• ... en xPeredhil neemt zijn plaats in.
    Ik wilde de naam graag claimen, maar ik denk dat het niet heel lang duurt voordat OakenshieId zich weer aandient.

Every villain is a hero in his own mind.

Leuke naam en we willen allemaal een naam zo snel mogelijk claimen ^^ Heb ik ook gedaan :Y)

O mia lost elan. Tu isag elythe.

Ik ga jou niet meer herkennen tot Oakenshield terug is, dat weet ik nu al.:')

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Debbaut schreef:

Haha. Nou, dat is wederzijds. Ik ken ook alleen jouw vorige username - of ik (her)ken je helemaal niet. :')

Leuke username, xPeredhil :Y) Zal ik mijn naam weer terug veranderen naar Peredhil? (cat)

"Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

Debbaut schreef:

16 - 09 - '17

xPeredhil schreef:
    (...)

Haha. Nou, dat is wederzijds. Ik ken ook alleen jouw vorige username - of ik (her)ken je helemaal niet. :')

Dooddoenervo, mooie tijden, mooie tijden.:'D

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

O jaa die naam zegt me meer. :')

Coulson schreef:
    Leuke username, xPeredhil :Y) Zal ik mijn naam weer terug veranderen naar Peredhil? (cat)

Ha, dus jij was de boosdoener. :')
    Peredhil is honderd keer mooier dan met zo'n stomme x ervoor, dus ik zou hem lekker terugnemen ja. :')

Leuke naam! Zal er wel aan moeten wennen. Haha~
    En een fijne vakantie aan Oakenshield gewenst! Hopelijk vliegt hij niet over een oorlogsgebied heen :c

Medb - Pronouced as [me-èv]

Debbaut schreef:

Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

I like it.

Vampire + Servant = Servamp

jup dat heb ik ook gedaan maar ja dan heb je helaas van die mensen die je net voorzijn hahahahah

Leuke naam dat wel

"I whisper 'what the fuck' to myself at least 50 times a day."

xPeredhil schreef:
    (...)

Ha, dus jij was de boosdoener. :')
    Peredhil is honderd keer mooier dan met zo'n stomme x ervoor, dus ik zou hem lekker terugnemen ja. :')

Jup. Ik vond het een leuke naam (:

"Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

Ik zou dus nóóit een naam met een x er voor of er in nemen. Ik heb het een keer gedaan en ik had er direct spijt van. Maar ik ben blij dat jij er blij mee bent.

26 - 02 - '16

Coulson schreef:

Ah, dus mijn vermoeden dat ik die naam al kende van jou klopte toch. :'D

Anyway, ik vind het een leuke naam, al is het jammer van de x ervoor. Maar dat is in ieder geval nog beter dan een i als L. ^^

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan