• Hallo allemaal, bij een ander forum hebben ze een topic waarin je allemaal anonieme complimenten in kan sturen voor een lid van dat forum. Het leek me leuk om dat ook op Quizlet te doen.

    Het gaat als volgt:
    Stuur je compliment in een pb naar dit account: Qcompliment, met de username van degene voor wie het is erboven. De complimenten zullen dan hier in het topic komen, zonder de (user)naam van degene die ingestuurd heeft. Het compliment komt op een afbeelding en als je ook een plaatjesmaker wilt zijn, moet je dat zeggen, dan geef ik je het wachtwoord.

    Veel plezier!


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.



    Boe

    Ashtonished schreef:
    (...)

    :3
    En hoe zit het met die mailtjes? Want ik ga pas een complimentje inzenden als ik zeker weet dat de persoon waarover het zal gaan, weet dat er een complimentje op hem/haar wacht. ^-^

    Wat bedoel je precies?


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    AIterego schreef:
    (...)
    Wat bedoel je precies?


    Dat ik bijvoorbeeld jou iets stuur en dat het Qcompliment account jou een pb stuurt met daarin: Jij hebt een complimentje gekregen. Bekijk hier je complimentje LINK. Zoiets of zo xd. Want anders dan stuur ik iemand iets en dan gaat diegene het nooit lezen.

    Voor Foreverx

    [ bericht aangepast op 2 juli 2014 - 18:00 ]


    Boe

    Ashtonished schreef:
    (...)

    Dat ik bijvoorbeeld jou iets stuur en dat het Qcompliment account jou een pb stuurt met daarin: Jij hebt een complimentje gekregen. Bekijk hier je complimentje LINK. Zoiets of zo xd. Want anders dan stuur ik iemand iets en dan gaat diegene het nooit lezen.

    Oh ja, ik heb de mensen die een compliment gekregen hebben, een gb gestuurd. ^^


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Qcompliment schreef:
    Voor Foreverx


    Kan hem niet zien. :c


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    AIterego schreef:
    (...)
    Kan hem niet zien. :c


    Wat raar. Ik wel... Maar ik fix het wel ff


    Boe

    Mijn topics.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Voor Assassin :

    [ bericht aangepast op 2 juli 2014 - 18:04 ]


    Boe

    Voor Malley en Memoria


    Boe

    Awh, wat lief! Bedankt anoniem. (flower)


    Your make-up is terrible

    Nawh anoniempje, jij bent perfect en dat ga ik nu lekker in jouw gastenboek droppen. <3

    [ bericht aangepast op 2 juli 2014 - 18:38 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Voor Tenace:


    Boe

    Voor Sciathan:

    [ bericht aangepast op 2 juli 2014 - 18:54 ]


    Boe

    Tenace schreef:
    Ik wil wel helpen met plaatjes maken BTW ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque