• Ik vind het wel heel leuk dat iemand 'luke hemmings is sex ok bye x' heeft geretweet HAHAHAH.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Holy crap... vliegtuig in Oekraïne neergestort en die kwam vanuit Amsterdam naar Maleisië. Het was een Maleisisch vliegtuig tho. Maar zo eng... Ze denken dat hij is neergehaald door Russen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hoodings schreef:
    (...)
    En hoe weet jij dat? Heb je ze persoonlijk gesproken?
    En wat voor realiteit? Op de top 100 best verkopende tours stond wwa als eerste en 1d heeft het grootste fandom en ze hebben een record of zo met hun albums dusja.


    Ik noem het, het Justin Bieber effect c:. Kijk ze zijn echt goed, ze zijn enorm sexy, dat ga ik zeker niet ontkennen. Het is een goede band en zo.

    Wacht even ik had ergens iets staan waarom ik ze minder leuk vond c:


    wat was dit ookalweer

    Lucamias schreef:
    Holy crap... vliegtuig in Oekraïne neergestort en die kwam vanuit Amsterdam naar Maleisië. Het was een Maleisisch vliegtuig tho. Maar zo eng... Ze denken dat hij is neergehaald door Russen.


    Fuuq..


    wat was dit ookalweer

    Lucamias schreef:
    Holy crap... vliegtuig in Oekraïne neergestort en die kwam vanuit Amsterdam naar Maleisië. Het was een Maleisisch vliegtuig tho. Maar zo eng... Ze denken dat hij is neergehaald door Russen.


    Weer Maleisië....


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    One Direction is perfect en 5 Seconds of Summer is perfect.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Tenace schreef:
    (...)

    Ik noem het, het Justin Bieber effect c:. Kijk ze zijn echt goed, ze zijn enorm sexy, dat ga ik zeker niet ontkennen. Het is een goede band en zo.

    Wacht even ik had ergens iets staan waarom ik ze minder leuk vond c:

    Justin Bieber is niet goed en niet sexy.

    Ik wacht.. hehahahih


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Promisess schreef:
    (...)

    Weer Maleisië....


    Da's nog het ergste ja. Maar ik denk dat het niet hun fout is ditmaal. Alleen is er niemand om het na te vertellen, want als ik het goed begrijp zijn alle 295 inzittende om het leven gekomen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hoodings schreef:
    One Direction is perfect en 5 Seconds of Summer is perfect.


    5SOS Ja, 1D een beetje ;3


    wat was dit ookalweer

    Lucamias schreef:
    (...)

    Da's nog het ergste ja. Maar ik denk dat het niet hun fout is ditmaal. Alleen is er niemand om het na te vertellen, want als ik het goed begrijp zijn alle 295 inzittende om het leven gekomen.


    Het vliegtuig is neergeschoten door Russische separatisten lees ik net.. Niemand durft nu nog met Malaysian Airlines te vliegen..


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    200 volgers.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Promisess schreef:
    (...)

    Het vliegtuig is neergeschoten door Russische separatisten lees ik net.. Niemand durft nu nog met Malaysian Airlines te vliegen..


    Waar lees je dat als ik vragen mag?
    En nee ik denk het ook niet.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hoodings schreef:
    (...)
    Justin Bieber is niet goed en niet sexy.

    Ik wacht.. hehahahih


    Dit blijkt uit het feit dat Tomlinson zijn selfies tegenwoordig verkoopt voor een bedrag van minimaal 300 euro. Ook kunnen er foto´s worden gekocht van de zanger samen met het het hele eerste team van de Englse voetbalclub. Hier moet 625 euro voor betaald worden. Wie de populaire zanger een potje voetbal wil zien spelen betaalt een bedrag van slechts 12.500.

    Komaan Louis, zo veel geld om wat? 300 FUCKING EURO OM EEN SELFIE.

    Harry:
    Het popidool ging met zijn bodyguard en manager naar café Chaos voor een borreltje. "Hij kwam zelf een dubbele whiskey bestellen", vertelt de barvrouw van de kroeg aan WTF.nl. "Volgens mij was hij knetterstoned."
    Harry verliet rond half 1 's nachts het café. De manager liet weten dat hij het een fijne kroeg vond dat dat ze woensdgavond misschien wel terug komen.

    Dat van Louis en Zayn gá ik niet eens meer uitleggen.

    Maar oke, ze doen ook genoeg goede dingen. Dus zo erg zijn ze niet :3


    wat was dit ookalweer

    Vandaag een boek besteld; De dagen van de bluegrassliefde van E. van de Vendel. Schijnt wel een goed boek te zijn (:
    Morgen is hij binnen, dus we zullen zien ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Tenace schreef:
    (...)

    Dit blijkt uit het feit dat Tomlinson zijn selfies tegenwoordig verkoopt voor een bedrag van minimaal 300 euro. Ook kunnen er foto´s worden gekocht van de zanger samen met het het hele eerste team van de Englse voetbalclub. Hier moet 625 euro voor betaald worden. Wie de populaire zanger een potje voetbal wil zien spelen betaalt een bedrag van slechts 12.500.

    Komaan Louis, zo veel geld om wat? 300 FUCKING EURO OM EEN SELFIE.

    Harry:
    Het popidool ging met zijn bodyguard en manager naar café Chaos voor een borreltje. "Hij kwam zelf een dubbele whiskey bestellen", vertelt de barvrouw van de kroeg aan WTF.nl. "Volgens mij was hij knetterstoned."
    Harry verliet rond half 1 's nachts het café. De manager liet weten dat hij het een fijne kroeg vond dat dat ze woensdgavond misschien wel terug komen.

    Dat van Louis en Zayn gá ik niet eens meer uitleggen.

    Maar oke, ze doen ook genoeg goede dingen. Dus zo erg zijn ze niet :3


    Justin Bieber is ook erg ;$


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    SmeerKeessie schreef:
    (...)

    Justin Bieber is ook erg ;$


    Ik heb nooit gezegd dat hij goed bezig is (cat)


    wat was dit ookalweer