• Ik wou nu dus eindelijk eens echt beginnen aan een verhaal , maar had geen zin om deze alleen te beginnen. Dus zoek ik wat mensen, het mogen er meerdere zijn. Ik schrijf het liefste fan fictions over 5SOS, maar ik sta ook wel denk ik open voor andere uitdagingen. Als er geïnteresseerden zijn gelieve dan dit lijstje in te vullen (:.


    Naam:
    Leeftijd:
    Ervaring?:
    Over wat wil je het liefste schrijven?:
    Ideeën voor het verhaal?:
    Kan je vaak schrijven?:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 10 juli 2014 - 10:14 ]


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Oww ik wil wel ;) kzal het invullen


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Naam: Camille
    Leeftijd: 15
    Ervaring?: op quizlet heb ik niet zoveel ervaring maar ik heb wel al schrijfwedstrijden gewonnen ;)
    Over wat wil je het liefste schrijven?: maakt niet zo veel uit maar ik hou van actie. Ik Ken wel niet zoveel over 5SOS
    Ideeën voor het verhaal?: nog niet, kwil wel nadenken :p
    Kan je vaak schrijven?: ja, schrijven is een passie
    Extra: /

    [ bericht aangepast op 10 juli 2014 - 10:31 ]


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Naam: Roos.
    Leeftijd: 12.
    Ervaring: Een paar story's op Q.
    Over wat wil je het liefste schrijven: THG, Divergent, Fantasy, Op of iets zelfverzonnen.
    Ideeën voor het verhaal: Zat, ligt er aan wat je leuk vind c;
    Kan je vaak schrijven: Wat zie je als veel? 2x in de week kan prima voor mij, ligt ook aan hoeveel.
    Extra: /

    Kijk maar x


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    Bedankt voor jullie inschrijvingen (: maar ik zoek nog steeds mensen (:


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Ik heb eigenlijk wel weer zin om te schrijven. :Y)

    Naam:
          Amber.

    Leeftijd:
          14.

    Ervaring?:
          Ja op Quizlet heb ik al een paar story's geschreven maar die staan nu - bijna, allemaal op inactief.

    Over wat wil je het liefste schrijven?:
          5SOS of OP.

    Ideeën voor het verhaal?:
          Jawel.

    Kan je vaak schrijven?:
          Ja, nu al helemaal omdat het vakantie is.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Naam: Bell
    Leeftijd: Achttien jaar
    Ervaring?: Yup. Ik schrijf op dit moment een story over MCR op Quizlet, en ben bezig met het uitwerken van een OP. Op andere sites heb ik ook nog wat verhalen staan.
    Over wat wil je het liefste schrijven?: OP, een fanfiction lijkt me ook wel leuk. 5SOS zou ik wel willen proberen, het liefst een andere band maar ik denk niet echt dat een story zou werken over één van mijn andere lievelingsbands.
    Ideeën voor het verhaal?: Nope, zo inspiratieloos als shit :Y).
    Kan je vaak schrijven?: Yup, heel de dag door heb ik tijd.
    Extra: -


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Naam: Hade
    Leeftijd:14 (bijna 15)
    Ervaring?: Yup, ik heb nu al wel een aantal verhalen :P
    Over wat wil je het liefste schrijven?: 5SOS xD of 1D
    Ideeën voor het verhaal?: Yup
    Kan je vaak schrijven?: ja best wel
    Extra:/


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Naam:
    Anne Noah, maar noem me maar gewoon Noah :)

    Leeftijd:
    13, op 31 augustus 14 :D

    Ervaring?:
    Een paar story's hier op quizlet, en ik schrijf wel is samen met een vriendin van mij. Niet heel veel dus.

    Over wat wil je het liefste schrijven?:
    Phoe... dit is een boel. 1D, 5sos, THG, Divergent, OP is ook altijd gaaf, Fantasy ehm maakt mij verder niet zo veel uit als ik het maar leuk vind.

    Ideeën voor het verhaal?: Genoeg ;)

    Kan je vaak schrijven?:
    Ja 2 of 3 keer in de week moet lukken, en nu in de vakantie wel vaker! Alleen ga ik over twee weken wel twee weken naar Italië.

    Extra: /


    I think you have to take me for me ~ Harry styles

    Naam: Tamara
    Leeftijd: 13
    Ervaring?: Ja. (:
    Over wat wil je het liefste schrijven?: Eigenlijk vind ik alles wel prima om over te schrijven. Sommige dingen ken ik minder goed maar ik sta open voor nieuwe dingen.
    Ideeën voor het verhaal?: Misschien wel te veel, hehe (:
    Kan je vaak schrijven?: Vrij vaak ja.
    Extra: Als ik schrijf heb ik het liefste ook een soort band met de andere schrijver. Ik leer je daarom ook misschien liever eerst beter kennen voor we beginnen.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2014 - 21:41 ]


    wat was dit ookalweer

    Naam: Jente.
    Leeftijd: 14 jaar.
    Ervaring?: 5 maanden op Q, daarvoor niet echt :$
    Over wat wil je het liefste schrijven?: Fantasy, OP, Dystopian...
    Ideeën voor het verhaal?: Mmm... Meerdere ideeën wel maar ze liggen allemaal ver uit elkaar...
    Kan je vaak schrijven?: Redelijk vaak, 2-3 keer per week.
    Extra: -


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Naam: Chelsea Brems
    Leeftijd:16 jaar
    Ervaring?: Ik heb al aan meerdere verhalen meegschreven en ik schrijf ook korte verhaaltjes voor mijn vriendinnen :)
    Over wat wil je het liefste schrijven?: 5sos, Harry Potter, Twilight, Percy Jackson,....
    Ideeën voor het verhaal?: Op het moment te veel, maar kan ze nooit perfect uitwerken op mijn eentje. Ik kan zeer goed brainstormen met anderen, dus ik pas me altijd aan.
    Kan je vaak schrijven?: Ja, ik werk wel, maar dat is niet elke dag, en 's avonds ben ik ook vaak vrij.
    Extra: /

    [ bericht aangepast op 29 juli 2014 - 18:13 ]


    “I had a crush on Percy," Nico spat. "That's the truth. That's the big secret.”