• Hallo allemaal, bij een ander forum hebben ze een topic waarin je allemaal anonieme complimenten in kan sturen voor een lid van dat forum. Het leek me leuk om dat ook op Quizlet te doen.

    Het gaat als volgt:
    Stuur je compliment in een pb naar dit account: Qcompliment, met de username van degene voor wie het is erboven. De complimenten zullen dan hier in het topic komen, zonder de (user)naam van degene die ingestuurd heeft. Het compliment komt op een afbeelding en als je ook een plaatjesmaker wilt zijn, moet je dat zeggen, dan geef ik je het wachtwoord.

    Veel plezier!


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Qcompliment schreef:
    Voor Jc:



    Nawhh. <3


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Voor Celebration:


    Boe

    Voor Anthroopos:

    [ bericht aangepast op 12 juli 2014 - 19:23 ]


    Boe

    Qcompliment schreef:
    Voor xStilinski:



    Zo lief<3


    Be Your Own Anchor

    Ik denk dat ik maar eens aan meld om te helpen. ^^


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Dit is leuk! =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Door deze complimentjes te lezen, word ik blij :3

    Anthroopos is geliefd hiero :P
    Snap ik hoor! Svennetje is lief(flower):Y)


    I just caught the wave in your eyes

    Alesia schreef:
    Anthroopos is geliefd hiero :P
    Snap ik hoor! Svennetje is lief(flower):Y)


    *bloost*

    Aaahw (H)

    Hetzelfde geldt voor jou :3


    ...

    Er zijn echt heel veel mensen nu die plaatjes willen maken en ik - Eva - weet nu niet meer wie het wachtwoord heeft en wie niet, kan iedereen die het wachtwoord heeft dat even melden?


    Boe

    Ik iig niet, maar dat was niet wat je vroeg. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Dit is echt een leuk initiatief ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Qcompliment schreef:
    Er zijn echt heel veel mensen nu die plaatjes willen maken en ik - Eva - weet nu niet meer wie het wachtwoord heeft en wie niet, kan iedereen die het wachtwoord heeft dat even melden?


    Tamara heeft het wachtwoord c:


    wat was dit ookalweer



    Boe

    Mijn excuses voor het omhoog schoppen van dit topic.


    Boe