• [RPG] The Apocalypse • Supernatural [rollentopic]







    Het is 2009 en de Apocalypse is begonnen. Sam Winchester heeft Lilith vermoordt en heeft door Ruby daarna ja gezegd tegen Lucifer. Dean Winchester heeft op zijn beurt, door Castiel en Zachariah, ja gezegd tegen Michael. Daarom heeft Bobby Singer jullie hulp nodig. Hij zoekt 8 moedige Hunters, 4 vrouwen en 4 mannen om de wereld te redden.



    Vrouwen VOL!
    - Heather Guinevere Todd • Inermis
    - Adira Gabriella Romano • Parrish
    - Taylor Smith • MoonEye
    - Reese Teresa Monchetti • Tolkien

    Mannen
    - Zachary Gamble • Pennybags
    - Xander Talon • Handles
    -
    -

    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd(vanaf 18 jaar tot 50 jaar)
    Geslacht:
    Geschiedenis:
    Innerlijk:
    Uiterlijk(met foto):
    Favoriet wapen (graag wat variatie):
    Extra:


    Buiten deze 8 Hunters is het ook mogelijk om de volgende bestaande personages te nemen, maar opgelet, deze personages zijn niet altijd nodig, dus deze rol is meer geschikt voor mensen die niet altijd even veel tijd hebben. De beschikbare rollen( suggesties mogen altijd maar liefst eerst alle andere rollen invullen):

    - Bobby Singer • MarkOfCain
    - Dean Winchester/Michael • Tolkien
    - Sam Winchester/Lucifer
    - Ellen Harvelle
    - Jo Harvelle • Handles
    - Crowley • MarkOfCain
    - Gabriel • WillNotLearn

    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Geschiedenis (kijk hier voor op Supernatural Wiki)
    Innerlijk:
    Uiterlijk(met foto):
    Extra:
    [Bij Lucifer/Sam en Michael/Dean moet je allebei de personages uitleggen]


    Regels en Informatie:
    [right]-Bij de bestaande personages waarschuw ik als we ze nodig hebben via een pb of in een topic, bijvoorbeeld als Hunter a en b Lucifer tegenkomen
    -Minimum 200 woorden
    - max 2 personages per persoon.
    - Niet de personages van anderen besturen, behalve als je toestemming hebt.
    - Geen Mary Sue's of Gary Stu's, iedereen heeft wel minpunten.
    - Reserveringen blijven 72 uur staan.
    - Het verhaal speelt zich af in seizoen 5 van Supernatural
    - Het is het best als je Supernatural al volgt , zo niet dan zijn volgende websites handig: 1 2 3
    - Er worden groepjes van 2 gemaakt met de Hunters, ik trek naampjes dus meisjes jongens kunnen dus samen of gemengd zijn
    - Ik, als Bobby Singer, geef cases aan jullie, soms zullen dit cases zijn van bestaande afleveringen en soms ook niet, ik wissel af.
    - Dit is de eerste keer dat ik een topic leidt dus hou hier rekening mee! thnx!
    -Topics worden alleen aangemaakt door MarkOfCain

    [ bericht aangepast op 16 aug 2014 - 23:09 ]

    Dit lijkt me echt onzettend leuk en ik zou graag een mannelijke rol willen vertolken – maar ik vertrek vannacht voor een week op vakantie, dus ik denk niet dat dat ontzettend handig gaat zijn?


    Paracosm schreef:
    Dit lijkt me echt onzettend leuk en ik zou graag een mannelijke rol willen vertolken – maar ik vertrek vannacht voor een week op vakantie, dus ik denk niet dat dat ontzettend handig gaat zijn?

    Dat is geen probleem! Vul je rol dan na de vakantie in, we beginnen toch pas zodra ik zelf terug ben van vakantie (om problemen te vermijden) (:

    MarkOfCain schreef:
    (...)
    Dat is geen probleem! Vul je rol dan na de vakantie in, we beginnen toch pas zodra ik zelf terug ben van vakantie (om problemen te vermijden) (:


    Awesome (: Hartelijk bedankt!


    Naam: Taylor Smith
    Leeftijd: 19
    Geslacht: vrouw
    Geschiedenis: Taylors vader was boswachter als haar vader naar het bos ging ging zij mee en dan ging ze schieten met haar pijl en boog op het wandel pad zag dan ook veel schietschijven. Eerst kon ze het niet maar later ging het steeds beter ze werd zelf zo goed dat ze van haar vader dieren mocht doden met de pijl en boog maar dat wou ze niet. Op een dag ging ze weer mee haar vader ging ook door het bos met zijn auto toen hij iets vreemds zag stapte hij uit hij liep er op af en hij zag wolven voor hij het wist was hij gegrepen hij schreeuwde om hulp Taylor hoorde dat ze rende er op af ze zag dat er wolven bij haar vader zaten toen pakte ze zonder na te denken haar pijl en boog en schoot de wolven 1 voor 1 dood ze pakte haar vader en belde de ambulance haar vader heeft het overleeft maar hij is nooit meer het bos ingegaan alleen Taylor gaat er soms nog heen.
    Innerlijk: Taylor is aardig maar dat kan snel omslaan ze kan namelijk van blij naar boos over gaan en andersom. Door het ongeluk van haar vader is Taylor ook alerter geworden ze let overal op dat kan handig zijn maar ook vervelend.
    Uiterlijk(met foto):

    Taylor draagt vaak een zwart T-Shirt met een bruine lerenjas er op ze draagt een bruine broek en heeft altijd haar tas met pijlen op haar rug in de zomer draagt ze een zwart hemdje met een korte bruine broek.
    Favoriet wapen: Pijl en boog, ze kan niet omgaan met andere wapens of messen ze kan alleen omgaan met pijl en boog!
    Extra: Ze heeft altijd haar pijlen bij zich en haar boog heeft ze ook altijd mee!

    [Is ze goed en als ze niet goed is wat is er dan niet goed dan pas ik het aan]

    [ bericht aangepast op 13 juli 2014 - 11:39 ]


    A horse of course

    MoonEye schreef:
    Naam: Taylor Smith
    Leeftijd: 19
    Geslacht: vrouw
    Geschiedenis: Taylors vader was boswachter als haar vader naar het bos ging ging zij mee en dan ging ze schieten met haar pijl en boog op het wandel pad zag dan ook veel schietschijven. Eerst kon ze het niet maar later ging het steeds beter ze werd zelf zo goed dat ze van haar vader dieren mocht doden met de pijl en boog maar dat wou ze niet. Op een dag ging ze weer mee haar vader ging ook door het bos met zijn auto toen hij iets vreemds zag stapte hij uit hij liep er op af en hij zag wolven voor hij het wist was hij gegrepen hij schreeuwde om hulp Taylor hoorde dat ze rende er op af ze zag dat er wolven bij haar vader zaten toen pakte ze zonder na te denken haar pijl en boog en schoot de wolven 1 voor 1 dood ze pakte haar vader en belde de ambulance haar vader heeft het overleeft maar hij is nooit meer het bos ingegaan alleen Taylor gaat er soms nog heen.
    Innerlijk: Taylor is aardig maar dat kan snel omslaan ze kan namelijk van blij naar boos over gaan en andersom. Door het ongeluk van haar vader is Taylor ook alerter geworden ze let overal op dat kan handig zijn maar ook vervelend.
    Uiterlijk(met foto):

    Taylor draagt vaak een zwart T-Shirt met een bruine lerenjas er op ze draagt een bruine broek en heeft altijd haar tas met pijlen op haar rug in de zomer draagt ze een zwart hemdje met een korte bruine broek.
    Favoriet wapen: Pijl en boog, ze kan niet omgaan met andere wapens of messen ze kan alleen omgaan met pijl en boog!
    Extra: Ze heeft altijd haar pijlen bij zich en haar boog heeft ze ook altijd mee!

    [Is ze goed en als ze niet goed is wat is er dan niet goed dan pas ik het aan]

    Zou je je geschiedenis iets beter willen beschrijven en wil je, jouw innerlijk nog iets uitwerken en hou er ook rekening mee dat ondanks je personage haar wapen een pijl en boog is dat niet zo veel monsters zo dood gaan, tenzij je de pijlen altijd verandert in bv (zilveren pijlen, pijlen met lamsbloed etc)

    Ik wil graag meedoen! Mag ik de rol van Jo Harvelle?


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    Ik wil graag meedoen! Mag ik de rol van Jo Harvelle?

    Natuurlijk!

    Moet eigenlijk niemand Chuck of Cas spelen?


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    Moet eigenlijk niemand Chuck of Cas spelen?

