• Hoi hoi ik ben sinds een tijdje begonnen met skateboarden toen ik bij de kringloop een bijna nieuw skateboard op de kop heb getikt en het rijden zelf gaat tot nu toe redelijk goed alleen nog geen tricks ^^.

    Mijn vraag wie skateboard er hier nog meer? En hoe lang doe je het al en kun je al tricks?, Wat voor board heb je etc? ^^


    Everything should have a balance, There is no light without darkness.

    Vinception schreef:
    Ikke!
    Nou ja, ik heb een board van de Blokker (mn ouders vonden het anders geldverspilling) en er zijn geen skatebanen dichtbij (of ik moet een half uur fietsen waar ik dan weer te lui voor ben) dus mja, ik probeer gewoon wat dingen en verder rijd ik vooral rond.

    Mag al 4 weken niet sporten, weet niet hoe lang dat nog door gaat. Ik mis mn skateboard echt heel erg aangezien ik er nu niets mee mag doen, mwehp. Maar ik neem hem sowieso mee op vakantie ^^


    Netjes dat is ook prima om mee te beginnen volgens mij de mijne is ook een wat goedkopere zonder merk en werkt prima ^^ Hmm das jammer maar ik gebruik hem zelf ook om vooral mee rond te rijden af en toe.

    Das jammer dat je er nu niks mee mag doen :/ Hopelijk kan je hem vlug weer gebruiken ^^


    Everything should have a balance, There is no light without darkness.

    Ik deed het maar toen moesten we verhuizen en ben ik de mijne kwijtgeraakt. Gelukkig was het eentje van €17 van de Action haha. Ik maakte gewoon rondjes in de straat en kon springen. En naar het skatepark wat 5 minuten bij mij vandaan lag durfde ik niet omdat daar allemaal jongens zaten die ook nog eens veel beter zijn. :') Maar zodra ik weer eens genoeg geld heb wil ik eentje kopen, maar dan wel zo een dure omdat ik persoonlijk vind dat die veel beter rijden.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2014 - 12:53 ]

    Ik niet; ik ben al een onhandig gevaarte zonder dat ik op zo'n ding sta. Skeeleren doe ik wel.

    Ik had een longboard, vond ik chiller. Maar ik mag het niet meer doen vanwege mijn knieën.

    Leda schreef:
    Ik had een longboard, vond ik chiller. Maar ik mag het niet meer doen vanwege mijn knieën.


    Longboards zijn een stuk chiller ja alleen te duur xd


    Everything should have a balance, There is no light without darkness.

    Amaimon schreef:
    (...)

    Longboards zijn een stuk chiller ja alleen te duur xd


    Valt wel mee hoe duur ze zijn.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Ik heb geen skateboard. Eigenlijk zou ik een longboard voor mijn verjaardag vorig jaar krijgen, maar door een enkel blessure is het er nooit van gekomen. Ik zou het echt super tof vinden om een longboard te krijgen, maar momenteel kan ik er toch niks mee omdat ik met krukken loop. x'D


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Ik wil het altijd nog een keer proberen.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Ik vind het heel leuk om te zien hoe mensen dat doen, maar zelf kan ik het waarschijnlijk niet.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Capricious schreef:
    Ik vind het heel leuk om te zien hoe mensen dat doen, maar zelf kan ik het waarschijnlijk niet.