• ..En dan wel om papa. Het is 1 augustus een jaar geleden dat hij het hartinfarct heeft gehad. Hij is al een hoop vooruit gegaan, maar toch. De laatste tijd komt hij 's nachts niet in slaapt en dus slaapt hij overdag veel.
    En vooral met dit vreselijk hete weer voelt hij zich beroerd. Er is hier in huis zowat geen koele plek en de ramen kunnen niet open. Dus hebben we alle deuren maar wagenwijd open.
    Maar mama zegt dat hartpartienten veel last hebben van dit weer, omdat door de warmte hun hart overuren maakt. En papa voelt zich inderdaad ook niet goed. En dan ga ik mij allerlei dingen in mijn hoofd halen. Vooral omdat hij dus een dusdanig zwaar hartinfarct heeft gehad dat de dokters verbaasd stonden dat hij het heeft overleefd. Omdat een kwart van zijn hart is afgestorven. En 60% van die gevallen gaat binnen 2 jaar dood. Dus je snapt wel dat het mij allemaal niet lekker zit.

    In het cafe is het wel koeler, maar daar wil papa niet zitten, evenals nu 's avonds is het ein-de-lijk lekkerder en dat wil hij ook niet. Hij zit momenteel tv te kijken. Maar ik maak me gewoon zo'n zorgen.

    Sorry voor dit zeurtopic, ik moest het eventjes kwijt.



    Edit: Het gaat gelukkig al wel weer wat beter momenteel. Het doet 'm goed dat de temperatuur wat gezakt is. (: Ook tijdens het boodschappen doen etc ging het gewoon weer goed. Dus dat is wel weer fijn om te zien. :3

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 juli 2014 - 23:11 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oh gosh.. :'c
    Ik weet echt niet goed hoe ik hierop moet reageren. Het lijkt me vreselijk om deze angst te moeten zitten, ik zou me althans goed voor kunnen stellen dat je bang bent. Hopelijk kan ik je een klein beetje blij maken met deze schattige panda's?


    26 - 02 - '16

    @Erieka
    Dankje. Het is ook niet fijn. Al helemaal niet omdat 2 vroegere klasgenootjes van een dorp verderop laatst ook hun vader zijn verloren (ze zijn geen familie dus 2 vaders zegmaar).
    En dankje voor de panda's, ze zijn cute c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Felis schreef:
    Oh gosh.. :'c
    Ik weet echt niet goed hoe ik hierop moet reageren. Het lijkt me vreselijk om deze angst te moeten zitten, ik zou me althans goed voor kunnen stellen dat je bang bent. Hopelijk kan ik je een klein beetje blij maken met deze schattige panda's?



    Ik hoop echt dat het binnenkort beter zal gaan met je vader.:c
    Al gedacht aan een windwaaier, je weet wel, zo'n ding met wieken dat je binnen kunt zetten en als je de stekker insteek dat die dan beginnen te draaien en zo frisse wind produceren?
    Weet niet hoe ik het anders moet uitleggen.


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Ik hoop echt dat het binnenkort beter zal gaan met je vader.:c
    Al gedacht aan een windwaaier, je weet wel, zo'n ding met wieken dat je binnen kunt zetten en als je de stekker insteek dat die dan beginnen te draaien en zo frisse wind produceren?
    Weet niet hoe ik het anders moet uitleggen.


    Ventilator :3


    26 - 02 - '16

    Debbaut schreef:
    (...)

    Ik hoop echt dat het binnenkort beter zal gaan met je vader.:c
    Al gedacht aan een windwaaier, je weet wel, zo'n ding met wieken dat je binnen kunt zetten en als je de stekker insteek dat die dan beginnen te draaien en zo frisse wind produceren?
    Weet niet hoe ik het anders moet uitleggen.


    Staat voor mijn neus op tafel wind richting mijn pa naar de bank te sturen. Bedankt voor het helpen meedenken! c:
    Ventilator heet zoiets toch? Of vergis ik me nu met iets anders?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wat er al gezegd is, veel sterkte met je vader ik vind het echt heel rot voor je en hoop dat jullie allemaal nog wel van het weer kunnen genieten ook al is het eigenlijk echt te heet ;c

    [ bericht aangepast op 18 juli 2014 - 23:50 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    DiNozzo schreef:
    (...)

    Staat voor mijn neus op tafel wind richting mijn pa naar de bank te sturen. Bedankt voor het helpen meedenken! c:
    Ventilator heet zoiets toch? Of vergis ik me nu met iets anders?


