• Yo, ik heb een cover nodig voor mijn nieuwe verhaal. Ik heb al wat foto's maar ik ben nog niet zo zeker van de titel.

    Foto's:



    [ik wil ook nog een foto van een meisje dat nogal wanhopig of chagrijnig kijkt.]


    Nog een foto:



    [Het liefst zou ik allebei de jongens erin willen maar dat hoeft niet per sé.]


    Je mag zelf ook nog foto's toevoegen. Ook wil ik graag dat mijn username er niet [!!] op staat aangezien ik toch wel verander van naam. Voor de rest mag je zelf bepalen hoe die eruit ziet. Als er nog vragen zijn mag je die gerust stellen!

    Verhaal:
    Isabel heeft een goed leventje. Goede cijfers, fijne familie, leuke vrienden en een populair vriendje. Hoewel haar vriendje haar al meerdere keren heeft bedrogen blijft Isabel van hem houden. Doordat haar vriendje erg populair is op school wordt zij dat al snel ook. Op een vrijdag spreekt het populaire groepje af in het bos. Daar blijkt dat Jackson, de "stoerste" van het groepje, de gepeste [Lucas/Isaac] mee heeft genomen. Er worden spelletjes gespeeld met hem en Isabel heeft medelijden. Ze doet pogingen om het groepje te laten stoppen met het pesten van [Lucas/Isaac] maar haar pogingen zijn tevergeefs. Voor [Lucas/Isaac] valt de druppel. De daaropvolgende maandag wordt het alarm geslagen op school als er een schutter zich in de school bevind. Vele leerlingen komen om het leven en zo ook het vriendje van Isabel. Isabel wordt ontvoerd door de schutter en later blijkt dit [Lucas/Isaac] te zijn.


    Ik wil graag de naam van de jongen als titel maar zoals je ziet twijfel ik. Daarom zou ik graag willen dat, als je een cover maakt, je er twee maakt met de namen erop. Dus op de eerste cover staat bijvoorbeeld Lucas en op de tweede cover staat Isaac als titel.

    Beloning voor de winnende cover is 3 credits.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2014 - 16:47 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    MysteryLove schreef:
    Wanneer wordt eigenlijk bekend gemaakt welke je kiest? (niet opdringerig bedoeld, ik ben gewoon nieuwsgierig)


    Ik denk rond zondag. Ik heb niet zo heel veel haast dus het kan "uitlopen".

    [ bericht aangepast op 17 juli 2014 - 17:54 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Ladris schreef:
    (...)

    Het is helemaal geen grote faal! Ik vind ze echt vet - dankjewel. :Y)

    Dank je. (bloos)


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ladris schreef:


    Ik denk rond zondag. Ik heb niet zo heel veel haast dus het kan "uitlopen".


    Oké! Misschien maak ik er wel nog een...


    You can only love someone... If you first love yourself.

    v KLIK


    VERRASSING!!! Ik heb er nog een gemaakt! (verwacht er niet nog meer morgen ga ik drie dagen naar Londen. (zonder wifi) Jeej en niet jeej, omdat ik geen wifi heb)



    You can only love someone... If you first love yourself.

    ze doen het niet *huil huil* ik doe wel even een link ;-)


    You can only love someone... If you first love yourself.

    Lucas
    Isaac


    You can only love someone... If you first love yourself.

    meer een collage met nog meer foto's maar oké...


    You can only love someone... If you first love yourself.

    MysteryLove schreef:
    Lucas
    Isaac

    Die zijn ook vet leuk!


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Hoodings schreef:
    (...)
    Die zijn ook vet leuk!


    Dank je (flower)


    You can only love someone... If you first love yourself.

    MysteryLove schreef:
    Lucas
    Isaac


    Dankjewel! Ze zijn erg leuk. (:


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Morgenavond kies ik een cover. (:


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Jeej starbucks wifiiiii (morgen hopelijk treinstation wifi, want dan kan ik zien wie er gewonnen heeft)


    You can only love someone... If you first love yourself.

    Hoiii!

    Ik vind alle cover écht supermooi -- maar uiteindelijk heb ik toch gekozen voor de cover van Unwritable!
    Ik zal haar zo de credits geven en de anderen stuur ik zo een PB. c:


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Hihi, dankjewel voor de beloning. Ik hoop dat je veel plezier van je cover zal hebben! :)

    Hoi ik kreeg net een berichtje van iemand hierover. En ik heb dus toevallig dezelfde foto als jij die ik graag voor mijn cover wilde gebruiken. Ik heb 'm niet van je gestolen ofzo hoor, haha. Nu was mijn vraag, vind je het erg als ik deze foto ook gebruik? Zo ja, dan zoek ik wel een andere!


    There are wounds that never show on the body that are deeper and more hurtful than anything that bleeds.