• Okay , de helft van jullie vind mij dus een ruzie uitlokker ofzo ,maar het was niet mijn bedoeling op ruzie te maken ,of iemand te kwetsen..
    But , ik typte gewoon naar hoe ik me voelde enzo en dan kan het op zoiets beginnen te lijken..
    zoals de meesten ondertussen wel weten , Mag ik SOMMIGE mod's niet zo.. But het was echt niet mijn bedoeling om 1 van die mod's te kwetsen,Als ik dat wel heb gedaan ,,srry dan..
    En verder.. sal ik nooit meer mijn mening geven aangezien die tog alleen ruzie uitlokt ><


    Crack a bottle

    Wat betekent genuanceerder nu weer
    ?!
    aardiger, rustiger, vriendelijker, minder aanvallend. als je de zin verder leest snap je het wel ^^


    Life is hard and then we die

    Wat betekent genuanceerder nu weer
    ?!

    Gewoon 'mooier', vriendelijk en beter uitgelegd en ook veel duidelijker!^^
    Ipv te zeggen 'dat boek is dom', 'dat boek sprak mij niet echt aan omdat de schrijfstijl een nbeetje tegenviel ,ofzietts x'D'


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Wat betekent genuanceerder nu weer
    ?!

    kalmer, voorzichtiger

    Lieife,
    je mag wel je mening zeggen.
    Iedereen heeft even veel recht als een ander.

    Lieife,
    je mag wel je mening zeggen.
    Iedereen heeft even veel recht als een ander.

    ja? krijgt iedereen hier waarschuwingen voor online zijn?? Ohne ,ksou me bek houden ><


    Crack a bottle

    (...)
    ja? krijgt iedereen hier waarschuwingen voor online zijn?? Ohne ,ksou me bek houden ><

    Je krijgt alleen waarschuwingen als je iets verkeerd doet. En als ik jouw strafblad bekijk is dat heus niet omdat je online kwam, maar omdat je degelijk wel iets verkeerds deed.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)
    ja? krijgt iedereen hier waarschuwingen voor online zijn?? Ohne ,ksou me bek houden ><

    jij MOET spreken, je mag gwn je bek niet houden van mij, en als je een ban of waarschuwing krijgt dan spreek ik wel met de mod die je een ban of waarschuwing gaf

    (...)
    Je krijgt alleen waarschuwingen als je iets verkeerd doet. En als ik jouw strafblad bekijk is dat heus niet omdat je online kwam, maar omdat je degelijk wel iets verkeerds deed.


    ook weer zoiets , Als ik vraag om mijn eigen strafblad mag ik hem niet zien!
    srry ,maar hij is tog van MIJ ?? niet van jullie..
    Aangezien hij ook over MIJ gaat..
    en daarbij ,, als ik hem mag zien kan ik ook iets verbeteren want seker minimaal 2 dingen doen/deden de mod's zelf ook en dan krijg ik daar wel een waarschuwingen voor (wat weetik niet meer maar tog is het so(puh) en 1 waarschuwing+forumban heb ik gekregen omdat ik kritiek had op een mod , IN PB!
    die geloofik ook niet meer so prive zijn ><


    Crack a bottle

    (...)
    ook weer zoiets , Als ik vraag om mijn eigen strafblad mag ik hem niet zien!
    srry ,maar hij is tog van MIJ ?? niet van jullie..
    Aangezien hij ook over MIJ gaat..
    en daarbij ,, als ik hem mag zien kan ik ook iets verbeteren want seker minimaal 2 dingen doen/deden de mod's zelf ook en dan krijg ik daar wel een waarschuwingen voor (wat weetik niet meer maar tog is het so(puh) en 1 waarschuwing+forumban heb ik gekregen omdat ik kritiek had op een mod , IN PB!
    die geloofik ook niet meer so prive zijn ><

    Normaal weet je van jezelf toch wat je misdoet?
    En als het je gerust kan stellen, ik kan ook mods een warschuwing of ban geven, als zij iets verkeerd doen, en geloof me als dat voorkomt zal ik dat zeker doen, zij moeten de regels kennen. Die privébericht was dat naar een mod ofwat?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    ja , ik kreeg van die mod dus 3 waarschuwingen fseu voor dingen die gewoon mochten. en toen sei ik tegen der dat ze normaal moest doen en dat ze de regels is beter moest lezen omdat het gwn mogt en toen kreeg ik weer een waarschuwingen ,En ik heb daar de regels toen helemaal op afgesogt en het was egt niet verboden! en ik hb 8 waarschuwingen fseu ,net of ik me kan herrineren waar al die waarschuwingen voor zijn><


    Crack a bottle

    ö jij bent geen ruzie uitlokker:W
    wie zegt dat nou weer o___O

    ö jij bent geen ruzie uitlokker:W
    wie zegt dat nou weer o___O

    Like , half Q ><


    Crack a bottle

    Weetje, goed dat je je excuses aanbied.
    En ik snap je standpunt enzo bij je reacties meestal wel.
    Maar er zijn altijd wel mensen die zich aangevallen zullen voelen.
    Ook ik.

    liefste sgat,
    jij bent GEEN ruzie-uitlokker <3
    dat je dat weet! iedereen zegt zijn mening [als je mijn topic hebt gelezen] ik doe dat ook, dus geef mij mar een straf hoor!


    when words fail, music speaks.

    liefste sgat,
    jij bent GEEN ruzie-uitlokker <3
    dat je dat weet! iedereen zegt zijn mening [als je mijn topic hebt gelezen] ik doe dat ook, dus geef mij mar een straf hoor!


    ik hb je topic gelezen ja ,maar besloten er niet op te reageren aangezien ik dernixx mee te maken hb xD
    En altijd als ik mijn mening geef ontstaat er weer ruzie en hb IK het weer gedaan ><


    Crack a bottle