• Okay , de helft van jullie vind mij dus een ruzie uitlokker ofzo ,maar het was niet mijn bedoeling op ruzie te maken ,of iemand te kwetsen..
    But , ik typte gewoon naar hoe ik me voelde enzo en dan kan het op zoiets beginnen te lijken..
    zoals de meesten ondertussen wel weten , Mag ik SOMMIGE mod's niet zo.. But het was echt niet mijn bedoeling om 1 van die mod's te kwetsen,Als ik dat wel heb gedaan ,,srry dan..
    En verder.. sal ik nooit meer mijn mening geven aangezien die tog alleen ruzie uitlokt ><


    Crack a bottle

    Lieffie ,

    ik hou van jou.
    en laat niemand je de les spellen.
    je bent perfect zoals je bent.

    x


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    (...)
    Like , half Q ><
    NOU Ö
    ik weet lekker dat je dat niet bent~!<3

    ja , ik kreeg van die mod dus 3 waarschuwingen fseu voor dingen die gewoon mochten. en toen sei ik tegen der dat ze normaal moest doen en dat ze de regels is beter moest lezen omdat het gwn mogt en toen kreeg ik weer een waarschuwingen ,En ik heb daar de regels toen helemaal op afgesogt en het was egt niet verboden! en ik hb 8 waarschuwingen fseu ,net of ik me kan herrineren waar al die waarschuwingen voor zijn><

    Ja egt he, zulke dingen zijn mij ook oferkoomen, ik kreeg fucking wel een wwarschuwing, voor een topic openen, word er 5x na mij presies dezelfde topic geopent maar dan met een andere link, en daar word F*cking niks aan gedaan he!
    Ik wou wat gaan zeggen, maar ik ga het even netjes houden. xD


    Dunno ><

    ik vind dat je niet veel ruzzie maakt iedereen doet het precies het zzelfde oowkee net zzoals mensen tegen mij zggn dat ik niet goed schrijf en zzo komt er ruzie maar ik heb geen zzin om goed te schrijven want ik schrijf op mijn manier ieder zijn eige mening en als de andere hun mening zggn komt er ruzie maar gwn je mening zggn mag en er hoeft geen ruzie te komen maar het doet wel pijn maar als je geen ruzzie wil moet je gwn sorry zggn en niet terug schrijven als ze je vervelen


    IkOwnJou! JijOwntMij!! Angelina en Daphne.

    (...)
    Like , half Q ><

    Das niet waar!!
    Want ik tel voor half de wereld.. en ik vind van niet. dus niet liegen!!! (puh)


    Dunno ><