• HAPPY BIRTHDAY ASHTON <3 *O*


    [ bericht aangepast op 7 juli 2014 - 1:54 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Winhood schreef:
    (...)

    Dan meet je ze toch een keer van tevoren? Zijn het geen vreemden meer.


    Ik weet van tevoren niet bij wie ik in de bus zal zitten. Ze geven de lijsten van de mensen die meegaan niet aan de rest.

    Winhood schreef:
    (...)

    Liever het zekere voor het onzekere. Maar ik ga werken. Dus tot vanavond.


    Oke, dat snap ik, veel plezier en tot vanavond. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    ilovelashton schreef:
    (...)

    Kan je niet met de trein naar A'dam centraal dan? ^^


    Ik vermoed dat ik dat ook niet mag :') En sowieso word ik zelf super gestrest als ik moet overstappen :'D

    Winhood schreef:
    (...)

    Liever het zekere voor het onzekere. Maar ik ga werken. Dus tot vanavond.


    Succes & tot vanavond


    "Family don’t end in blood”

    Ik weet nog niet of ik kaartjes ga kopen, maar als ik ga, dan ga ik sowieso wel vroeg.

    Doei Kim c:

    Ashtonished schreef:
    (...)

    Ik vermoed dat ik dat ook niet mag :') En sowieso word ik zelf super gestrest als ik moet overstappen :'D


    Dat is niet zo heel erg hoor, haha, ik dacht ook dat ik zou hebben toen ik met Mir & Noek ging meeten, maar dat viel reuze mee. :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    ilovelashton schreef:
    (...)

    Dat is niet zo heel erg hoor, haha, ik dacht ook dat ik zou hebben toen ik met Mir & Noek ging meeten, maar dat viel reuze mee. :'D


    Hmm. Ik denk niet dat dat mag van mijn ouders.
    Ik zie eerst nog wel of mijn vriendin gaat. Daar vestig ik mijn hoop nu heel erg op :3

    Ashtonished schreef:
    (...)

    Hmm. Ik denk niet dat dat mag van mijn ouders.
    Ik zie eerst nog wel of mijn vriendin gaat. Daar vestig ik mijn hoop nu heel erg op :3


    Dat hoop ik dan ook voor je (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    ilovelashton schreef:
    (...)

    Dat hoop ik dan ook voor je (:


    (:

    Meeehh...
    Alleen als je 16+ bent mag je staanplaatsen hebben. Tenzij je 14+ bent en een begeleider hebt van 18+


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Unsullied schreef:
    Meeehh...
    Alleen als je 16+ bent mag je staanplaatsen hebben. Tenzij je 14+ bent en een begeleider hebt van 18+


    Ja, dat is lullig, haha. Maar aan de ene kant ook begrijpelijk (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    ilovelashton schreef:
    (...)

    Ja, dat is lullig, haha. Maar aan de ene kant ook begrijpelijk (:


    Weet ik.
    Nu gaan wij dus een 18+ jarige optrommelen binnen drie dagen zodat ik de kaartjes kan bestellen en daarna terugbetaald wordt.
    Dat is het plan tenminste. Of het werkt... D:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Unsullied schreef:
    (...)

    Weet ik.
    Nu gaan wij dus een 18+ jarige optrommelen binnen drie dagen zodat ik de kaartjes kan bestellen en daarna terugbetaald wordt.
    Dat is het plan tenminste. Of het werkt... D:


    Hopelijk lukt het voor jullie, haha, anders heb je altijd vrijdag nog, hè, heb je een aantal dagen respijt :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    ilovelashton schreef:
    (...)

    Hopelijk lukt het voor jullie, haha, anders heb je altijd vrijdag nog, hè, heb je een aantal dagen respijt :'D


    Jupp. Maar dan ben ik op vakantie. Donderdag vertrek ik, dus ik moet echt het woensdag bestellen.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]