• Lang lang geleden,al dik 2 jaar terug was ik helemaal dol op 2 verhalen ,dit waren vervolgen van elkaar.

    In deel 1 ging het over Niall die misbruikt werd door zijn oom en daardoor issues had.
    Deel 2 ging over hoe hij naar een kliniek ging.
    Dit verhaal heb ik meerdere malen gelezen en ik dacht ook opgeslagen maar ik kan hem niet meer vinden.

    Ik heb gezocht in de zoekfunctie en de stories gesorteerd. Ik herinner dat de titel begon met The t ...... en the m en dan een woord erachter

    Ik twijfel of deze inmiddels ofline is maar ik zou hem nog een keertje heel graag willen lezen nu ik op vakantie ben. Mocht je een idee hebben dan hoor ik dat graag.

    Alvast bedankt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik weet echt precies over welk verhaal je het hebt. Ik weet alleen niet meer hoe het heet, lol. Ik ga even zoeken (nerd)


    There are poems inside of you that paper can't handle

    IK HEB M: Rated H for Horan. De username van de schrijfster is alleen erg ingewikkeld dus ik hoop dat je m zo kunt vinden, haha (fish)


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Florent schreef:
    IK HEB M: Rated H for Horan. De username van de schrijfster is alleen erg ingewikkeld dus ik hoop dat je m zo kunt vinden, haha (fish)
    menen mijnheld


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    -> Slotje op aanvraag


    I am an idiot, I move.