• Bij Hollywoods arts denk je aan de serie victorious en aan Tori, Cat, Jade, Trina, Beck, Andre, Robbie en Sikowitz. Het is de zelfde school en dezelfde lokatie maar met andere kinderen en leraren! Het verhaal gaat over kinderen die dit jaar naar de 4e gaan. De vakantie is voorbij de kinderen moeten weer naar school en beginnen aan een nieuw jaar elk jaar begint met een kamp van de 1e tot de zoveelste daar begint het verhaal dat kamp duurt 5 dagen van maandag tot vrijdag na dat kamp krijgen ze weer les en kan hun nieuwe schooljaar beginnen



    Rollen:
    Leerlingen (zitten in 4e jaar):
    Meisjes: Vol!
    - Lola Catherina Jhonsen~GrowStronger~1,2
    - Alexandra Carmen del Rio.~Bohen~1,3
    - Alicia Carmen del Rio~Mevalina~1,1
    - Lucy Jones~MoonEye~1,1
    - Gereserveerd voor Promisess

    Jongens: Vol!
    - Liam Christoffer Jhonsen~GrowStronger~1,2
    - Tyler Elijah Castilla~Bohen~1,3
    - Daniël Joseph "Dan" Mallory~Preciado~1,1
    - Austin Reagan~CrazyM0f0x~1,6

    Leraren (bijv. leraar muziek of leraar toneel verzin maar en probeer mannen en vrouwen een beetje gelijk te houden):
    - Thom Dell~MoonLights~Toneel~1,6
    - Jason Alexander Hale~ Promisess~Dans~1,7
    - Rose Ariana Hale~ Promisess~Zang~1,6
    - Angelina Stone~MoonLights~Muziek(Instrumenten)~1,5


    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Leraar, boven de 20 en leerling 14 t/m 16.
    Rol:
    Leerling/leraar.
    Talent:
    Bij leraar waarin hij les geeft en dat mag maar 1 vak zijn. En bij kinderen mogen het 1 t/m 3 talenten zijn.
    Uiterlijk met foto:
    Uiterlijke kenmerken als Ogen, Haar kleur, Haar lengte, Haar textuur, Lengte, Littekens, Tattoos/Piercings, Kledingstijl, Make-up(voor meisjes), etc.
    Karakter:
    Een paar goede en slechte kanten om te voorkomen dat het Mary/Gary sue's worden, waarom is hij/zij zoals hij/zij is, hoe gedraagt hij/zij zich bij vrienden/vreemden, waar heeft hij/zij moeite mee, etc.
    Extra:
    Hobby’s, Jeugd, Ouders, Allergieën, Angsten, Wensen, Huisdieren, etc.


    Topics:
    Praattopic

    Regels:
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan (je kan het verlengen als je op vakantie gaat ofzo.)
    - Max. 3 personages
    - 16+ toegestaan maar houd het netjes
    - Alleen ik maak maak nieuwe topics aan
    - Geen ruzie

    [ bericht aangepast op 24 juli 2014 - 10:55 ]


    A horse of course

    Naam:
    Lola Catherina Jhonsen
    Leeftijd:
    15, ze verjaart op 18 Februarie.
    Rol:
    Leerling
    Talent:
    Lola speelt gitaar, ze acteert en ze zingt.
    Uiterlijk met foto:


    Lola heeft bruin haar wat in laagjes is geknipt en valt net over haar schouders. Het zit meestal een beetje warrig, maar ziet er toch altijd leuk uit. Haar gezicht heeft een bruine tint, waar ze erg trots op is. Lola is een beetje aan de kleine kant, maar dat siert haar juist. Ze is tenger gebouwd en heeft een klein wipneusje. Haar ogen zijn blauw.
    Karakter:
    Lola is een stoer meisje en deint niet terug voor een beetje viezigheid. Ze kan een beetje brutaal overkomen, maar de meeste dingen die ze zegt bedoelt ze goed, om oneerlijkheid te voorkomen. Ze is dan ook erg oprecht, al kan ze haar standpunt soms een beetje tactloos duidelijk maken. Om haar vrienden en familie te beschermen zal ze alles doen, maar voor haar trouw zal je jezelf eerst moeten bewijzen tegenover haar. Als je dat hebt gedaan, zal ze van je verwachten dat je haar nooit zal verraden, zoals zij ook nooit met jouw zal doen.
    Extra:
    Lola heeft één broer, waar ze een erg sterke band mee heeft. Ze zijn twee handen op één buik.


    Ik werk haar waarschijnlijk later nog iets uit. Wilt iemand vrienden of vijanden of wat dan ook met haar zijn? Mijn jongens personage maak ik later nog en hij wordt de broer van Lola.

    Naam:
    Liam Christoffer Jhonsen
    Leeftijd:
    15, hij verjaart op 18 Februarie. Hij is 3 minuten ouder dan zijn tweelingzusje Lola.
    Rol:
    Leerling.
    Talent:
    Hetgene waar Liam voor leeft is dansen. Dat doet hij al sinds hij kan lopen en hij vind het geweldig. Het is zijn leven, zegt hij. En zonder dansen zou hij niet willen leven. Als hij verdrietig is danst hij en de mensen die daarnaar kijken kunnen zijn emotie zien.
    Verder vind Liam het ook wel leuk om te acteren, waar hij ook erg goed in is. Alleen staat zijn belangstelling voor acteren een beetje te laag om serieus over een toekomst als acteur na te denken. Hij vind het gewoon leuk om te doen, als is het lang niet evenleuk als dansen.
    Waar hij ook erg goed in is is piano spelen, alleen is Liam te ongeduldig om er verder in te gaan. Hij kan ook niet zolang stilzitten om het te leren. Maar als hij het zou willen, zit er veel potentie in hem. Hij is alleen niet geintereseerd. Liam heeft alleen maar oog voor dansen.
    Uiterlijk met foto:


