• It Went 'Oh' ~One Direction


    Klik HIER voor het verhaal!

    Eden Mae Winter is een meisje dat houdt van uitgaan, lachen met vriendinnen en dansen. Kortom: Eden Mae Winter is een normaal meisje. Wanneer ze op een dag besluit haar jongere zusje - voor haar tiende verjaardag - mee te nemen naar een concert van One Direction, kon ze zich niet indenken dat dit haar hele leven zou veranderen. Waarom zou ze dat ook gedacht hebben, bedacht ze zich jaren later, ze had niet eens van die band gehouden. Dat was haar zusje geweest. Toch wist die specifieke avond, daar, in de O2 Arena, een avond om nooit meer te vergeten.


    Rollen
    Ik weet dat de storyline niet zo uniek lijkt, maar ik ga mijn best doen de story zo uniek mogelijk te maken. Daarvoor moet ik natuurlijk wel alle personages hebben. Juist daarvoor heb ik jullie hulp nodig. De rollen die ik te verdelen heb, zijn:

    - Jongere zusje van Eden (let op: ze moet 10 jaar zijn!)
    - Oudere broer Eden (27 jaar)
    - Oudere broer Eden (23 jaar)
    - Vriendin oudere broer Eden
    - OudersMoeder Eden
    - 4321x Beste vriendin Eden
    - 21x beste vrienden broer Eden (van 23)
    - Ex Loras(kan mannelijk of vrouwelijk zijn)
    - Arno (het jongetje waar Louise - kleine zusje Eden - verliefd op is)


    (Meer rollen volgen nog)

    Wat heb ik nodig?

    Het lijstje dat je dient in te vullen is als volgt:

    Naam:
    Leeftijd:
    Woonplaats:
    Likes:
    Dislikes:
    Extra:
    Foto:

    Ik wil geen foto's zien van wereldsterren. Ik zal de rollen gebruiken die het beste bij de story passen.

    Eden



    Eden is 19 jaar en woont in Holloway, Engeland. Ze houdt van uitgaan, lachen met vriendinnen en dansen. Eden zegt wat ze denkt en is niet makkelijk boos te krijgen. .

    [ bericht aangepast op 4 juli 2014 - 20:39 ]

    Dankje, en als je meer nodig hebt hoor ik het wel ^-^(Geef andere ook een kans)


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    zijn ze een beetje ok trouwens?
    EDIT: Ik heb eerst een vader gemaakt omdat ik net een leuke faceclaim tegenkwam, hij is niet zo heel bekend dus ik hoop dat hij niet in de categorie wereldsterren valt :Y) (He probably is, but yeah not so many young people know him c: )

    [ bericht aangepast op 4 juli 2014 - 2:07 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Naam: Ray James Winter


    Leeftijd: 48, 7 mei
    Woonplaats: Holloway
    Likes: Structuur in alles, daar is hij echt een freak in. Hij plant alles zorgvuldig en komt altijd mooi op tijd. Hij vergeet ook zelden iets, en als hij al iets vergeet dan is hij er drie dagen slecht van. Ook houdt hij van Horrorfilms en denkspelletjes. Omdat er volgens hem in alles in logica zit analyseert hij zulke dingen graag, hij zit dan ook altijd vol concentratie. Zijn werk is zo goed als zijn passie, hij is namelijk onderzoeksrechter en doet niets liever dan dingen uitpluizen tot op het bot, alle vragen beantwoorden en de waarheid in het daglicht brengen. Rust is ook iets wat hij leuk vindt, hij is namelijk snel geïrriteerd en kan zich dan soms moeilijk inhouden om een opmerking naar het hoofd van zijn collega's te slingeren, tot ongenoegen van de aangesproken perso(o)n(en).
    Dislikes: Wanorde en chaos is iets waar hij niet goed mee om kan. Hij haat het ook als mensen hem voor de voeten lopen als hij aan het werken is aangezien hij op volle capaciteit wil presteren. Hij is ook niet voor zinloze dingen, waarom water naar de zee dragen? Dat is nergens voor nodig, zo denkt hij.
    Extra: Ray heeft een korte legerdienst gedaan in zijn jongere jaren, maar is daar vanaf gestapt toen hij hoorde dat zijn vrouw zwanger was van hun eerste kind: Loras.
    Foto:

    Jim Caviezel

    [ bericht aangepast op 4 juli 2014 - 19:59 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik wil wel een vriendin van Eden invullen. Je kijkt maar of je de rol gebruikt of niet.

    Naam:
    Carly Chase
    Leeftijd:
    18
    Woonplaats:
    Londen, Engeland
    Likes:
    Carly houdt van uitgaan, vooral met haar vriendinnen dan. Stiekem houdt ze ook van flirten met jongens die ze stiekem leuk vindt. Ze is ook heel erg sociaal en houdt er dan ook van om sociaal te zijn en nieuwe mensen te leren kennen. Carly vindt het altijd geweldig om complimentjes uit te delen, zelfs aan vreemde, ze vindt het fijn om mensen door een simpel complimentje blij te maken. Verder houdt ze ook van werken in groep en houdt ze van dingen organiseren en plannen, waaronder vooral feesten vallen.
    Dislikes:
    Carly kan er niet tegen als mensen haar kwaad maken, kleineren, confronteren of beledigen. Ze houdt niet van mensen die haar constant controleren want daar krijgt ze stress van. Verder houdt ze niet van science fiction en dingen waarbij ze creatief bezig moet zijn. Ze haat het ook om onzeker over te komen of te falen.
    Extra:
    Carly is bij haar geboorte afgestaan door haar ouders. Haar ouders waren tienerouders die geen geld hadden en hun ouders gingen er niet mee akkoord dat ze beide op zo'n jonge leeftijd een kind zouden krijgen, daarom werd Carly ter adoptie aangeboden. Pas op twaalfjarige, bijna dertienjarige leeftijd werd Carly geadopteerd door een vrouw die haar man verloren was en toch ooit graag een eigen kind wilde hebben.
    Foto:


