• En toen was ik weer een fangirl... Want mijn naam is weer fangirlend leuk! Haha, grappig Tamara. Nee goed, sinds ik eindelijk Titanic heb gezien ben ik hopeloos verliefd op Jack Dawson. Zijn haar, zijn ogen, zijn alles... Ik vind hem gewoon enorm leuk en knap en al dat andere wat fangirls vinden. En hij moest niet doodgaan. Meh. En omdat DAWSON al bezet was, heb ik er maar een S achter geplakt.

    Mijn vasthoudendheid (de betekenis van Tenace) word even weggeduwd door Jacks sexyheid!

    Dus? Waar komen jullie usernames van?


    wat was dit ookalweer

    Die van mij is omsat Squirrelpaw toch echt een van mn lievelingskattem uit warrior cats is
    Squirrelclaw forever(H)(cat)


    May StarClan light your path.

    Stalia als in de shipnaam tussen Stiles Stilinski en Malia Tate uit de serie Teen Wolf.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    DAWSONS schreef:
    (...)

    Even serieus, IK BESEF ME NU PAS DAT DAT LIEDJE DAAROVER GAAT.
    Mijn levensnummer, bij deze.

    Was dat niet met die Livestream? Yeah. Die vond ik leuk, hehe. (cat)

    Haha serieus. ik las dit en toen dacht ik daar meteen aan en nu heb ik het in mijn hoofd 4ever ;c

    JEah buddy. haha en het wachtwoord voor de Presale kaarten was ook ninjaturtle. vandaar en ik ging even kijken bij mijn oude usernamen de nacht dat ik aan het wachten was voor de kaarten en toen zag ik deze en toen dacht ik. 'Voorteken! omg ja nu moet ik hem wel nemen!' en het heeft eigenlijk mijn leven gered, want in de mail stond dat het wachtwoord Ninjaturtles was met een s. maar omdat ik niet geslapen had enzo typte ik het dus persongelijk zonder s, vanwege mijn username en dat was dus blijkbaar de goede. en iedereen zat te stressen omdat het wachtwoord het niet deed en ik snapte het maar niet, omdat ik er gewoon doorheen kwam. ;x

    oke, je denkt nu vast wtf, ik heb niet om jou levensverhaal gevraagd, maar je krijgt hem toch lekker. want het is vet interessant. (cat)


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ah leuk! Onlangs was hij op televisie, de eerste keer dat ik hem in zijn geheel, achter elkaar, heb gezien.

    Mijn username is afgeleid van Sherlock Holmes' iconisch hoed/pet/deathfrisbee :Y) . Ondanks dat hij origineel nooit in de boeken in beschreven.


    Tijd voor koffie.

    Ik ken hem wel en je username is ook gaaf.

    Mijn username komt van de steen Lapis Lazuli.
    Maar omdat Lazili bezet was heb ik er maar een s. Achter geplakt.


    Vampire + Servant = Servamp

    OEH. Wat leuk!

    Die van mij komt van Nightbird en Warblers uit glee. En ik heb een samennamen met Nightbird.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Bijzondere username. Ik heb nog geen Titanic gerelateerde username gezien sinds ik op Q zit.

    Mijn username is een samenvoegsel van (Ashton) Irwin en (Calum) Hood.


    Physics is awesome

    Ah, die's leuk en Leo is daar echt zoo mooi, haha. Mijn username komt van The Hungergames, Katniss Everdeen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Tigresse heeft een speciale betekenis voor mij. De username staat voor mijn kracht, die ik de afgelopen jaren telkens weer heb moeten laten zien zodat ik mezelf er weer bovenop kon krijgen. Ik heb moeten vechten als een tijger om weer gelukkig te zijn, maar het is me wel gelukt.
    Zelf ben ik ook een groot fan van Titanic (En Leonardo), maar ik houd niet zo van usernames die enkel uit hoofdletters bestaan. Maar dat is mijn (oprechte) mening. ;x


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    NinjaTurtle schreef:
    (...)
    Haha serieus. ik las dit en toen dacht ik daar meteen aan en nu heb ik het in mijn hoofd 4ever ;c

    JEah buddy. haha en het wachtwoord voor de Presale kaarten was ook ninjaturtle. vandaar en ik ging even kijken bij mijn oude usernamen de nacht dat ik aan het wachten was voor de kaarten en toen zag ik deze en toen dacht ik. 'Voorteken! omg ja nu moet ik hem wel nemen!' en het heeft eigenlijk mijn leven gered, want in de mail stond dat het wachtwoord Ninjaturtles was met een s. maar omdat ik niet geslapen had enzo typte ik het dus persongelijk zonder s, vanwege mijn username en dat was dus blijkbaar de goede. en iedereen zat te stressen omdat het wachtwoord het niet deed en ik snapte het maar niet, omdat ik er gewoon doorheen kwam. ;x

    oke, je denkt nu vast wtf, ik heb niet om jou levensverhaal gevraagd, maar je krijgt hem toch lekker. want het is vet interessant. (cat)


    Lucky bastard (cat)
    Ohmygoooowd serieus jij hebt teveel geluk maaan ;o


    wat was dit ookalweer

    Bedankt allemaal! ^^


    wat was dit ookalweer

    I like it, al ben ik niet de groote fan van namen volledig in hoofdletters.
    Elgort komt van Ansel Elgort. Waters (Augustus Waters) was al bezet dus nam ik de acteur die hem speelde in de film.


    Do what people say you can't.

    Jack is gewoon een heel leuk personage! :D En Leonardo was vroeger een hele knappe acteur!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Jack is gewoon een heel leuk personage! :D En Leonardo was vroeger een hele knappe acteur!


    Uhh, nu nog steeds. :p
    Hij is alleen zo..... oud x)


    wat was dit ookalweer

    Leuke usernaam! Bij mij staat de 1975 voor de band The 1975 en de AM staat voor de Arctic Monkeys. En hun zijn mijn favoriete bands haha. (: