• [RPG] The Apocalypse • Supernatural [rollentopic]







    Het is 2009 en de Apocalypse is begonnen. Sam Winchester heeft Lilith vermoordt en heeft door Ruby daarna ja gezegd tegen Lucifer. Dean Winchester heeft op zijn beurt, door Castiel en Zachariah, ja gezegd tegen Michael. Daarom heeft Bobby Singer jullie hulp nodig. Hij zoekt 8 moedige Hunters, 4 vrouwen en 4 mannen om de wereld te redden.



    Vrouwen VOL!
    - Heather Guinevere Todd • Inermis
    - Adira Gabriella Romano • Parrish
    - Taylor Smith • MoonEye
    - Reese Teresa Monchetti • Tolkien

    Mannen
    - Zachary Gamble • Pennybags
    - Xander Talon • Handles
    -
    -

    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd(vanaf 18 jaar tot 50 jaar)
    Geslacht:
    Geschiedenis:
    Innerlijk:
    Uiterlijk(met foto):
    Favoriet wapen (graag wat variatie):
    Extra:


    Buiten deze 8 Hunters is het ook mogelijk om de volgende bestaande personages te nemen, maar opgelet, deze personages zijn niet altijd nodig, dus deze rol is meer geschikt voor mensen die niet altijd even veel tijd hebben. De beschikbare rollen( suggesties mogen altijd maar liefst eerst alle andere rollen invullen):

    - Bobby Singer • MarkOfCain
    - Dean Winchester/Michael • Tolkien
    - Sam Winchester/Lucifer
    - Ellen Harvelle
    - Jo Harvelle • Handles
    - Crowley • MarkOfCain
    - Gabriel • WillNotLearn

    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Geschiedenis (kijk hier voor op Supernatural Wiki)
    Innerlijk:
    Uiterlijk(met foto):
    Extra:
    [Bij Lucifer/Sam en Michael/Dean moet je allebei de personages uitleggen]


    Regels en Informatie:
    [right]-Bij de bestaande personages waarschuw ik als we ze nodig hebben via een pb of in een topic, bijvoorbeeld als Hunter a en b Lucifer tegenkomen
    -Minimum 200 woorden
    - max 2 personages per persoon.
    - Niet de personages van anderen besturen, behalve als je toestemming hebt.
    - Geen Mary Sue's of Gary Stu's, iedereen heeft wel minpunten.
    - Reserveringen blijven 72 uur staan.
    - Het verhaal speelt zich af in seizoen 5 van Supernatural
    - Het is het best als je Supernatural al volgt , zo niet dan zijn volgende websites handig: 1 2 3
    - Er worden groepjes van 2 gemaakt met de Hunters, ik trek naampjes dus meisjes jongens kunnen dus samen of gemengd zijn
    - Ik, als Bobby Singer, geef cases aan jullie, soms zullen dit cases zijn van bestaande afleveringen en soms ook niet, ik wissel af.
    - Dit is de eerste keer dat ik een topic leidt dus hou hier rekening mee! thnx!
    -Topics worden alleen aangemaakt door MarkOfCain

    [ bericht aangepast op 16 aug 2014 - 23:09 ]

    Paracosm schreef:
    Ik ben bang dat ik mijn rol voor deze RPG alsnog af dien te zeggen – aangezien ik er echt geen tijd voor vrij kan gaan maken en dat zou ik zonde vinden.

    Oké, geen probleem

    Ik ben thuis, dus morgen haal ik seizoen vijf in - I'm gonna die because feels someone save me please - en begin dan aan mijn rollen. (:

    [ bericht aangepast op 21 juli 2014 - 11:16 ]


    help

    Zal ik dan nog een mannelijke hunter maken?


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    Zal ik dan nog een mannelijke hunter maken?

    Dat is goed dan hebben we een even aantal mensen, ik zet je erbij als ik op mijn laptop zit

    [ bericht aangepast op 21 juli 2014 - 10:33 ]

    Mag ik Gabriel reserveren?


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    Mag ik Gabriel reserveren?


    *O*

    Gabriel rules.
    Why the hell did he have to die? :c



    OT: Als alles goed verloopt komen mijn rollen dus morgen/overmorgen. Sorry voor de vertraging, ik had vandaag een dagje nodig om mijn zwarte gat na kamp op te vullen. :')


    help

    Tolkien schreef:
    (...)

    *O*

    Gabriel rules.
    Why the hell did he have to die? :c



    OT: Als alles goed verloopt komen mijn rollen dus morgen/overmorgen. Sorry voor de vertraging, ik had vandaag een dagje nodig om mijn zwarte gat na kamp op te vullen. :')


    Gabriel is so genius, I'm gonna watch the changing chanels episode again


    Don't be like the rest of them, darling


    Naam: Reese Teresa Monchetti
    Leeftijd: Zevenentwintig.
    Geslacht: Vrouwelijk.
    Geschiedenis: Op de vijftiende December werd de knappe Reese Monchetti geboren, dochter van Rivera Monchetti en Hunter Abernathy. Zoals de gewoonte was in deze familie, een lange lijn van hunters, begon Reeses training vanaf het moment dat ze veertien werd. Ze deed altijd zoals van haar verwacht werd, al voelde ze zich er niet altijd even comfortabel bij. Reese voelde zich namelijk niet echt thuis tussen de hunters. Dit veranderde allemaal wanneer zij en haar moeder erachter kwamen dat Hunter Rivera bedroog. Dat was het moment waarop Reese besloot dat ze hetzelfde pad als haar moeder zou gaan volgen. Ze bezwoer trouw aan haar moeder en deze is nog steeds een heel groot voorbeeld voor de vijfentwintigjarige.
    Reese groeide op tot een onafhankelijke, heel erg serieuze vrouw. Ze sloot alles buiten dat 'er niet toe deed'. Ze wilde de perfecte hunter worden. En zo gebeurde het ook. Ze bleef koppig haar idealen volgen en werd hierbij een intelligente vrouw, iemand die snel kon denken en een hele sterke persoonlijkheid had. Ze werd een fanaat van tatoeages... en jurken.
    Het volgende dat Reese in haar leven bereikte, was het feit dat ze kon rondrennen met messen en revolvers om monsters te vermoorden. Terwijl ze een peperdure jurk aan had en stiletto schoenen aan had. Ze was, en is er nog steeds best trots op, eigenlijk.
    Reeses leven was eigenlijk perfect normaal, al was het haar Ierse vriend Kieran die voor het geld zorgde en zij die de wereld 's nachts ging redden - vaak met haar halfzus Bri. Ze was een tijd lang gelukkig. Totdat haar moeder opnieuw op een missie ging en Kieran verdween.
    Het gebeurde toen Reese op het zoveelste rijke zakenfeestje van haar vriend de advocaat aanwezig was. Haar telefoon rinkelde en hetgeen dat ze hoorde was toch wel een beetje verontrustend... Haar moeders stem vertelde haar dat ze een tijdje zou weg blijven, maar de achtergrondgeluiden was wat Reese deed twijfelen. Wat haar bezorgd maakte, was het feit dat de lijn plotseling werd afgesneden.
    Ze kon niet anders dan haar moeder zoeken en dit kon ze niet alleen. Hierna ging ze op zoek naar haar zusje Gabrielle. Die zoals gewoonlijk een groep vampieren aan het afslachten was en zo'n beetje in het bloed zwom. Het probleem was alleen dat toen ze terug bij Reese thuis kwamen, Kieran nooit leek aangekomen geweest te zijn. Aan de voordeur was bloed te bemerken. Het duurde niet lang voordat Reese erachter kwam dat Kierans rijke advocatenleventje een leugen was. Hij had zijn ziel tien jaar geleden aan een crossroad demon verkocht en betaalde hier nu de prijs voor.
    Dit alles is amper een jaar geleden en Bri is haar eigen pad weer op gegaan nadat ze hun moeder had gevonden. Reese is hierdoor alleen nog donkerder geworden dan ze al was.
    Innerlijk:
    • Gesloten
    Reese is een zeer gesloten persoon. Haar emoties zitten achter haar masker opgesloten en de enkele keren dat ze toch wat laat zien, zijn extreem zelden. Als ze je wat meer over zichzelf verteld, dan mag je jezelf gelukkig prijzen. Ze vertrouwt namelijk niet snel mensen en ze is bang dat haar emoties haar zullen verraden of iets dergelijks. Ze wilt zich niet naakt voelen onder iemands blik. Haar ogen zijn als staal en hierdoor kan ze vaak hooghartig over komen.

    •Onafhankelijk
    Reese is nooit anders gewend geweest dan dat ze haar eigen plan moest trekken. Vertroetelingen en verwennerij zat er voor haar nooit in. Het kwam meer dan eens voor dat ze alleen thuis was en haar eigen eten mocht koken. Ook als ze niet alleen thuis was kwam het vaak voor dat ze mocht koken en klusjes moest doen. Maar natuurlijk was het niet dat haar moeder Reese niet lief had en enkel zag als een slaaf die goed was voor niets behalve opruimen. Alleen had ze niet vaak de tijd om dit in daden en spullen uit te drukken.

    • Sarcastisch
    Sarcasme is zo'n beetje de enige taal die Reese vloeiend spreekt. Ze is vaak ongeduldig en kan niet tegen opmerkingen die in haar ogen nutteloos lijken. Ze is zeer ad rem en valt daardoor ook altijd een beetje met de deur in huis. Ze is niet iemand die ergens doekjes om windt en spreekt haar ergernissen over een persoon meer dan eens uit. Hierdoor is ze niet echt iemand die snel vrienden maakt. Het was al een wonder dat Kieran wat in haar zag, want zij begreep vaak niet hoe het kwam dat hij nog geen grijze haren van haar had gekregen.

    • Intelligent
    Reese is iemand die op haar voeten denkt. Ze is niet iemand die vreemde complottheorieën gaat bedenken over aliens die de aarde zullen overnemen vanaf het moment dat er iets 'onverklaarbaars' gebeurt. Het is meestal zij die iemands fantasieën de grond in boort en dan aan komt zetten met pure logica. Als ze stil is, dan zit ze te denken. En denken doet ze vaak. Ze kan er niet tegen als er iets uit haar mond komt dat nergens op slaat.
    Uiterlijk: Reese is iemand die je haast nooit zonder haar rode lippenstift zal zien, maar al houdt ze nog zo erg van haar lange jurken, dat is het verste niet-hunterachtige dat ze zal gaan als ze op een of andere missie is of rondreist. Wel zal ze altijd de meest modebewust geklede vrouw in de kamer zijn.
    Reese heeft haar donkere haren van haar moeder geërfd en haar harde, stormachtige ogen van haar moeder.
    Ze is slank en atletisch gebouwd en heeft eigenlijk best een mooi, vrouwelijk figuur. Mannen laten er wel meermaals hun oog op vallen. Je zou kunnen gaan denken dat Reese een 'meisje' is zichzelf te goed vindt om haar handen vuil te maken, maar de tatoeages die overal wel ergens uit steken, bewijzen het tegendeel. Ze staat letterlijk vol getatoeëerd. Op haar rug is een wegvliegende vogel te vinden, haar onderbuik staat vol met cryptisch gedoe en ook op haar armen en benen ontbreekt de inkt niet. Op haar borst heeft ze het afwerend symbool getatoeëerd, tegen demonen.
    Extra: -


    Naam: Dean Winchester - de aartsengel Michael
    Leeftijd: Dertig.
    Geslacht: Mannelijk.
    Geschiedenis:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 30 juli 2014 - 19:47 ]


    help

    Dean :9~
    Ik denk dat ik mijn rol vandaag deels of morgen invul, ben op het moment bij een vriendin en hier blijf ik tot morgen

    [ bericht aangepast op 23 juli 2014 - 18:05 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    Dean :9~
    Ik denk dat ik mijn rol vandaag deels of morgen invul, ben op het moment bij een vriendin en hier blijf ik tot morgen

    Gezn probleem! Ik kon zaterdagnacht terug en dab aullen we zondag beginnen dus
    IEDEREEN maakt zijn rol af regen ZONDAG :)

    Ik ga hem zo invullen, heb nu pas weer internet.


    Your make-up is terrible

    Komt in orde. (:


    help

    Naam
    Gabriel
    Gabriel betekend "kracht van god"
    Hij staat ook wel bekent als de trickster en onder vrienden (mede tricksters) als Loki, the god of mischief.

    Leeftijd
    Onbekend

    Geslacht
    Mannelijk

    Geschiedenis
    "Gabriel, okay? They call me Gabriel.[...] I skipped out of Heaven, had a face transplant, carved out my own little corner of the world...[...] I love my father, my brothers—love them. But watching them turn on each other? Tear at each other's throats? I couldn't bear it, okay?! So I left."

    Gabriel is de jongste van de vier archangels die zijn geshapen zijn door god, en hiermee het jongere broertje van Michael, Lucifer en Raphael. Na een tijdje toegekeken hebben naar hoe zijn oudere broers Michael en Licifer tegen zich elkaar keerdenen begonnen te vechten kon hij het niet meer aan. (Wat de mensen de apocalipse noemen beschrijft hij als een 'normale' zondag avond). En ondanks dat hij van zijn vader en broers hield kon hij geen kant kiezen als het ging om het gevecht tussen Michael en Lucifer en vluchte naar de aarde.

    Eenmaal daar vond hij een vessel, iets wat hij beschrijft als het hebben van een gezichts transplantatie, en begon hij zich voor te doen als een Trickster. Hij werd bekend onder de andere Tricksters als Loki, naar de noorse god.

    In zijn tijd als 'loki' vermoorde hij mensen over de hele wereld waarvan hij vond dat ze het verdienden, al liet hij ee enkeling in leven om de verhalen door te vertellen.


    Innerlijk
    Ook wanneer hij zich niet voor doet als een Trickster laat hij nog karaktertrekken zien die je zou verwachten bij een Trickster. Hij vind het leuk om grappen uit te halen met mensen en maakt er vaak een spelletje van. Zelf het eten van zoetigheid waar Tricksters om bekent staan heeft hij overgenomen. Hij is vaak sarcastisch en ondanks zijn twee oudere broers heeft hij veel ontzeg voor mensen, ondanks hun vele fouten.


    Uiterlijk
    Richard Speight Jr.



    klik - klik
    klik
    Gabriel's vessel is 1. 72m lang, heeft bruin haar dat tot net onder zijn oren komt en bruine ogen.

    Favoriet wapen
    Gabriel's favoriete 'wapen' en ook de kracht die hij als Trickster zijnde het meest gebruikt is zijn kracht om de realiteit te veranderen, voorbeelden hiervan zijn dingen uit het niets laten verschijnen, het vervormen of totaal veranderen van bepaalde objecten en mensen, het creëren van andere dimensies, en tijd lussen.

    Een paar van Gabriel's andere krachten zijn:
    - Van gedaante veranderen
    - Teleportatie - Van een plaats naar een andere plaats 'reizen' in een paar seconden.
    - Telekinese - voorwerpen en mensen verplaatsen met zijn gedachten.
    - Chronokinese - Door de tijd reizen (zowel vooruit als achteruit)

