• HAPPY BIRTHDAY ASHTON <3 *O*


    [ bericht aangepast op 7 juli 2014 - 1:54 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Unsullied schreef:
    Ik heb op gewoon fucking 232 stories een abo, HAHAHAHAHAHAHAHA


    Ik heb dat ook gehad, lol, uiteindelijk heb ik de helft verwijderd omdat er niet meer op geschreven was. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Eighteen schreef:
    (...)

    Ik ga ook naar Bali (krul)

    Serieus? Van wanneer tot wanneer? En waar? En ga je rondreizen of niet? (krul)

    Hanaemi schreef:
    (...)
    Serieus? Van wanneer tot wanneer? En waar? En ga je rondreizen of niet? (krul)


    Ja ik ben serieus haha. Ik ben van 9 augustus tot 1 september in Indonesië, maar ik ga eerst mijn familie bezoeken (zoals elk jaar) en dan een weekje naar Bali c: Ik ga van strand naar strand rondreizen dacht ik, haha.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2014 - 16:40 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Abo's op topics nemen lijkt mij echt een hel :c

    ilovelashton schreef:
    (...)

    Ik heb dat ook gehad, lol, uiteindelijk heb ik de helft verwijderd omdat er niet meer op geschreven was. :')


    Vroeger had ik er in de 500, haha. Ik heb de meesten maar verwijderd toen tot 25. Zoals je ziet is het in een half jaartje wel wat gegroeid ^^


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ashtonished schreef:
    Abo's op topics nemen lijkt mij echt een hel :c


    Hoezo?


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ashtonished schreef:
    Abo's op topics nemen lijkt mij echt een hel :c


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Eighteen schreef:
    (...)

    Ja ik ben serieus haha. Ik ben van 9 augustus tot 1 september in Indonesië, maar ik ga eerst mijn familie bezoeken (zoals elk jaar) en dan een weekje naar Bali c:

    Ohh, jammer. Ik ga 19 juli tot 4/5 augustus. En dan rondreizen op Bali, en 4 dagen naar Gili Meno er tussen. c:

    [ bericht aangepast op 7 juli 2014 - 16:41 ]

    Unsullied schreef:
    (...)

    Vroeger had ik er in de 500, haha. Ik heb de meesten maar verwijderd toen tot 25. Zoals je ziet is het in een half jaartje wel wat gegroeid ^^


    Jup, heb ik ook, ik had nog maar 10 abo's ofzo, maar toen werd ik weer actiever op Q en nu zijn het er inmiddels weer veel meer. :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Hanaemi schreef:
    (...)
    Ohh, jammer. Ik ga 19 juli tot 4/5 augustus. En dan rondreizen op Bali, en 4 dagen naar Gili Meno er tussen. c:


    Ah jammer. Blijft wel leuk!


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ashtonished schreef:
    Abo's op topics nemen lijkt mij echt een hel :c


    Is het ook, lijkt mij.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    HI!!


    'Darling, just hold on'

    Happy birthday to the sexy Ashton Fletcher Irwin!!


    'Darling, just hold on'

    Het is geen hel hoor. Je weet tenminste wanneer iemand iets post, lol.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Heeft er iemand hier tumblr, of whi? Want op tumblr volg ik er maar 43 en op whi 8. :'D - En dat is heel dood, al hoe wel ik graag wel alleen fandom dingen enzo wil. c: -


    stay safe because I like being alive at the same time as you