• Ik vind het wel heel leuk dat iemand 'luke hemmings is sex ok bye x' heeft geretweet HAHAHAH.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Tenace schreef:
    (...)

    Ik heb nooit gezegd dat hij goed bezig is (cat)


    BUT HE RAPED U :P


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    SmeerKeessie schreef:
    (...)

    BUT HE RAPED U :P


    Dat mocht hij ;3


    wat was dit ookalweer

    Tenace schreef:
    (...)

    Dat mocht hij ;3


    Whahahah xD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Tenace schreef:
    (...)

    Dit blijkt uit het feit dat Tomlinson zijn selfies tegenwoordig verkoopt voor een bedrag van minimaal 300 euro. Ook kunnen er foto´s worden gekocht van de zanger samen met het het hele eerste team van de Englse voetbalclub. Hier moet 625 euro voor betaald worden. Wie de populaire zanger een potje voetbal wil zien spelen betaalt een bedrag van slechts 12.500.

    Komaan Louis, zo veel geld om wat? 300 FUCKING EURO OM EEN SELFIE.

    Harry:
    Het popidool ging met zijn bodyguard en manager naar café Chaos voor een borreltje. "Hij kwam zelf een dubbele whiskey bestellen", vertelt de barvrouw van de kroeg aan WTF.nl. "Volgens mij was hij knetterstoned."
    Harry verliet rond half 1 's nachts het café. De manager liet weten dat hij het een fijne kroeg vond dat dat ze woensdgavond misschien wel terug komen.

    Dat van Louis en Zayn gá ik niet eens meer uitleggen.

    Maar oke, ze doen ook genoeg goede dingen. Dus zo erg zijn ze niet :3

    Mja, het is op zich wel logisch, anders moet hij duizenden selfies maken en daar worden ze ook weer gek van. Alleen het is ook wel belachelijk dat je Louis één keer in je leven tegen komt en dan moet je 300 euro betalen om een selfie met hem te maken, wtf. De meeste tieners hebben dat niet eens.

    Dat is wel raarr ja.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Hoodings schreef:
    (...)
    Mja, het is op zich wel logisch, anders moet hij duizenden selfies maken en daar worden ze ook weer gek van. Alleen het is ook wel belachelijk dat je Louis één keer in je leven tegen komt en dan moet je 300 euro betalen om een selfie met hem te maken, wtf. De meeste tieners hebben dat niet eens.

    Dat is wel raarr ja.



    Daarom, alleen rijke tata's kunnen selfies maken nu --'


    wat was dit ookalweer

    Tenace schreef:
    (...)

    Daarom, alleen rijke tata's kunnen selfies maken nu --'

    echt fucked up.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Hoodings schreef:
    (...)
    echt fucked up.


    Als Liam voor 300 euro selfies verkocht, zou ik zo lang sparen ;x


    wat was dit ookalweer

    Anyone?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.



    Deze foto is een orgasme op zich (cat)


    wat was dit ookalweer

    Tenace schreef:



    Deze foto is een orgasme op zich (cat)

    Nee, deze:


    Maar dat zijn alle foto's van hem al.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Hoodings schreef:
    (...)
    Nee, deze:


    Maar dat zijn alle foto's van hem al.


    Can't wait till I have that ring in my mouth. Het ligt hier al op de kast hhahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ^^ Wenkbrauwpiercing, dayum <3


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Lucamias schreef:
    (...)

    Can't wait till I have that ring in my mouth. Het ligt hier al op de kast hhahah

    Ik vatte het anders op dan jij bedoelt HAHAHA.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Hoodings schreef:
    (...)
    Ik vatte het anders op dan jij bedoelt HAHAHA.


    Nu je dat zegt ehh, ohwauw xD
    ZO VERKEERD xD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Hoodings schreef:
    (...)
    Ik vatte het anders op dan jij bedoelt HAHAHA.


    OH GOD :|


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.