• Het liefst onbekende verhalen, maar fanfics mogen ook!

    Plaats gelieve er ook een beschrijving of iets bij.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2014 - 15:26 ]

    De proloog is een beetje te lang denk ik, maar ik heb net een story geplaatst die je misschien wel wil lezen. Hier is de beschrijving:

    "Ethan Marshall is een dromer, altijd in de wolken en inspiratie aan het opdoen om zijn gedachtes op papier te zetten. Actie ondernemen, daarentegen, is nooit zo zijn ding. Wanneer hij verhuist naar een afgelegen stadje in het oosten van het land, ontmoet hij een aparte groep met vrienden en familie leden, waaronder de aantrekkelijke Christopher Knight. De twee jongens trekken met elkaar op en al snel bevinden ze zich in een ongemakkelijke situatie, waarin Ethan in aanraking komt met bovennatuurlijke krachten en een troep van gedaantewisselaars die het moeten opnemen tegen bloeddorstige vampieren. Maar er is meer aan de hand, veel meer, en het voordat hij het weet is het al te laat om zich nog terug te trekken..."

    En de link.


    I look inside myself and see my heart is black.

    Pssycho schreef:
    Het liefst onbekende verhalen, maar fanfics mogen ook!

    Plaats gelieve er ook een beschrijving of iets bij.


    S O C I A L L Y - A W K W A R D

    "Speel jij ook League of Legends?" was mijn vraag aan de jongen. Een verbaasde frons verscheen op zijn gezicht. Gelijk begon ik te twijfelen over mijn vraag. Was het nou wel zo slim om zoiets direct te vragen? Nee, was het antwoord natuurlijk. Dat kon ik verwachten. Maar tot mijn grote verbazing antwoordde hij met "Ja, ik speelde het."


    Socially awkward, het humoristische verhaal over een autistisch en sociaal onhandig meisje die pogingen doet om sociale interacties te verkrijgen met haar medemens.

    × Ik schrijf wanneer ik wil
    × Kritiek/tips graag via pb
    × Ik meld niet
    × Cover is gemaakt door Nynk
    © Erieka


    [ bericht aangepast op 16 juli 2014 - 15:28 ]


    26 - 02 - '16

    Mijn WK-story

    The one you missed - Jasper Cillessen Short story

    We wisselde een blik en meteen was ik verloren. We kusten en hij sloeg zijn armen om mij heen. Het pakje kaarten werd op de kast gedropt. Jasper tilde me op en drukte me tegen een muur waar hij me in mijn nek kuste en met zijn handen mijn hele lichaam streelde. Opeens hielden we beide op. Jasper zette me op de grond en keek me schuldbewust aan. "Sorry dat had ik niet mogen doen." De teleurstelling was groter dan ik dacht en het liefst was ik meteen vertrokken.



    Jasper Cillessen lijkt het allemaal op een rij te hebben.
    Basispositie als keeper bij het Nederlands elftal, knappe en charmante vriendin en nog een hele carrière voor zich.
    Maar hij heeft een geheim, een diep duister geheim.
    En dat, ben ik!

    5 jaar duurde mijn relatie met Jasper.
    Hij was lief, leuk en attent, maar vooral gemotiveerd.
    Gemotiveerd om topvoetballer te worden.
    Nadat zijn eerste echte contract getekend was, werd het mij echter te veel.
    en schoot ik voorbij zijn doellijn, mijn vrijheid in.

    Maar zoals elke bal in een goal,
    kom je er alleen uit door langs de keeper terug te gaan.
    zelfs na al die tijd, zat ik in zijn net.
    En was ik het enige, wat hij ooit had doorgelaten.
    We stonden elkaar in de weg om het ooit achter ons te laten.


    The thing you do mean something to people -Ncis

    http://www.quizlet.nl/stories/140186/between-the-road--one-direction/

    One direction bestaat niet,




    I like storms, they let me know that even the sky screams sometimes.
    Its hard to leave, but when you're finally gone it feels like a ticket to heaven.