    Ahh, oke, bij mij staat die ook aan en maakt eigenlijk echt veel wind.
    Ohh, ventilator.:') ik was het woord kwijt.:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Awh, wat erg voor je papa. Het is moeilijk, maar er steeds aan denken om wat de gevolgen kunnen zijn is ook niet goed. Zo'n dingen mag je gewoon niet gaan bedenken, alles zal wel goed gaan met hem, al snap ik natuurlijk wel goed dat je enorm bezorgd bent. Hopelijk gaat het binnenkort weer veel beter met hem!


    16 - 09 - '17

    Kahuna schreef:
    Wat er al gezegd is, veel sterkte met je vader ik vind het echt heel rot voor je en hoop dat jullie allemaal nog wel van het weer kunnen genieten ook al is het eigenlijk echt te heet ;c



    Dankje. <3
    Hmm het weer zorgt er niet echt voor dat we ervan kunnen genieten eigenlijk, haha. We houden geen van allen van zwemmen, en lekker buiten zitten is het toch te warm voor overdag. Maar dankjewel

    Debbaut schreef:
    (...)

    Ahh, oke, bij mij staat die ook aan en maakt eigenlijk echt veel wind.
    Ohh, ventilator.:') ik was het woord kwijt.:'D


    Jup, het maakt een hoop lawaai.. :/

    Philocalist schreef:
    Awh, wat erg voor je papa. Het is moeilijk, maar er steeds aan denken om wat de gevolgen kunnen zijn is ook niet goed. Zo'n dingen mag je gewoon niet gaan bedenken, alles zal wel goed gaan met hem, al snap ik natuurlijk wel goed dat je enorm bezorgd bent. Hopelijk gaat het binnenkort weer veel beter met hem!


    Ja maar ik wil er ook niet aan denken. Het gebeurt gewoon en dan komen er slapeloze nachten van etc. Maar het zit toch in mijn hoofd opgeslagen. Ik kan me er wel eventjes vanaf zetten, maar dan komt het toch weer voor dat ik eraan denken ga. Ik weet dat het niet goed is, maar negeren lukt niet. :/
    Ik hoop ook dat het snel beter zal gaan. Sowieso kan hij niet meer bukken omdat hij dan adem tekort heeft. Muziek (zijn passie, gaat voor álles) kan hij eigenlijk ook niet meer echt doen, behalve zijn digitale saxofoon omdat je daar wat minder hard voor hoeft te blazen.
    Hij is qua karakter ook totaal veranderd, en niet positief. Het is gewoon een andere papa.

    Gewoon heel veel allemaal. Maar gelukkig leeft hij nog en we maken er wel gewoon het beste van. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ja, dat wel.:/


    Queer zijn is gewoon alles

    Awh, dat snap ik wel... Nogmaals, hopelijk gaat het weer snel beter met hem!


    16 - 09 - '17

    Thanks both! <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oh, dear god. Da's echt rot voor je vader. Hopelijk gaat er niks ergs gebeuren of iets. Ik snap je zorgen, maar ik denk dat je nu alleen dingen kunt doen voor hem om het hem makkelijker te maken - vooral in deze hitte. Damn, het is echt niet te harden.
    Nou ja, Y'know where to find me, if you need me. <3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Helianthus schreef:
    Oh, dear god. Da's echt rot voor je vader. Hopelijk gaat er niks ergs gebeuren of iets. Ik snap je zorgen, maar ik denk dat je nu alleen dingen kunt doen voor hem om het hem makkelijker te maken - vooral in deze hitte. Damn, het is echt niet te harden.
    Nou ja, Y'know where to find me, if you need me. <3


    Jup it is.. En ik hoop natuurlijk ook dat er niets ergs gaat gebeuren! Maar toch blijft de bezorgdheid en de mogelijke nare gevolgen me achtervolgen.
    En we proberen het mijn vader ook zo aangenaam mogelijk te maken inderdaad. Dat is wel het beste.

    Het is soms gewoon wat veel. Vooral omdat mijn moeder met haar reuma ook weinig kan, en we sinds oktober al geen contact meer hebben met mijn zus die op zichzelf woont al 2 jaar. Dus daar kunnen we ook niet van op aan.
    Dus soms moet ik het allemaal even kwijt. :x


    Dankjewel, das heel lief van je. <33


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Awh, Yolanda, het is echt volkomen logisch dat je je zorgen maakt (vooral omdat hij ook zo lekker koppig kan zijn), maar als hij gewoon rustig aandoet en jullie hem goed in de gaten houden, gaat het vast allemaal goed. Hij kan ook prima bij die 40% zitten, dus ik zou jezelf niet laten verdrinken in de zorgen. Heel veel sterkte en ik kan je nu helaas alleen een virtuele knuffel schenken, maar ben vrij met de logeerpartij dus dan ga ik je helemaal plat knuffelen (flower)


    Happy Birthday my Potter!