• Hey allemaal ik ben op zoek naar leuke nieuwe stories om mijn vakantie door te komen.

    Wat ik lees:
    - Tokio Hotel (geen twincest of bromances)
    - Onbekende personen
    - Fantasie
    - Twilight (enkel met een originele verhaallijn dus zet hier niets dat volledig op de boeken of de film lijkt. Daarvoor bestaat die film al.)
    - Vampierverhalen (ook enkel met een originele verhaallijn.)
    - Horror
    - 16+
    - THG & Divergent (enkel met originele verhaallijn)
    - …

    Wat ik absoluut NIET lees:
    - Justin Bieber
    - One Direction
    - 5SOS
    - BTR
    - Harry Potter

    Het enige waar de verhalen verder aan moeten voldoen is:
    - Taalgebruik/spelling moet in orde zijn (geen dialecten of afkortingen)
    - afgerond zijn of dat er nog verder aan geschreven wordt maar dat dit wel geregeld gebeurt en ik niet een hele maand moet zitten wachten.

    Ik ga zeker en vast proberen alles te lezen en als ik het goed vind een reactie achter te laten.


    So close to reaching that famous happy end, Almost believing this was not pretend.

    Hey! Dit is mijn eerste account op een verhaalsite. Ik heb dus net een verhaal over vampieren.. Maar ik weet niet of het wel wat is omdat het mijn eerste keer is. Zou je het misschien willen beoordelen. Er is alleen wel nog maar 1 hoofdstuk. Ben met 2 bezig :)





    Een man wordt wakker in het bos. Hij is alleen en heeft daarvoor veel naars meegemaakt. In het bos probeert hij een nieuw leven te beginnen en daar komt hij de levenslustige Meline tegen. Hij besluit om zich over haar te ontfermen, maar hij weet dat hij een gevaar voor haar vormt. Ook omdat zijn vijand het op hem voorzien heeft. Meline blijkt voor hem een prima chantage middel te zijn, omdat Falquan om haar is gaan geven.


    “There is never a time or place for true love. It happens accidentally, in a heartbeat, in a single flashing, throbbing moment.”
    - Sarah Dessen

    “Being deeply loved by someone gives you strength, while loving someone deeply gives you courage.”
    - Lao Tzu


    ~ Op, Romantiek, Fantasy
    ~ Kort verhaal van 11 hoofstukken.
    ~ Één hoofdstuk is 16+, maar het is (zeer) beschaafd gehouden


    Stenenlikker

    Ik heb sci-fi/futuristisch, lees je dat ook? (: Het heeft al aardig wat hoofdstukken, maar ik geloof dat je dat niet zo erg vond? In ieder geval wordt het ook regelmatig geupdated, want het is voor Story of the Year. (cover = link)

    In een wereld waar de wildernis is wedergekeerd en de natuur de regie uit handen van de mensen heeft genomen, heeft men zich teruggetrokken in gebouwen die hoger rijken dan de hoogste bomen, en 'Planeten' worden genoemd. Noah White is een vijftienjarige jongen met een bovengemiddelde intelligentie, maar extreme concentratieproblemen, en woont in Planeet CXI-009, zonder ooit een glimp van de buitenwereld opgevangen te hebben. Stiekem droomt hij van wouden, rivieren, zonsondergangen en vogels die met tientallen tegelijk synchroon dansen door de hemel, maar al het contact met de buitenwereld is verbroken, en iedereen wordt nauwlettend in de gaten gehouden. Als hij op zijn vijftiende verjaardag als bewijs van zijn volwassenheid net als iedere andere inwoner de sleutel ontvangt tot het gebruikmaken van de grote lift, die de burgers op plek van bestemming brengt in de Planeet, en voor de eerste keer in zijn eentje gebruik maakt van die langverwachte gelegenheid, brengt de lift hem op een andere plek dan aangegeven. Noah belandt in de ondergrondse verdiepingen, en maakt kennis met de eindeloze illusies waarop de samenleving in de Planeet al jarenlang rust. Hij raakt verscheurd door de onmogelijke keuze tussen gehoorzaamheid en veiligheid aan de ene kant en vrijheid en gevaar aan de andere kant, maar voordat hij het weet, is de tijd om te kiezen al vervlogen.



    "In een vlaag van verstandsverbijstering deed ik het enige wat me nog te binnen schoot; ik trok mijn burgerspas uit de gleuf en de lift stopte abrupt. Het welbekende belletje drong mijn oren binnen en mijn blik bleef hangen op het nummer van de verdieping: -22. Ik was terechtgekomen op verdieping -22.
    Aarzeling greep me vast, en ik voelde hoe mijn handen, die eindelijk de rust weer hadden gevonden, opnieuw begonnen te trillen en zweten. Ik had twee opties: doen alsof er niets aan de hand was, mijn burgerspas weer in de gleuf stoppen en naar huis gaan, zoals een goede burger dat zou doen. Of ik kon de deuren openen en een wereld in lopen die voor mij onbekend was, me begeven op gevaarlijk terrein en het risico lopen dat ik - als ik hier überhaupt ooit nog vandaan zou komen - flink gestraft zou worden door de Planeet. Ik twijfelde geen seconde meer, en duwde op de knop die mijn leven voor eens en voor altijd zou veranderen."


    [ bericht aangepast op 9 juli 2014 - 13:21 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)





    In het leven van de zestienjarige Elysia is niets zeker. Van ongewapend over straat lopen is geen sprake en daarbij is het zelfs in je eigen huis niet helemaal veilig. De oorlog die tijden geleden woedde, heeft zijn littekens achtergelaten.
    In tegenstelling tot Elysia en iedereen die ze kent, zijn er ook groepen mensen die een geweldig leven lijken te leiden - de mensen in het factiesysteem. Niemand weet veel van hoe het eraan toegaat, maar ze weten wel dat het daar een stuk fijner is dan buiten de projecten.
    Elysia's buitengewoon leergierige karakter brengt haar in gevaarlijke, maar ook levens veranderende situaties. Uiteindelijk weet ze één ding zeker: haar keuze heeft alles veranderd.

    Kan spoilers van Allegiant/Samensmelting bevatten.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2014 - 13:49 ]

    Omdat je van Fantasy houdt... (:


    Alyssae is een jonge elf die gevangen zit in de kerkers van de aardmannen. Omdat zij van Koninklijke komaf is, wordt ze voor losgeld gevangen gehouden.
    Wanneer ze op een dag door een groep dwergen wordt bevrijd, besluit ze hen te helpen bij hun queeste. Ze hebben hun inbreker verloren en ze wil hen graag bedanken voor het redden van haar leven.

    Toch wordt ze met een schuin oog aan gekeken door de leider van de groep: de norse Thorin. Hij lijkt bijzonder weinig met elven op te hebben en al helemaal niet met vrouwen. Zijn minachting is zelfs zo groot dat Alyssae niet durft te vertellen wie ze werkelijk is, bang dat hij zijn wrok jegens de tekortkomingen van haar volk tegenover haar zal uiten. Alyssae weigert echter te vertrekken: ze is mijlenver van haar verwanten vandaan en daarnaast heeft ze redenen om niet direct met haar familie herenigd te willen worden.

    Na verloop van tijd ontwikkelt ze gevoelens voor de starre Thorin – een liefde die naar alle schijn onbeantwoord zal blijven. Wat misschien maar goed is ook, want Alyssae weet dat een wederzijdse liefde verstrekkende gevolgen zal hebben...
    Niet alleen voor hen, maar voor hun hele ras...

    [ bericht aangepast op 9 juli 2014 - 19:18 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Mijn WK-story

    The one you missed - Jasper Cillessen Short story

    We wisselde een blik en meteen was ik verloren. We kusten en hij sloeg zijn armen om mij heen. Het pakje kaarten werd op de kast gedropt. Jasper tilde me op en drukte me tegen een muur waar hij me in mijn nek kuste en met zijn handen mijn hele lichaam streelde. Opeens hielden we beide op. Jasper zette me op de grond en keek me schuldbewust aan. "Sorry dat had ik niet mogen doen." De teleurstelling was groter dan ik dacht en het liefst was ik meteen vertrokken.



