• It Went 'Oh' ~One Direction


    Klik HIER voor het verhaal!

    Eden Mae Winter is een meisje dat houdt van uitgaan, lachen met vriendinnen en dansen. Kortom: Eden Mae Winter is een normaal meisje. Wanneer ze op een dag besluit haar jongere zusje - voor haar tiende verjaardag - mee te nemen naar een concert van One Direction, kon ze zich niet indenken dat dit haar hele leven zou veranderen. Waarom zou ze dat ook gedacht hebben, bedacht ze zich jaren later, ze had niet eens van die band gehouden. Dat was haar zusje geweest. Toch wist die specifieke avond, daar, in de O2 Arena, een avond om nooit meer te vergeten.


    Rollen
    Ik weet dat de storyline niet zo uniek lijkt, maar ik ga mijn best doen de story zo uniek mogelijk te maken. Daarvoor moet ik natuurlijk wel alle personages hebben. Juist daarvoor heb ik jullie hulp nodig. De rollen die ik te verdelen heb, zijn:

    - Jongere zusje van Eden (let op: ze moet 10 jaar zijn!)
    - Oudere broer Eden (27 jaar)
    - Oudere broer Eden (23 jaar)
    - Vriendin oudere broer Eden
    - OudersMoeder Eden
    - 4321x Beste vriendin Eden
    - 21x beste vrienden broer Eden (van 23)
    - Ex Loras(kan mannelijk of vrouwelijk zijn)
    - Arno (het jongetje waar Louise - kleine zusje Eden - verliefd op is)


    (Meer rollen volgen nog)

    Wat heb ik nodig?

    Het lijstje dat je dient in te vullen is als volgt:

    Naam:
    Leeftijd:
    Woonplaats:
    Likes:
    Dislikes:
    Extra:
    Foto:

    Ik wil geen foto's zien van wereldsterren. Ik zal de rollen gebruiken die het beste bij de story passen.

    Eden



    Eden is 19 jaar en woont in Holloway, Engeland. Ze houdt van uitgaan, lachen met vriendinnen en dansen. Eden zegt wat ze denkt en is niet makkelijk boos te krijgen. .

    [ bericht aangepast op 4 juli 2014 - 20:39 ]

    Ik maak straks de oudere broer van 27 wel voor je na mijn werk c:

    [ bericht aangepast op 3 juli 2014 - 10:44 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Bourne schreef:
    Ik maak straks de oudere broer van 27 wel voor je na mijn werk c:


    Yay :3 Dankje!

    Laminae schreef:
    (...)

    Yay :3 Dankje!

    Dat kan wel pas na vijven zijn, oftewel tussendoor stukjes, ik zal nog wel zien c:


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Bourne schreef:
    (...)
    Dat kan wel pas na vijven zijn, oftewel tussendoor stukjes, ik zal nog wel zien c:


    Is helemaal prima!

    Kom op mensen, ik heb die rollen echt nodig ;x

    Naam:
    Loras Michael Winter


    Leeftijd:
    27, 23 maart
    Woonplaats:
    Londen
    Likes:
    Houdt van kunst, hij is ook zelf schilder, maar hij kan dit enkel doen als hobby. Ook omdat hij niet echt ondersteunt wordt. Het is dus zijn passie. Zijn andere passie zijn auto's hij weet er zo goed als alles van. Hij houdt ook van lekker dineren en hij is een echte levensgenieter. Ook de kleur groen is een van zijn 'likes' en hij bezit ook verschillende groene dingen.
    Dislikes:
    Homohaters, daar houdt hij echt niet van omdat hij ook zelf biseksueel is. Hij heeft ook een hekel aan slecht geklede mensen, hij zal er dan vaak ook een opmerking over geven. Ook mensen met een slecht humeur vindt hij minder leuk, hij vindt het daarom ook verschrikkelijk als hijzelf een slecht humeur heeft.
    Extra:
    Loras is biseksueel, hij valt daarom ook op mannen en op vrouwen.
    Foto:

    Luke Guldan

    [ bericht aangepast op 3 juli 2014 - 16:28 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Naam: Louise Winter (ik weet de achternaam van Eden niet)
    Leeftijd: Net tien geworden
    Woonplaats: Londen
    Likes :Ze houdt van zingen, en dat doet ze echt de hele dag door, dat irriteert iedereen ook al heeft ze wel een prachtige stem. Ze droomt over een zangcarrière. Haar lievelingszus is Eden omdat zij de enige is die veel tijd met haar doorbrengt en haar niet plaagt. Roos is haar lievelingskleur, haar hele kamer is roos gekleurd en haar spullen ook. Ze heeft veel vriendinnen want ze is echt sociaal, en ze is al een tijd je verliefd op Arno, een jongen uit haar klas. Ze gaat graag naar school en behaalt veel goeie punten, ze is altijd beeldig en braaf.
    Dislikes: Louise haat groenten, ze eet er heel weinig en is daarom vaak ziek, haar moeder maakt zich zorgen over haar gezondheid. Ze haat ook de meeste jongens behalve Arno natuurlijk. De jongens uit haar klas zijn vaak niet zo lief met haar.... Ook haat ze insecten omdat ze er allergisch aan is.
    Extra: Louise is niet zo sterk en voelt zich daardoor vaak heel slecht
    Foto :

