• .

    [ bericht aangepast op 1 okt 2018 - 0:54 ]

    Kijk Marley & Me en laat hem je troosten op het einde


    En voor goede adem zou ik gaan voor snoep ipv chips of zo, kan je er pepermuntjes doorheen gooien en klaar is Kees


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    twilight
    fifty shades of grey
    Nee, maar I don't know, man. Harry Potter? Star Wars? POTC?

    [ bericht aangepast op 18 juni 2018 - 21:08 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    Humor en actie is altijd wel leuk. Idd niet van die films met alleen maar ontploffingen enzo maar gewoon leuke met een beetje spanning en actie. Eigenlijk raad ik Knight and day dan wel aan. Die vind ik erg leuk. Ik noem er wel wat:

    - Knight and day
    - The man from U.N.C.L.E.
    - The Losers
    - The Hitman's Bodyguard
    - Going in style
    - Baywatch

    Maar ligt eraan wat je leuk vind ^^
    En voor die adem, gewoon geen knoflook of ui in je eten dan haha. En even je tandenpoetsen en met mondwater spoelen ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Qua films heb ik de afgelopen tijd eigenlijk alleen maar zeer deprimerende documentaires op Netflix gekeken en ik kan je daar wel een paar van aanraden, maar ik denk dat je je eerste date waarschijnlijk vaak beter niet kunt starten met een discussie van systematisch racisme in het Amerikaanse gevangenissysteem, dusss andere dingen waarvan ik weet dat ze op Netflix te vinden zijn:
    > The Bourne Identity en de vervolgen kijk ik atm met mijn ouders, en dat is wat meer actie/thriller dan comedy, maar het is een serie films, dus je hebt een goed excuus om te zeggen dat jullie nog een tweede moeten kijken en hij dus wat langer moet blijven plakken
    > De nieuwe Star Trek films, die overigens ook een serie zijn, en absoluut luchtige (sci-fi) actie (die ook heel erg goed te kijken valt voor niet-fans, want je hoeft nul voorkennis te hebben)
    > Wat meer de echte comedy kant op is er Johnny English, of gewoon een echte Bean film
    > Of een tekenfilm? Die zijn meestal voor praktisch iedereen geschikt. Moana is natuurlijk awesome, maar The Road to El Dorado is ook heel cool en kleurrijk en grappig, en wat minder bekend naar mijn idee


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Waarom vraag je hem niet wat hij leuk vindt? Misschien heeft hij zelf wel een leuk idee ^^


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Death Note. Echt een aanrader. (:

    Een horrorfilm. Als het eng is kunnen jullie tegen elkaar aan kruipen (wbw)

    [ bericht aangepast op 19 juni 2018 - 20:57 ]


    26 - 02 - '16

    De jongen met wie ik aan het daten ben en ik hebben laatst een Tomb Raider film en Wolverine gekeken. Zulk soort films zijn echt aan te raden. (:


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Idk of je een serie wilt kijken, maar dan zou ik La Casa de Papel kijken (actie, spanning, steengoed), hoewel het wel het beste in het Spaans is en misschien ben je dan te druk bezig met de ondertiteling lezen haha. Je kunt ook Brooklyn 99 bingewatchen, lekker luchtig.
    Voor films zou ik persoonlijk gaan voor iets wat jullie allebei niet hebben gezien, dan voorkom je sowieso die irritaties wanneer de ander vragen gaat stellen over het plot en het dan is van 'shhht, kijk gewoon'. Denk dat een (goede) comedy wel goed is, tenzij dat je ding niet is haha. Ik probeer ff op goede titels te komen, maar net zoals Square heb ik de laatste tijd docu's en vage Franse arthouses zitten bingen.


    I just caught the wave in your eyes

    The Man From Uncle
    The Hitman's Bodyguard


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Lijstje van Netflix favorieten:
    Death Note (De anime, niet de film)
    Lucifer
    Vaiana
    Hotel Transylvania

    Meer weet ik even niet lol.