• Gotcha! My precious. :3


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    1) Ik wil ook een gefilmde serenade van Tamara.
    2) Ik heb ineens superveel inspiratie om heel erg foute smut voor Tamara te gaan schrijven.
    3) Ik heb een rotdag, want ik zie mijn grote liefde Octaaf de gitaar pas dinsdag.
    4) Ik heb een heel erg leuke dag in het zwembad gehad met de vriendin van mijn vader (wie had ooit gedacht dat ik gezellig met haar van de duikplank af ging springen en een of andere superhotte jongen ging uitlachen omdat-ie er niet vanaf durfde?).
    5) Mijn nummer is 0470/69 85 02 en ik vind het best als jullie me toevoegen en gaan stalken op WhatsApp, maar sms me maar niet van dat kost jullie lekker veel geld omdat ik uit België kom en jullie Dutchies zijn.
    6) Gelieve mijn nummer niet te quoten, anders krijg ik straks berichten van vieze pedo's die willen dat ik smut voor hen schrijf. D;
    7) Er loopt zwembadwater uit mijn neus. Gedver.
    8) Ik voel me net een verzopen katje.
    9) Tamara, Eva, Femke, Suus en al de rest zijn schatjes. Ik houd van jullie. Slijmslijmslijm.
    10) Volgens mij heeft iemand iets in mijn cola gedaan, want ik voel me dronken. Niet dat ik ooit dronken ben geweest. Ik ben namelijk een ontzettend braaf meisje en zo.
    11) Chapeau als je dit allemaal gelezen hebt. (krul)

    [ bericht aangepast op 19 juli 2014 - 21:22 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    9) Tamara, Eva, Femke, Suus en al de rest zijn schatjes. Ik houd van jullie. Slijmslijmslijm.
    10) Volgens mij heeft iemand iets in mijn cola gedaan, want ik voel me dronken. Niet dat ik ooit dronken ben geweest. Ik ben namelijk een ontzettend braaf meisje en zo.


    1. We love you to, DUHH! :P
    2. HAHAHAHA, jij bent sinds je geboren al dronken geweest, wist je dat niet? xD
    "Ontzettend braaf meisje"
    *Kuch kuch* xD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Lucamias schreef:
    ;'D



    Whahahaha, hier heb ik om moeten lachen xD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    C0BAIN schreef:
    1) Ik wil ook een gefilmde serenade van Tamara.
    2) Ik heb ineens superveel inspiratie om heel erg foute smut voor Tamara te gaan schrijven.
    3) Ik heb een rotdag, want ik zie mijn grote liefde Octaaf de gitaar pas dinsdag.
    4) Ik heb een heel erg leuke dag in het zwembad gehad met de vriendin van mijn vader (wie had ooit gedacht dat ik gezellig met haar van de duikplank af ging springen en een of andere superhotte jongen ging uitlachen omdat-ie er niet vanaf durfde?).
    5) Mijn nummer is khugh en ik vind het best als jullie me toevoegen en gaan stalken op WhatsApp, maar sms me maar niet van dat kost jullie lekker veel geld omdat ik uit België kom en jullie Dutchies zijn.
    6) Gelieve mijn nummer niet te quoten, anders krijg ik straks berichten van vieze pedo's die willen dat ik smut voor hen schrijf. D;
    7) Er loopt zwembadwater uit mijn neus. Gedver.
    8) Ik voel me net een verzopen katje.
    9) Tamara, Eva, Femke, Suus en al de rest zijn schatjes. Ik houd van jullie. Slijmslijmslijm.
    10) Volgens mij heeft iemand iets in mijn cola gedaan, want ik voel me dronken. Niet dat ik ooit dronken ben geweest. Ik ben namelijk een ontzettend braaf meisje en zo.
    11) Chapeau als je dit allemaal gelezen hebt. (krul)


    1. Je krijgt er 1. :3
    2. Ga schrijven bitch c:.
    3. Ahw :c.
    4. Oelalah :3
    5. Ik stalk je bij deze. c:
    6. Ajay c:
    7. Iuewl...
    8. Ahw, kusje? c:
    9. Lufjoetoe.
    10. Rawr.
    11. Wieheuw :3


    wat was dit ookalweer

    Oké mensen, ik wil even zeggen dat ik een scheiding wil. Tamara vindt België een leuk land. D;


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    C0BAIN schreef:
    Oké mensen, ik wil even zeggen dat ik een scheiding wil. Tamara vindt België een leuk land. D;


    NEE SCHATJE. I FUCKING LOVE YOU. DENK AAN DE HUWELIJKS NACHT. IK NEEM JE MEE NAAR EEN ANDER LAND, ZONDER BELGIË.


    wat was dit ookalweer

    DAWSONS schreef:
    (...)

    1. Je krijgt er 1. :3
    2. Ga schrijven bitch c:.
    3. Ahw :c.
    4. Oelalah :3
    5. Ik stalk je bij deze. c:
    6. Ajay c:
    7. Iuewl...
    8. Ahw, kusje? c:
    9. Lufjoetoe.
    10. Rawr.
    11. Wieheuw :3

    1. Doeeeee
    2. Niet als jij me zo stalkt op WA :')
    Al de rest. Oei :o


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    DAWSONS schreef:
    (...)

    NEE SCHATJE. I FUCKING LOVE YOU. DENK AAN DE HUWELIJKS NACHT. IK NEEM JE MEE NAAR EEN ANDER LAND, ZONDER BELGIË.

    LOVE YOU TOO <3


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Wil deze deur hebben!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lucamias schreef:
    Wil deze deur hebben!



    Omfg, dies echt vet xD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    C0BAIN schreef:
    (...)
    1. Doeeeee
    2. Niet als jij me zo stalkt op WA :')
    Al de rest. Oei :o


    1. Okido c:
    2. Meh :c


    wat was dit ookalweer

    Woeeehoeeeeeeeee!

    Eindelijk verkoeling :D


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Wat is t gezellig hier xD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Ik ga nu beginnen aan mijn serenades x'D


    wat was dit ookalweer