• Hoi hoi ik ben sinds een tijdje begonnen met skateboarden toen ik bij de kringloop een bijna nieuw skateboard op de kop heb getikt en het rijden zelf gaat tot nu toe redelijk goed alleen nog geen tricks ^^.

    Mijn vraag wie skateboard er hier nog meer? En hoe lang doe je het al en kun je al tricks?, Wat voor board heb je etc? ^^


    Everything should have a balance, There is no light without darkness.

    Ik heb als klein meisje een skateboard gehad, maar ik ging er enkel op zitten en probeerde dan van kleine heuveltjes af te rollen. :Y)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Tigresse schreef:
    Ik heb als klein meisje een skateboard gehad, maar ik ging er enkel op zitten en probeerde dan van kleine heuveltjes af te rollen. :Y)


    Haha dat kan natuurlijk ook ^^ deed ik vroeger ook xd


    Everything should have a balance, There is no light without darkness.

    Ik heb het vroeger gedaan, toen kon het redelijk. Zou ik nu een op een skateboard staan, val ik waarschijnlijk meteen vanaf. :')


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Tigresse schreef:
    Ik heb als klein meisje een skateboard gehad, maar ik ging er enkel op zitten en probeerde dan van kleine heuveltjes af te rollen. :Y)


    Jij snapt me :3


    wat was dit ookalweer

    Het lijkt me best wel cool om eens te proberen. Hoeveel kost zo'n ding eigenlijk?


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik heb ongeveer vanaf mijn twaalfde geskateboard, maar nu sta ik altijd op m'n longboard.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Maka schreef:
    Het lijkt me best wel cool om eens te proberen. Hoeveel kost zo'n ding eigenlijk?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik pennyboard:Y)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik skeeler eigenlijk alleen maar, skateboarden durf ik niet aan, ben veel te bang om te vallen, haha. x'D


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Pelekai schreef:
    Ik heb het vroeger gedaan, toen kon het redelijk. Zou ik nu een op een skateboard staan, val ik waarschijnlijk meteen vanaf. :')


    Ja, eigenlijk precies dit.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Maka schreef:
    Het lijkt me best wel cool om eens te proberen. Hoeveel kost zo'n ding eigenlijk?


    Weet ik niet zeker je hebt ze met merken die zijn al gauw €150 als je een normaal board hebt longboard is dan weer duurder. Maar je hebt ook goedkopere.


    Everything should have a balance, There is no light without darkness.

    Ik wil het eigenlijk wel eens proberen maar ik vind het zo saai om het in mijn eentje te doen. Mijn vrienden zijn er namelijk niet echt types voor :P


    Treat people with kindness

    Ik heb wel een waveboard en skate veel :)

    [ bericht aangepast op 2 juli 2014 - 19:34 ]


    Treat people with kindness

    Ikke!
    Nou ja, ik heb een board van de Blokker (mn ouders vonden het anders geldverspilling) en er zijn geen skatebanen dichtbij (of ik moet een half uur fietsen waar ik dan weer te lui voor ben) dus mja, ik probeer gewoon wat dingen en verder rijd ik vooral rond.

    Mag al 4 weken niet sporten, weet niet hoe lang dat nog door gaat. Ik mis mn skateboard echt heel erg aangezien ik er nu niets mee mag doen, mwehp. Maar ik neem hem sowieso mee op vakantie ^^


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik heb geen skateboard, maar wel skeelers.


    26 - 02 - '16