• MISHTON.

The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

Lang geen topic gehad. Kijk mij naast Ashton staan, heheheh. Zie de falende geïmproviseerde muur en boom naast mij.

The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

Mijn topics. <3

He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

Ik was helemaal bang dat ik het vorige topic had gemist omdat ik de hele tijd niet reageerde haha.

He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

Omfg, die edit Mirie! :Y)

Danmarks Dynamite.

Hey, baby even thought I love you, I wanna hate you.

Danmarks Dynamite.

Gabby, wanneer ga je een nieuw stukje van Double Standards activeren? :3

Ja, als ik op mijn computer ga. Maar dat zou wel eens pas rond half twaalf kunnen zijn. Of zal ik via mijn ipad een gif toevoegen..?

Danmarks Dynamite.

Help me, ik kan geen goede gif vinden?!

Danmarks Dynamite.

Morgen school en dan VAKANTIE. Tot volgrnde week. Hehe.

Reality's overrated.

Ik ga even huilen.

Het gaat niet meer door eh, zijn deal with Doncaster Rovers. :ccc

Danmarks Dynamite.

Latukka schreef:
    Het gaat niet meer door eh, zijn deal with Doncaster Rovers. :ccc

Ja inderdaad. :c Hij is zo verdrietig nu en ik oook. :c

Hm jaaa. Waarom gaat het eigenlijk niet door? :c

Danmarks Dynamite.

I don't know. :c

Puh. :c

Danmarks Dynamite.