    [ bericht aangepast op 4 juli 2014 - 2:19 ]


    16 - 09 - '17

    Bourne schreef:
    Naam: Ray James Winter


    Leeftijd: 48, 7 mei
    Woonplaats: Winchester
    Likes: Structuur in alles, daar is hij echt een freak in. Hij plant alles zorgvuldig en komt altijd mooi op tijd. Hij vergeet ook zelden iets, en als hij al iets vergeet dan is hij er drie dagen slecht van. Ook houdt hij van Horrorfilms en denkspelletjes. Omdat er volgens hem in alles in logica zit analyseert hij zulke dingen graag, hij zit dan ook altijd vol concentratie. Zijn werk is zo goed als zijn passie, hij is namelijk onderzoeksrechter en doet niets liever dan dingen uitpluizen tot op het bot, alle vragen beantwoorden en de waarheid in het daglicht brengen. Rust is ook iets wat hij leuk vindt, hij is namelijk snel geïrriteerd en kan zich dan soms moeilijk inhouden om een opmerking naar het hoofd van zijn collega's te slingeren, tot ongenoegen van de aangesproken perso(o)n(en).
    Dislikes: Wanorde en chaos is iets waar hij niet goed mee om kan. Hij haat het ook als mensen hem voor de voeten lopen als hij aan het werken is aangezien hij op volle capaciteit wil presteren. Hij is ook niet voor zinloze dingen, waarom water naar de zee dragen? Dat is nergens voor nodig, zo denkt hij.
    Extra: Ray heeft een korte legerdienst gedaan in zijn jongere jaren, maar is daar vanaf gestapt toen hij hoorde dat zijn vrouw zwanger was van hun eerste kind: Loras.
    Foto:

    Jim Caviezel


    Dankje ;D! Is het oke als ik de woonplaats naar Holloway verander? Voor het verhaal (: ?

    En dankje Sylvie =D Ik ga haar zeker gebruiken :3


    ---> Nieuwe rollen toegevoegd.

    Ik maak een van Edens vriendinnen voor je.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded


    Rol: Vriendin van Eden.
    Naam: Jaydena ''Jay'' Rosamaria Jaimica Ferraro.
    Leeftijd: Jay is net 20 jaar [3 juli]
    Woonplaats: London. [Londen, Landan.]
    Likes: Drummen en bassgitaar spelen. Dit doet ze al jaren. Haarverf! Ze heeft al vaak haar haren geverfd. Van nature waren haar lokken bijna zwart, maar ondertussen heeft ze het al vuurrood gehad, roze, blauw, en nu dus lila wat naar paars loopt met blauw. Ook vindt ze tatoeages cool. Zo heeft ze achter haar oor een G-sleutel. Dit was omdat muziek haar red. Pas als je goed luistert hoor je de echte betekenis. Verder vindt ze feesten en shoppen leuk. Net zoals ze kickboksen ook leuk vindt. Ze is totaal geen meisje meisje, maar een beetje one of the guys. Dit is omdat ze 5 broers had, en dit is normaal in Spaanse families. Ook vindt ze Australische accenten erg leuk, zelf heeft ze een Spaanse.
    Dislikes: Chinees eten, hier wordt alleen maar op de smaak gelet maar niet op de gezondheid. Ook vindt ze vis zó goor. En ze is ook een van de weinige Britten die thee niet erg lekker vind. Verder haat ze zand. Net zoals ze insecten haat. Die vindt ook goor. Jay houdt ook niet van opscheppers en mensen die aandacht zoeken. Onweer haat ze ook.
    Extra: Jay is half Spaans.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2014 - 12:55 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Laminae schreef:
    (...)

    Dankje ;D! Is het oke als ik de woonplaats naar Holloway verander? Voor het verhaal (: ?

    En dankje Sylvie =D Ik ga haar zeker gebruiken :3


    ---> Nieuwe rollen toegevoegd.
    okay np. Ik maak straks die twee kerels nog wel :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Bourne schreef:
    (...)okay np. Ik maak straks die twee kerels nog wel :Y)


    Prima!

    En danku Hemwin :Y)

    De story is begonnen (: Hoofdstuk 1 staat al online (:

    Voor de verandering ga ik hem eens lezen, ik lees eigenlijk geen 1D meer... Maar ik wil toch weten wat mijn kerels gaan uithalen :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Laminae schreef:
    (...)

    Prima!

    En danku Hemwin :Y)


    Geen dank, ik ga hem lezen ^-^


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Bourne schreef:
    Voor de verandering ga ik hem eens lezen, ik lees eigenlijk geen 1D meer... Maar ik wil toch weten wat mijn kerels gaan uithalen :Y)


    Haha, awesum :Y) Dank je :Y)

    Mag Eden ook een beste vriend hebben? Dan wil ik die maken ^-^

    [ bericht aangepast op 4 juli 2014 - 19:53 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Hemwin schreef:
    Mag Eden ook een beste vriend hebben?


    Dat mag zeker! Maak maar (: !