• En toen was ik weer een fangirl... Want mijn naam is weer fangirlend leuk! Haha, grappig Tamara. Nee goed, sinds ik eindelijk Titanic heb gezien ben ik hopeloos verliefd op Jack Dawson. Zijn haar, zijn ogen, zijn alles... Ik vind hem gewoon enorm leuk en knap en al dat andere wat fangirls vinden. En hij moest niet doodgaan. Meh. En omdat DAWSON al bezet was, heb ik er maar een S achter geplakt.

    Mijn vasthoudendheid (de betekenis van Tenace) word even weggeduwd door Jacks sexyheid!

    Dus? Waar komen jullie usernames van?


    wat was dit ookalweer

    I like, maar dat wist je al


    16 - 09 - '17

    Om eerlijk te zijn vond ik je vorige username leuker, maar ja, ieder z'n eigen mening ^^


    26 - 02 - '16

    Ei leik joor neem but joe alreddie nieuw det xD

    Nou mijn naam, tsja.
    M'n vriendin hoefde haar boterham met smeerkaas niet meer, dus toen vond ze t grappig om het broodje, waar een dikke laag smeerkaas op zat, in m'n gezicht te smeren.
    En op de een of andere manier noemde ze me SmeerKeessie, idk why xD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Geïnspireerd op Michael Sheen's karakter Aro van de Volturi in de twilight boeken reeks. Ik zit eraan te denken om Mrs.Sheen te nemen nu.

    Oh ja, mijn username is Latijn voor 'Kat'.


    26 - 02 - '16

    hahahahaah Tamara, good one!

    Die van mij is Doctor Who inspired :D


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Me likes it ^^

    Mijn naar staat voor

    CalumAshtonLukeMichael and they saved me ^^


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    IK WIST DAT DIT TOPIC OVER JACK DAWSON ZOU GAAN, IK WIST HET.

    Geen idee waarom, maar mijn hersens zeiden dat ik dit topic aan moest klikken.

    En mja, ik ben ook heel erg fangirl van Titanic (ben ook naar de Expo geweest, heb een heel erg groot bord (1 bij 1,50) van de reclame voor de Titanic Expo (heeft mijn zusje meegesmokkeld) en een poster en een model en wat puzzels en nog meer Titanic gerelateerde dingen)

    En ja, Jack is sexy. Mijn hele geschiedenisschrift had ik beplakt met hem (ook echt Jack Dawson, niet gewoon Leonardo DiCaprio)

    Mijn username komt van een andere film van Leo, Inception.
    Maar omdat die al bezet was, en ik het leuk vond om het met een V te laten beginnen, heb ik er Vinception van gemaakt.
    Vince lijkt op Vincie en mja, dat is mijn naam, en Inception is gewoon een hele goede film, ik vond hem echt mooi. (net als Titanic trouwens, Titanic staat bij mij stipt op 1 qua films en Inception op 2.)

    en mja, ik droomde een keer dat ik van de Titanic afgegooid werd door een jaloerse Rose. Tsjaaaaaaa xD


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Me likey c:
    De mijne is van Liam Dunbar een personage uit Teen wolf gespeeld door mijn leeftijdsgenoot en birthdaybuddy Dylan Sprayberry :3

    [ bericht aangepast op 18 juli 2014 - 22:36 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Awesomeee.
    Die van mij is de achternaam van de bassist van Pierce The Veil, Jaime Preciado.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Leuk! Leonardo Dicaprio is gorgeous. C:
    Mijn username komt van Merrill Hess, een personage van de film Signs.


    Caution first, always.

    Bedankt iedereen! ^^

    @Suus. Wtf, leipo x)

    @Vinception. Ik droomde dat hij zo voor mijn neus verdronk en ik was daar van NEE BLIJF LEVEN. :C

    @Merill Weet ik. Hehe :3


    wat was dit ookalweer

    IK BEN VERLIEFD OP LEONARDO, LEONARDO DICAPRIO. PAK ME VAST IK WIL MET JE DANSEN, NET ALS OP DIE GROTE BOOT!
    ja dit moest.

    dit is de tweede keer dat ik deze username heb, maar met een andere reden. de eerste was gewoon like, omdat ninjaturtles baas zijn en nu omdat 5Sos als ninjaturles nog bazer zijn. (cat)

    [ bericht aangepast op 18 juli 2014 - 22:59 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    NinjaTurtle schreef:
    IK BEN VERLIEFD OP LEONARDO, LEONARDO DICAPRIO. PAK ME VAST IK WIL MET JE DANSEN, NET ALS OP DIE GROTE BOOT!
    ja dit moest.

    dit is de tweede keer dat ik deze username heb, maar met een andere reden. de eerste was gewoon like, omdat ninjaturtles baas zijn en nu omdat 5Sos als ninjaturles nog bazer zijn. (cat)


    Even serieus, IK BESEF ME NU PAS DAT DAT LIEDJE DAAROVER GAAT.
    Mijn levensnummer, bij deze.

    Was dat niet met die Livestream? Yeah. Die vond ik leuk, hehe. (cat)


    wat was dit ookalweer

    Heheh, ik moet een beetje lachen nu ik Leonardo DiCaprio zie, wantttt mijn naam is Leonie en veel mensen (eigenlijk praktisch iedereen) kort dat af tot Leo. Maar toen was dus de Wolff of Wallstreet uit en toen zat iedereen in m'n whatsappgroepje (met 11 vriendinnetjes die over heel Nederland verspreid wonen): Ja maar, LEO (L) was zo hotttt. Dat was heel erg komisch want ik had na vijf minuten pas door dat het over hem ging.

    En confession: ik heb de Titanic nog nooit gezien. Like. Ja. I KNOW RIGHT.

    Mijn naam komt van een gekke hersenspinsel die nadacht over dat sommige dingen te mooi of te verdrietig zijn om te verwoorden en ze daardoor 'onbeschrijfbaar' zijn. Maar dat klinkt natuurlijk voor geen meter. Sooo, I got back to my favourite language and stole Unwritable :'D