    [ bericht aangepast op 3 juli 2014 - 16:28 ]


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Oei, de foto werd niet geplaatst maar ze heet: Thylane Lena Rose Blondeau

    [ bericht aangepast op 3 juli 2014 - 16:20 ]


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Naam:
    Mauro Finnegan Winter


    Leeftijd:
    23, 7 december
    Woonplaats:
    Brighton
    Likes:
    Mauro houdt van tattoos, hij heeft er dan ook zelf drie: Op zijn linkerschouderblad , Een vleugel op zijn rechtersleutelbeen en een tekst die 'Para Siempre' luidt, 'voor altijd' (vertaald). Hij houdt ook van uitdagingen en avontuur en gaat dan ook beiden niet uit de weg. Daarnaast houdt hij ook van skaten en freerunnen. Ook uitgaan is helemaal zijn ding en hij is dan ook wel vaker dronken. Hij vindt het geweldig dat zijn oudere broer in Londen woont, zodat hij na het feesten bij hem op de bank kan slapen tot grote ergernis van zijn oudere mannelijke familielid.
    Dislikes:
    Hij vindt dat mensen niet overdreven netjes mogen zijn, dit tot ergernis van zijn oudere broer Loras die eigenlijk helemaal niet akkoord gaat op dit vlak. Regels, die haat hij echt, hij vindt het ontzettend vervelend dat hij overal rekening mee moet houden. Ook strenge personen, hij vindt het echt niet leuk als hij kort aan de leiband wordt gehouden omdat hij zelf wil beslissen wat hij doet.
    Extra:
    Mauro rookt en dat hoor je aan zijn hese stem. Niet dat hij hele pakjes oprookt per dag maar toch wel drie of vier sigaretten per dag.
    Foto:

    Jacob Young

    [ bericht aangepast op 3 juli 2014 - 16:28 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Lovedancing schreef:
    Oei, de foto werd niet geplaatst maar ze heet: Thylane Lena Rose Blondeau


    EDIT en Eden is een meisje :')

    [ bericht aangepast op 3 juli 2014 - 16:25 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Jullie zijn geweldig :3

    Laminae schreef:
    Jullie zijn geweldig :3


    Dank u, echt waar :P

    [ bericht aangepast op 3 juli 2014 - 18:35 ]


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    K maak rond 10 uur wel de vriendin van de 23-jarige broer...

    [ bericht aangepast op 3 juli 2014 - 19:04 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded


    Rol: Vriendin van Edens 23-jarige broer.
    Naam: Melanie Aylinn McGrath. [Mel - Nie]
    Leeftijd: Mel is net 24 jaar oud. [1 juli]
    Woonplaats: Brighton.
    Likes: Drummen. Ze vindt het absoluut geweldig! Tijdens het drummen laat ze haar emoties los, en het help haar ook met haar woede te behersen. Ook vindt ze gitaar spelen super! Ook vindt ze kleine, betekenis volle tatoeages mooi. Zo heeft achter op haar nek staan: I wish that I could wake up with amnesia. Dat is dan wel van een boyband liedje, maar het liedje heeft haar geraakt en dit is wat ze vroeger zó graag wou. Ook vindt ze voetballen erg leuk. Net zoals beach volleyball. Dit laatste kan ze hier niet zo vaak doen.
    Dislikes: Mel heeft een hekel aan ruzie's. Ze is er niet goed in en wilt dit ook niet zijn. Ook haat ze arrogante mensen, ze vindt het zó irritant. Maar ook aan meiden/vrouwen die spelen alsof ze dom zijn. Verder haat ze ook nog muffins en napoleons. En thee houdt ze ook niet van. Dit is omdat ze geen Brit is. Ook haat ze hardcore muziek en metal en ja hardstyle. Vreselijk, alleen met een avond stappen vindt ze dit nog oké. Maar anders luistert ze dit echt helemaal niet.
    Extra: Ze is een Australische jonge vrouw die verhuisd is naar Groot-Britannië.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2014 - 21:57 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik zal straks die twee beste vrienden ook wel maken c: ik wil gewoon rollen maken ook al zijn het maar kleintjes


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Bourne schreef:
    Ik zal straks die twee beste vrienden ook wel maken c: ik wil gewoon rollen maken ook al zijn het maar kleintjes


    Is helemaal goed!


    En Hemwin (geniale naam trouwens; 5sos is awesome), dankje :D