• Aye.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2014 - 23:41 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Winhood schreef:
    (...)

    Me likes!


    Yaaay! c:
    Hij gaat binnenkort weer terug op mijn Luke icon, maar ik moest het eventjes doen. <3


    Danmarks Dynamite.

    Die 25 jarige mee-eter die uitgeknepen wordt is echt afschuwelijk, gatver.
    Maar ook weer facinerend. Maar nog steeds misselijkmakend.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Latukka schreef:
    (...)

    Yaaay! c:
    Hij gaat binnenkort weer terug op mijn Luke icon, maar ik moest het eventjes doen. <3


    Ik vind het knap van het Duitse team, maar ik had toch liever gehad dat Argentinië had gewonnen.


    Physics is awesome

    Winhood schreef:
    (...)

    Ik vind het knap van het Duitse team, maar ik had toch liever gehad dat Argentinië had gewonnen.


    Me 2 :3


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Winhood schreef:
    (...)

    Ik vind het knap van het Duitse team, maar ik had toch liever gehad dat Argentinië had gewonnen.


    Ik ben full-time Germany supporter, dusja. Dan is het logisch dat ik blij ben, mwhihi. Ik gun het Argentinië ook niet weetje.
    Als ze tegen Nederland hadden gemoeten, had ik namelijk wel voor Nederland geweest.


    Danmarks Dynamite.

    Ashtonator schreef:
    Die 25 jarige mee-eter die uitgeknepen wordt is echt afschuwelijk, gatver.
    Maar ook weer facinerend. Maar nog steeds misselijkmakend.


    Je vroeg zelf om de link. Het is verschrikkelijk goor en fascinerend tegelijk.


    Physics is awesome

    Latukka schreef:
    (...)

    Ik ben full-time Germany supporter, dusja. Dan is het logisch dat ik blij ben, mwhihi. Ik gun het Argentinië ook niet weetje.
    Als ze tegen Nederland hadden gemoeten, had ik namelijk wel voor Nederland geweest.


    Ik wilde ook graag een finale tussen Nederland en Duitsland. Helaas mocht het niet zo zijn.


    Physics is awesome

    Winhood schreef:
    (...)

    Ik wilde ook graag een finale tussen Nederland en Duitsland. Helaas mocht het niet zo zijn.


    Nee, inderdaad. Toch wel erg blij dat ze derde zijn geworden tho!


    Danmarks Dynamite.

    Latukka schreef:
    (...)

    Nee, inderdaad. Toch wel erg blij dat ze derde zijn geworden tho!


    Nee, ik gunde het Brazilië meer dan Nederland.


    Physics is awesome

    Winhood schreef:
    (...)

    Nee, ik gunde het Brazilië meer dan Nederland.


    Waaaaat?! Waarom?


    Danmarks Dynamite.

    Ik had liever Nederland-Duitsland gezien en dat het Nederland was geworden, maar omdat het nu Duitsland-Argentinië werd, was ik voor Duitsland :Y)


    'Darling, just hold on'

    Latukka schreef:
    (...)

    Waaaaat?! Waarom?


    Omdat ik het best wel sneu voor ze vind dat ze geen prijs hebben gewonnen terwijl het wel werd gehouden in hun land.


    Physics is awesome

    Hemford schreef:
    Ik had liever Nederland-Duitsland gezien en dat het Nederland was geworden, maar omdat het nu Duitsland-Argentinië werd, was ik voor Duitsland :Y)


    Jepp, Me2!


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Winhood schreef:
    (...)

    Omdat ik het best wel sneu voor ze vind dat ze geen prijs hebben gewonnen terwijl het wel werd gehouden in hun land.


    Haha, tja, is toch hun eigen schuld.


    Danmarks Dynamite.

    Latukka schreef:
    (...)

    Haha, tja, is toch hun eigen schuld.


    Dat is waar, maar toch.


    Physics is awesome