    Oh ja ;) ik zal ze er bij zetten 😃

    Naam: Joanna Beth Harvelle, afgekort naar simpelweg Jo.
    Leeftijd: 24, geboren op 7 april 1985
    Geslacht: Vrouwelijk
    Geschiedenis: Jo is het enige kind van haar moeder Ellen en haar vader William. Hij was een hunter en is overleden toen ze nog erg jong was, op een hunt met John Winchester. Ze heeft haar hele leven in Harvelle's Roadhouse gewoond, een bar waar veel hunters langskomen. Toen ze ouder werd, is ze er zelf ook full-time gaan werken nadat ze gestopt was met school. Ze voelde zich niet thuis op school, ze paste er niet en paste ook niet bij de andere mensen op school.
    De hunters in de de Roadhouse hebben haar het een en ander geleerd. Een hunter met de naam Shawn heeft haar leren vechten. In die tijd besloot ze ook een journal bij te houden. Haar moeder, Ellen, was hier echter op tegen en wilde niet dat Jo met deze dingen te maken kreeg. Later ontmoette ze Gordon, die haar meer begon te helpen. Sinds hij haar eens meenam op haar 15de op een fieldtrip, hield haar moeder haar echter nog meer in de gaten. Toch bleef ze alle boeken lezen en websites bezoeken, tot haar moeder haar beloofde dat ze op haar 18de mocht hunten.
    Zodra ze 18 werd, mocht ze dan ook mee met andere hunters om 'field experience' op te doen. Hier is ze verliefd geworden op een andere hunter, met de naam Rick. Dit totdat hij plotseling verdween op een hunt. Later is ze zelf op solo-hunts gegaan, wat haar moeder vreselijk vond. Ze heeft ook een bepaald verleden met Sam en Dean, uiteraard. Aan het begin had ze zelfs een kleine crush op Dean. Ze hunt in herinnering van haar vader, zo voelt ze zich dichtbij hem.
    Innerlijk: Deze jongedame komt op het eerste gezicht erg zelfverzekerd over. Ze is snel enthousiast en heeft een sarcastische humor. Ze is erg intelligent, maar dat merk je enkel als het gaat over dingen die haar ook echt interesseren. Tegenover vreemden is ze meestal erg gesloten. Ze beschouwd Ellen niet als haar enige familie, voor haar zijn de hunters met wie ze opgegroeid is, allemaal familie. Hoewel ze erg enthousiast is over het jagen, geeft ze toe dat ze het soms eng vind, maar het is het voor haar allemaal waard om iemand te redden. Ze wordt dan ook vaak bestempeld als dapper, ondanks haar angst.
    Jo is geen type om haar mening voor zich te houden, als je je in haar ogen niet goed gedraagt, zal ze je daar zeker op wijzen. Ze heeft een sterke wil en doet wat ze zelf wilt, wat je soms ook wel eigenwijs kan noemen, omdat ze dingen niet altijd even goed doordacht heeft. Hierdoor valt ze ook wel roekeloos te noemen. Ze bewijst zich maar wat graag tegenover anderen en is af en toe erg irrationeel. Dit alles komt omdat ze zich snel laat leiden door haar emoties in plaats van haar verstand.
    Ze is wel iemand op wie je kan vertrouwen, ze kan je geheimen bewaren en zal je altijd rugdekking geven. Je kan van haar op aan, ze zal je niet zomaar in de steek laten en zichzelf vermannen als haar angst het overneemt. Ze is absoluut geen zeurpiet, over bepaalde dingen zal je haar echt nooit horen klagen, ook omdat ze er graag bij wilt horen. Door het hunten en de apocalyps is ze zeer zeker ook gehard.
    Uiterlijk: Jo is absoluut niet groot met haar 1,63. Ze heeft een erg lichte huid, maar geen ongezond bleke kleur, het past bij haar. Ze is slank, maar heeft nog net een vrouwelijk figuur waardoor je ziet dat ze niet kinderlijk is. Toch is dat niet al te extreem, met lichte heupen en redelijk kleine borsten. Ondanks dat ze erg slank is, heeft ze de nodige spieren en is ze behoorlijk behendig en kan ze goed vechten. Ze is niet de sterkste, maar vecht slim.
    Verder heeft Jo altijd een rozige blos op haar bleke wangen, wat haar gezond laat lijken. Ze heeft goudblonde krullen die tot over haar schouders vallen en draagt haar haar meestal los. Haar ogen zijn lichtbruin en omringd door donkere wimpers. Daaronder heeft ze een kleine, rechte neus en volle, rozige lippen. Ze lacht meestal redelijk snel haar witte tanden bloot.
    Haar kledingstijl is altijd erg simpel geweest. Ze draagt altijd gewoon een simpel shirt of topje, meestal net iets te kort waardoor er een randje huid zichtbaar is. Daaronder draagt ze standaard jeans en boots. Van felle kleuren houdt ze niet, aan pastel waagt ze zich eveneens bijna nooit. Sinds ze is gaan jagen draagt ze ook vaak een groene jas.
    Extra:

    [ bericht aangepast op 13 juli 2014 - 16:25 ]


    Your make-up is terrible

    Ik vertrek vanaf morgen nacht tot 27 juli op reis en zou dan graag willen vragen om dan tegen dat ik terug ben jullie rol te hebben gevuld zodat we dan kunnen beginnen

    Ook ga ik Castiel er niet bij doen als rol omdat hij er voor heeft gezorgd dat Dean ja zei en zo dus niet heeft gerebelleerd, tenzij iemand die rol toch wilt nemen en dan er voor zorgt dat Cas toch terug aan de goede kant komt.

    Gebeurd hier verder nog iets? 8D


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    Gebeurd hier verder nog iets? 8D

    Iedereen vult zijn rol in tegen volgende week, ik ben nu op vakantie dus ik ga me nu niet druk maken om posts te maken. Zodra ik terug ben maak ik het praat en speeltopic aan en beginnen we.

    Ik ben bang dat ik mijn rol voor deze RPG alsnog af dien te zeggen – aangezien ik er echt geen tijd voor vrij kan gaan maken en dat zou ik zonde vinden.