    I'm in love with cities I've never been to and people I've never met.
    But now I am starting to find them





    |One Direction bestaat niet|
    |Ïk waarschuw niet, dus neem een abo|
    |Kan 16+ bevatten|
    |Alles is in het Nederlands.|



    ''Niall''
    ''Yes''
    ''We will find him''


    =

    http://www.quizlet.nl/stories/140318/the-guide/





    High school is over, now it's time for college.
    Yale university here we are, be afraid. Be very Afraid.




    Even the most rich, beautiful and popular people have dirty secrets.



    Starts: 13/7/2014


    =




    Calcanda semel via leti


    Iedereen is dood... iedereen. Het vuur greep razend snel om zich heen, huizen werden verzwolgen in de snijdende hitte. Ik dacht dat de duivel ons kwam halen, de duivel... Ergens had ik ook wel gelijk, ergens was het waar! Ja koning Hores en zijn mannen, waren de afkomstig van duivel ik wist het zeker! Zij waren in ieder geval elk bestoken met duivelse gedachtes, gevoed door zes van de zeven zondes.
    Ik ben maar een simpele vrouw, ik ben alleen... Maar ik ben gemaakt tot de zesde zonde en ik zal wreken wat deze mannen hebben gedaan. Ik zal hen elk op een passende manier naar de krochten van de hel sturen, daar waar zij thuis horen. Dan pas zal ik vrede kennen.



    Een verhaal dat je meesleept in het begrip naar een psychisch zieke vrouw die veel heeft gezien in een tijd van genadeloze oorlog. Een vrouw die leeft in het bijzijn van de mensen die haar hebben verziekt.


    Geschreven door Iris Huis in 't Veld
    Deze story doet mee aan SOTY
    Hoofdstukken tussen de 800 en 2000 woorden

    Gestart: 20-01-2014
    Eindigt: 30-11-2014








    Een aantal recensies:


    Klik voor groter
    De reacties zijn terug te vinden in de story


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Het was nooit te bedoeling om op hem verliefd te worden
    maar ik kon er niet aan weerstaan.
    Ik moest hem zeggen dat de gevoelens niet wederzijds waren
    Alles veranderde nadat de woorden fluisterend over mijn trillende lippen ontsnapte.

    Zelfs nadat hij de waarheid had aangehoord,
    bleef hij mij negeren.. Geen reacties, geen telefoontjes,..
    Niets ik was hem kwijt..


    Moest ik de tijd kunnen terug draaien
    naar die dag was ik 200 procent voor hem gegaan,
    maar jammer lukt dat niet..





    -Harry Styles
    -Misschien komen er 16+ stukjes in voor
    -Kim Berry
    -1D bestaat
    -Speelt af in het heden
    -5SOS komt er ook in voor
    -Eindigt niet zoals de meeste verhalen hier

    soundtrack


    Never good enough |Harry Styles|

    Gebroken Vleugels

    When shit happened in heaven, some angels crashed on to earth.





    I fell because of love and lost my wings.

    I won't make the same mistake...


    Fantasy
    OP
    Nederlands geschreven en gesproken
    Zal later 16+ bevatten
    Geen waarschuwingen


    Het gaat over engelen en demonen, maar het is niet zo'n melig liefdesverhaal :) ik kan niet echt een inhoud geven want ik gebruik graag verrassingen in mijn verhaal, maar je kan een paar stukjes misschien lezen en dan zien :)


    Mhm?

    Haar ouders zijn inmiddels twee jaar geleden overleden door een auto-ongeluk, haar vriend is een alcoholist die regelmatig zijn handjes niet kan thuishouden en haar studie loopt ook al helemaal mis. Sarah weet niet meer hoe ze verder moet, maar haar docent meneer Robertsen biedt haar een laatste kans om toch haar diploma te behalen. Hiervoor zal ze wel een geweldige prestatie moeten leveren: een interessant, vernieuwend onderzoek dat indruk maakt. Sarah heeft geen idee wat ze hiermee moet, maar haar behulpzame docent brengt haar in contact met James.
    Al snel beseft Sarah waarom meneer Robertson uitgerekend James heeft gekozen. Hij is niet alleen interessant, maar laat haar de mooie dingen van het leven zien.




