij geopend is doet de opener hem?
    Dan refresh je gwn ff ^^

    Mjaa, dat is denk ik wel goed.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Oh trouwens: thanks voor het compliment. (bloos)


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Qcompliment schreef:
    Redrosex




    Aahhw (:


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    Ashtonished schreef:
    (...)

    Je zou een story kunnen aanmaken of een blog aan kunnen maken en daar dan in zetten wat de complimenten zijn en wie ze post.
    Of je doet gewoon dat je de mail moet beantwoorden als jij dat complimentje gaat posten. Dan staat er een groen pijltje voor en weet iedereen dat dat complimentje al is gepost of dat er mee aan de slag wordt gegaan.

    Ik denk dat die laatste goed is.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Wat een leuk idee!


    16 - 09 - '17

    Ik doe mee!


    26 - 02 - '16

    AIterego schreef:
    (...)
    Ik denk dat die laatste goed is.


    :3
    En hoe zit het met die mailtjes? Want ik ga pas een complimentje inzenden als ik zeker weet dat de persoon waarover het zal gaan, weet dat er een complimentje op hem/haar wacht. ^-^

    Mijn topics ^^


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer