• Ik heb dus een tijdje geleden een gedicht gemaakt die ik niet heb laten zien aan mijn ouders maar wel aan vrienden, ik natuurlijk zo onzeker als de pest heb nu het gedicht op tinypic geüpload en zou graag jullie mening willen weten.

    PS. Ik ben géén dichter, ik probeerde mijn best zo hard mogelijk te doen met het schrijven.



    Als de foto weer niet eens meewerkt Click

    [ bericht aangepast op 13 juli 2014 - 13:07 ]

    Ohmijngod! Ik vind dit echt HEEL erg mooi, en dat meen ik!!
    Wow, prachtig gewoon!
    Niks mis mee als je t aan mij vraagt :p


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    SmeerKeessie schreef:
    Ohmijngod! Ik vind dit echt HEEL erg mooi, en dat meen ik!!
    Wow, prachtig gewoon!
    Niks mis mee als je t aan mij vraagt :p


    Dankje, ik heb dit geschreven om 2 uur s'ochtends, het was namelijk ongeveer twee maanden geleden geschreven in de laatste maanden hel op mijn MBO opleiding helaas. En ik moest het gewoon kwijt, en ik was echt bang dat het gewoon of iemand verkeerd viel of dat het te dramatisch was...

    ArosBitch schreef:
    (...)

    Dankje, ik heb dit geschreven om 2 uur s'ochtends, het was namelijk ongeveer twee maanden geleden geschreven in de laatste maanden hel op mijn MBO opleiding helaas. En ik moest het gewoon kwijt, en ik was echt bang dat het gewoon of iemand verkeerd viel of dat het te dramatisch was...

    Ik wil je niet aanvallen hoor, maar het is 2 uur 's nachts. (:


    Some people are art and do art at the same time

    Mooi! Tranen in mijn ogen (ik huil nu ondertussen)
    Echt super mooi!

    xxx


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Pama schreef:
    (...)
    Ik wil je niet aanvallen hoor, maar het is 2 uur 's nachts. (:
    Whoops, ja ik merk het nu ook. Sorry ik ben net terug van Italië heb van 7 uur s'avonds tot 7 uur s'ochtends in de auto gezeten en zit nu achter mijn laptop dus vandaar. En bedankt voor de opmerking haha!

    ArosBitch schreef:
    (...)

    Dankje, ik heb dit geschreven om 2 uur s'ochtends, het was namelijk ongeveer twee maanden geleden geschreven in de laatste maanden hel op mijn MBO opleiding helaas. En ik moest het gewoon kwijt, en ik was echt bang dat het gewoon of iemand verkeerd viel of dat het te dramatisch was...


    Jeetje :/
    Heftig, ik hoop dat t nu beter met je gaat!
    Het is zeker niet dramatisch, het is heel erg duidelijk, en dat maak het ook zo mooi!
    Nja, ik kan niet zeggen "kudo" omdat ik die niet kan geven maar okii KUDO! x'D


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    SmeerKeessie schreef:
    (...)

    Jeetje :/
    Heftig, ik hoop dat t nu beter met je gaat!
    Het is zeker niet dramatisch, het is heel erg duidelijk, en dat maak het ook zo mooi!
    Nja, ik kan niet zeggen "kudo" omdat ik die niet kan geven maar okii KUDO! x'D
    Het gaat wel beter. mn moeder heeft ook besloten om me niet meer naar een MBO school te sturen waar ze niet naar me luisteren. Dus tja, en nouja het pesten is ongeveer al 14 van de 17 jaar dat ik leef bezig dit was gewoon echt een samenvatting en ineens iets wat omhoog kwam.

    Het is een heel mooi gedicht, heel mooi geschreven en veel sterkte!


    Everything is illuminated by the light of our past.

    ArosBitch schreef:
    (...) Het gaat wel beter. mn moeder heeft ook besloten om me niet meer naar een MBO school te sturen waar ze niet naar me luisteren. Dus tja, en nouja het pesten is ongeveer al 14 van de 17 jaar dat ik leef bezig dit was gewoon echt een samenvatting en ineens iets wat omhoog kwam.


    Ik ben blij dat t wat beter gaat ;)
    Ik hoop dat je uiteindelijk hartstikke gelukkig bent en dat je de klote tijd achter je kunt laten ;)
    Heb je, je MBO opleiding wel af kunnen ronden?
    Echt zo klote dat sommige scholen er niks tegen doen, dat kan me zo boos maken!
    Awhh, petje af voor jou! Vind het knap van je dat je erover durft te vertellen ;)


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    SmeerKeessie schreef:
    (...)

    Ik ben blij dat t wat beter gaat ;)
    Ik hoop dat je uiteindelijk hartstikke gelukkig bent en dat je de klote tijd achter je kunt laten ;)
    Heb je, je MBO opleiding wel af kunnen ronden?
    Echt zo klote dat sommige scholen er niks tegen doen, dat kan me zo boos maken!
    Awhh, petje af voor jou! Vind het knap van je dat je erover durft te vertellen ;)


    Ja gelukkig heb ik mijn MBO gehaald, de school heeft me van niveau 4 naar niveau 2 gezet dat ik in 6 maanden werk totaal heb afgerond.

    ArosBitch schreef:
    (...)

    Ja gelukkig heb ik mijn MBO gehaald, de school heeft me van niveau 4 naar niveau 2 gezet dat ik in 6 maanden werk totaal heb afgerond.


    Wow, dat is echt knap van je!


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Me right now

    Wat een mooi gedicht. Knap dat je dat hier online durft te zetten. :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Wat een mooi gedicht. Knap dat je dat hier online durft te zetten. :)
    Ik hoop dat je me nog herkent Maggie haha, maarja.