    Drama, romantiek
    12+
    Regelmatig nieuwe hoofdstukken


    http://www.quizlet.nl/stories/135375/liefde-maakt-blind/


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Haleema is de eerste koningin van het Arabische rijk. Jarenlang weet ze de vrede te bewaren en leeft het volk in eenheid en welvaart, totdat de oogst mislukt en de honger uitbreekt. Het contrast tussen arm en rijk wordt groter en groter. De woede laait op en keert zich tegen de machtigste persoon in hun bestaan, Haleema. Ze eisen dat ze aftreedt en haar gigantische paleis verlaat. De leider van de opstand Azhar, een wraakzuchtig en bloeddorstig man, neemt daar geen genoegen mee. Hij eist Haleema met geweld op en maakt van een koningin zijn persoonlijke slavin.




    Drama, historisch, romantiek
    Regelmatig nieuwe hoofdstukken
    Over het algemeen 16+


    http://www.quizlet.nl/stories/133962/van-macht-tot-onmacht-1/


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Wij besloten het eens helemaal anders te doen.
    Bij het schrijven van een verhaal begint de schrijver bij de kern. Wat is de kern? De rode draad van je verhaal, natuurlijk.
    Maar wie maakt die rode draad? Wie weeft het touw tot een dik, stevig geheel?

    In deze story zijn niet wij, maar jullie de wevers en zetten wij jullie ideeën om in een doorlopend geheel.
    Lucy, ons hoofdpersonage, wordt niet gevormd door ons, maar door jullie.

    Waarom wij zo'n verhaal willen schrijven? Heel simpel!
    Ten eerste willen wij onze lezers betrekken bij het verhaal. We willen dat ze een band krijgen met de personages, voelen wat het personage voelt,...
    Ten tweede willen wij eens wat anders proberen, en kom op, dit is totaal iets anders!

    Nu, we hopen dat jullie veel leesplezier gaan hebben bij het lezen van deze story!
    Laat alsjeblieft commentaar achter in de reacties en veel succes met het uitstippelen van Lucy's pad...

    Decisions to make


    Made in China

    Another heart Calls ~ Harry Styles & Ashton Irwin

    "i love you" simply slips between my lips, knowing that my heart wished it was that easy, knowing that my heart was desired by others.
    "i love you too" he whispered in my ear, i know he means it with every beat of his heart.
    The moment when you know you have real love that will last forever, and suddenly you doubt about it because of someone else is bad. But when you doubt about it because of two other guys is absolutely awful.
    "Stay.. Please?" with tears running down my face i begged him to stay with me. "I.. I i i can't, i'm sorry.." Slipped between his lips, my world crashed..


    Let her go/let it go ~ 1D& 5SOS
    You see her when you close your eyes, maybe one day you'll understand why everything you touch surely dies. Don't let them in, don't let them see, be the good guy you'll always have to be. Conceal, don't feel, don't let them know.. Well now they know


    Beiden verhalen zijn in het Nederlands geschreven én gesproken. +16 kan verkomen maar dit word altijd aangegeven.
    Het zijn geen traditionele verhalen waarin ze elkaar meteen ontmoeten, en elke week post ik twee deeltjes (per story).


    Perfect Two

    Misschien vind je mijn Draco Malfoy Love-Story wel leuk?
    http://www.quizlet.nl/stories/142283/look-in-the-mirror-my-love--draco-malfoy/


    ~Crying is how your body speaks when your mouth can't explain the pain you feel.

    Who run the world?!... Girls!
    OP
    Wanneer het donker wordt in de straten komt een nieuwe wereld tevoorschijn. Jongens die opgeleid worden tot vechters, sommige schoppen het ver, andere overleven het niet. In de ring gaan ze tot de dood.
    Indra een meisje van 20 jaar oud staat niet alleen aan het hoofd van de beste groep ooit, ze is ook nog eens wereldkampioene. In deze mannenwereld vol geweld, succes, passie en vriendschap regeert er maar één persoon, een jonge vrouw.


    So close to reaching that famous happy end, Almost believing this was not pretend.