    Extra

    [ bericht aangepast op 29 juli 2014 - 17:03 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Naam: Xander Talon
    Leeftijd: 35
    Geslacht: Mannelijk
    Geschiedenis: Xander Talon is geboren als een normale zoon van zijn nog normalere ouders en werd zo het broertje van zijn vreemde zus. Zijn vader werkte al zijn hele leven als accountant en zijn moeder als tandartsassistente, iets wat ze pas ging doen toen Xander al 5 jaar oud was. Xander was normaal, een goede leerling op school, maar zijn twee jaar oudere zus, Violet, niet. Ze was een stil meisje, in zichzelf gekeerd en praatte vooral tegen objecten. Dit was raar, ze ging naar een speciale school en werd bestempeld als 'autistisch'.
    Zijn ouders probeerde het zoveel mogelijk te negeren en gaven Xander een goed, normaal leven. Hij groeide op tot een vervelende tiener toen hij 15 was, zijn zus, twee jaar ouder en zeventien, was klaar met haar speciale high school, waarbij ze niet thuis woonde, en kwam weer thuis. Xander zocht met iedereen ruzie en vooral met zijn zus. Hij vond haar psychotisch om de vreemde dingen die ze naar hem riep, altijd negatief, altijd over de snel naderende dood of iets dat erop leek.
    Deze snel naderende dood kwam ook, maar niet voor Xander of Violet. Er werd ingebroken in huis 's nachts, wat Xander wakker maakte. Violet stond op de gang te gillen en toen Xander de slaapkamer van zijn ouders inliep, zag hij een menselijke gedaante die zich in het duister te goed deed aan zijn ouders' vlees. Degene vluchtte door het raam, de politie werd gebeld en een onderzoek begon. Een onderzoek die niet gesloten kon worden. Violet werd overgeplaatst naar een gesticht en Xander begon zijn eigen onderzoek.
    Zo sijpelde hij langzaam het leven van een hunter in en begon hij een journal bij te houden. Hij kwam er ook achter dat zijn zuster Violet helemaal niet gek was, maar visioenen had. Hij bleef zorgen voor zijn zus tot ze stierf in 2008 aan een aangeboren hartaandoening. Tegen die tijd was hij zelf al full-time hunter geworden.
    Innerlijk: Xander heeft een paar duidelijke karakterkenmerken waaraan je hem kan herkennen. De eerste die hem goed omschrijft, is chaotisch. Niet georganiseerd chaotisch, hij is gewoon enorm warrig en slordig. Hij houd niet van opruimen, is snel afgeleid en vergeet nog al eens wat. Zijn spullen liggen vaak door elkaar heen waardoor hij vaak iets 'kwijt' raakt, meestal vind hij het wel opnieuw als hij het niet meer nodig heeft. Hij komt hierdoor ook vaak behoorlijk verstrooid over.
    Hoewel hij snel afgeleid is, is zijn volgende duidelijke karaktertrek zijn vastberadenheid en zijn wil om te vechten. Hij is het type dat zich ergens in vast bijt en vervolgens niet meer loslaat, soms zelfs iets te lang. Hij heeft zich net zo vastgebeten in de moord op zijn ouders, waardoor hij erachter kwam wat het was, en stort zich nu met dezelfde passie op alles wat hij tegenkomt. Dit komt ook wel omdat hij bepaalde andere dingen wilt mijden of vergeten. Zo heeft hij ook geen tijd om gevoelens toe te laten.
    De laatste is onzelfzuchtigheid. Zijn egoïsme is verdwenen op het moment dat hij zijn ouders verscheurd zag worden door een monster. Hij staat altijd klaar voor anderen en helpt graag waar hij kan. Hoewel zijn luiheid het soms wint van zijn onzelfzuchtigheid, hij heeft vaak geen zin om iets te doen. Hetzelfde geld voor lichamelijke beweging. Hij heeft wel altijd goede voornemens om fit te blijven voor zijn werk, maar komt ze bijna nooit na. Opstaan vind hij soms al te veel.
    Natuurlijk heeft hij ook andere eigenschappen. Zo is hij erg op zichzelf en is hij niet goed in orders aannemen. Erg dominant daarentegen is hij ook niet. Hij is redelijk aardig, heeft een vreemd gevoel voor humor en kan erg sarcastisch uit de hoek komen. Hij is intelligent en kan nogal geïrriteerd raken van mensen die het niet zo snel snappen als hijzelf. Hij heeft zo zijn momenten dat hij veel praat, maar over het algemeen is hij geen echte prater.
    Uiterlijk: Xander is maar 1,79 lang, wat sommigen erg kort vinden. Hij heeft een erg blanke huid die niet helemaal meer gaaf is. Littekens sieren zijn ledematen op een vreemde manier. Hij heeft lange, slanke vingers, ook wel pianovingers genoemd. Dat instrument heeft hij dan ook bespeeld tot zijn 12de, waarna hij football ineens een stuk interessanter begon te vinden en dat ging doen. Zijn kledingstijl is ook erg simpel, hij draagt graag laagjes en altijd jeans, zonder zal je hem niet vinden. Hij heeft geen tatoeages of piercings. Zijn lichaam is redelijk breed en gespierd, wat hij enkel te danken heeft aan de lichamelijke beweging die samengaat met jagen.
    Xander heeft redelijk hoge jukbeenderen, maar die zijn vaak bedekt door een kort baardje. Hij heeft een scherpe kaaklijn en een rechte neus. Rimpels heeft hij niet echt, behalve als hij fronst, waardoor mensen hem al gauw wat jonger schatten dan hij werkelijk is. Zijn ogen hebben een intens blauwe kleur, die goed opvallen omdat zijn haar lichtbruin is. Het krult een beetje als hij het langer laat groeien, wat vaak gebeurd. Hij heeft redelijk smalle, donker roze lippen en dikke wenkbrauwen.
    Extra: Hij draagt altijd een medaillon met een foto van zijn zus Violet erin. Relaties zijn vreemd voor hem, het is iets dat hij nog nooit gehad heeft.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2014 - 22:14 ]


    Your make-up is terrible

    Praattopic
    De teams heb ik laten trekken door mijn broer dus het is volledig onschuldig gedaan:
    1
    1. Heather Guinevere Todd • Inermis
    2. Zachary Gamble • Pennybags
    2
    1. Adira Gabriella Romano • Bohen
    2. Xander Talon • Handles
    3
    1. Taylor Smith • MoonEye
    2. Reese Teresa Monchetti • Tolkien

    (De teams staan ook in het praattopic)