    Jasper Cillessen lijkt het allemaal op een rij te hebben.
    Basispositie als keeper bij het Nederlands elftal, knappe en charmante vriendin en nog een hele carrière voor zich.
    Maar hij heeft een geheim, een diep duister geheim.
    En dat, ben ik!

    5 jaar duurde mijn relatie met Jasper.
    Hij was lief, leuk en attent, maar vooral gemotiveerd.
    Gemotiveerd om topvoetballer te worden.
    Nadat zijn eerste echte contract getekend was, werd het mij echter te veel.
    en schoot ik voorbij zijn doellijn, mijn vrijheid in.

    Maar zoals elke bal in een goal,
    kom je er alleen uit door langs de keeper terug te gaan.
    zelfs na al die tijd, zat ik in zijn net.
    En was ik het enige, wat hij ooit had doorgelaten.
    We stonden elkaar in de weg om het ooit achter ons te laten.


    een nieuw begin

    Ann heeft het niet makkelijk thuis, haar vader heeft moeite met zijn handjes thuis houden. Ook haar moeder ontkomt niet aan zijn brute geweld.
    Buiten huis heeft Ann het voor elkaar, ze heeft een leuke vriendengroep, beoefend verschillende vechtsporten op hoog niveau en haalt hoge cijfers op school.
    En dan besluit haar moeder te verhuizen.



    Ann leert Tokio hotel en hun beste vriendin kennen, en valt voor Georg. Alleen draagt de groep een geheim voor haar.
    Ze helpt de groep aan een platencontract en al snel worden de jongens bekend.
    maar was dit wel wat ze wilde?


    x Tokio hotel
    x Drama
    x Romantiek
    x Lopend
    x 16+
    x Geschreven in het Nederlands
    x Gesproken voornamelijk Nederlands (soms Duits, Engels, Limburgs)

    [ bericht aangepast op 9 juli 2014 - 20:00 ]


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Forbidden Love

    De 16 jarige Marokkaanse Jara is sinds haar geboorte streng opgevoed. Er is altijd tegen haar gezegd dat ze absoluut geen relatie mag totdat ze is uitgehuwelijkt. Geen relatie, en al helemaal niet met een Nederlander. Maar dat verandert wanneer ze Thomas leert kennen. Dit brengt grote gevolgen met zich mee. Loopt dit wel goed af?



    Proloog:
    Luister, in onze cultuur is het niet normaal om met een niet-Marokkaanse jongen te trouwen. Je kunt dat de familie niet aandoen. Doe je dat wel? Dan zal dat gevolgen hebben voor je toekomst..

    Terwijl de tranen over m'n wangen rolden bleven de woorden van m'n moeder zich herhalen in m'n hoofd. Waarom lieten ze me niet verdomme gelukkig met hem zijn?! Denken ze dan alleen aan zichzelf?

    Ik moest weg hier! In m'n ooghoek zag ik een klein raampje. Door mijn slanke figuur kon ik er makkelijk door heen. Na wat geklungeld te hebben was ik eindelijk uit het gebouw. Gelukkig woonde Thomas niet ver weg. Nog met mijn trouwjurk aan rende ik over straat. Ik voelde ogen in m'n rug brandden maar ik negeerde het. In de verte zag ik Thomas zijn huis. Hijgend kwam ik eindelijk aan bij z'n huis. Ik drukte op de deurbel. Meteen nadat de deur openging stortte ik me in de armen van zijn moeder..

    Ik was niet veilig..

    Nog niet...


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    http://www.quizlet.nl/stories/140318/the-guide/




    High school is over, now it's time for college.
    Yale university here we are, be afraid. Be very Afraid.




    Even the most rich, beautiful and popular people have dirty secrets.



    Starts: 13/7/2014


    =




    ¥ Damnatio Memoriae ¥
    But I'm holding on for dear life, won't look down won't open my eyes
    Keep my glass full until morning light, 'cos I'm just holding on for tonight
    Help me, I'm holding on for dear life, won't look down won't open my eyes
    Keep my glass full until morning light, 'cos I'm just holding on for tonight
    On for tonight


    • OP
    • Nederlands
    • Liefde & drama
    • Veel leesplezier.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28



    I fell because of love and lost my wings.

    I won't make the same mistake...


    Mhm?