    Zijn ogen zijn hemelsblauw, al zie je soms in een bepaald licht een glinstering grijs. Liam heeft bruin haar, wat tot zijn schouders valt en erg warrig, maar ook aantrekkelijk is. Meestal zie je zijn haar trouwens niet, omdat Liam zijn haar de meeste tijd in een muts verstopt. Hij is van gemiddelde lengte, waardoor hij op dat punt makkelijk kan meedrijven in de groep.
    Karakter:
    Liam komt op het eerste gezicht over een een rustige en aardige jongen. Dat is op zich ook wel zo, maar soms zullen zijn uitspraken je verbazen. Als anderen mensen ruzie hebben, weet hij precies wie de schuld heeft en op momenten dat er een probleem is waar hij zelf niets te maken mee heeft, is hij ongeveer de enige die echt kalm kan blijven. Als hij zelf echter ruzie of een ander probleem heeft, kan hij soms nogal bot overkomen, omdat hij overtuigd is van zijn gelijk. Hij heeft heel veel moeite met het begrijpen van een ander. Alles wat hij zegt is waar en de rest heeft ongelijk. Dit maakt het soms wel lastig voor de mensen in zijn omgeving, maar hij is het meestal wel eens met zijn vrienden. Vreemden zullen het wel moeilijk met hem hebben. Liam vind het ook lastig om besluiten te maken, maar als hij dat eenmaal heeft gedaan zal hij bijna nooit van zijn beslissing afwijken, zelfs als hij diep van binnen weet dat het een foute beslissing was. Hij is het typische voorbeeld van 'Het leven plannen.' Hij weet precies wanneer hij wat gaat doen. Besluiten maken op het laatste moment vind hij maar niets. Daar wordt hij onrustig en chagerijnig van. Hij is wel een erg intiligent. Hij haalt hoge cijfers zonder al te veel moeite.en gaat verder moeiteloos door het leven heen.
    Extra:
    zijn zus Lola en hij zijn altijd al heel close geweest. Liam voelt zich een beetje verantwoordelijk voor haar, alsof ze pas zes jaar oud is en geen 3 minuten jonger. Hij vind dat ze zich soms onverantwoordelijk gedraagt.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2014 - 9:53 ]

    Hey ik ga even lekker veel reserveren :P Mag ik een meisje, een leraar en een lerares??


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Mevalina schreef:
    (...)


    Uiterlijk met foto: Alicia heeft lichtbruine ogen omringd door lange wimpers waar altijd wat mascara op is. Boven haar ogen vind je ook altijd een streepje eye-liner. Ze heeft lange licht blonde haren. Vaak draagt ze hen los want ze voelt zich zo wat wilder en vrij. Ze is 1m70 lang en best wel slank. Alicia heeft een blanke huid, soms kleuren haar wangetjes. Dat is als ze zich voor iets schaamt. Ze wilt al heel lang een tattoo van een roze vlinder op haar arm maar dat mag niet van haar ouders. Ze draagt het liefst niet te felle make-up want ze is liever natuurlijk. Ze zou nooit als een 'slet' willen worden genoemd. Haar kledingstijl is best schattig maar kan ook naar best vulgair gaan. Zoals lieve lichtroze rokjes. Of hele korte shortjes met een licht topje.




    Karakter: Alicia heeft een apart gevoel voor humor. Sommige mensen vinden haar raar, andere vinden haar juist aantrekkelijk. Alicia staat graag in het middelpunt van belangstelling. Ze vindt het echt leuk als iemand veel aandacht voor haar besteed. Dan beginnen haar ogen te blinken en glimlacht ze vaak. Alicia is niet echt bang om naar mensen toe te gaan. Ze heeft een paar vrienden op Hollywood Arts waar ze best goed mee omkan. Ze wordt best snel verliefd en kan dat niet verbergen want na een dag weet de hele school ervan. Bij haar vrienden voelt ze zich best veilig, maar bij vreemden kan ze best brutaal zijn. Natuurlijk niet altijd, want als ze een best knappe jongen ziet draait ze helemaal door. Alicia is ook snel jaloers op meisjes die meer aandacht krijgen. Dan kruist ze haar armen en kijkt het meisje boos aan. Ze heeft het soms best moeilijk, want ze snapt sarcasme niet zo goed. Ze noemen haar zelf soms 'dom blondje' en dat kwetst haar.
    Extra: Alicia is bang voor honden, ze kan er niets aandoen.





    Is ze goed?


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Daoine schreef:
    Wat is het minimale woorden aantal?

    Is er niet


    A horse of course

    Promisess schreef:
    Hey ik ga even lekker veel reserveren :P Mag ik een meisje, een leraar en een lerares??

    Leerlingen zijn vol maar als er een resevering te laat is geef ik hem aan jou ;-)


    A horse of course

    Ik wil wel vrienden willen worden met Lola Catherina Jhonsen en Liam Christoffer Jhonsen met mijn personage Lucy Jones


    A horse of course

    Wie wilt een relatie met Alicia? Bv. Best vriend(in), vijand, vriendin, ex, liefje ?

    [ bericht aangepast op 20 juli 2014 - 9:32 ]


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    MoonEye schreef:
    Ik wil wel vrienden willen worden met Lola Catherina Jhonsen en Liam Christoffer Jhonsen met mijn personage Lucy Jones


    Ja, dat wil ik ook wel. Lijkt me leuk.

    Mevalina schreef:
    Wie wilt een relatie met Alicia? Bv. Best vriend(in), vijand, vriendin, ex, liefje ?

    Beste vriendin :X


    A horse of course

    MoonEye schreef:
    (...)
    Beste vriendin :X


    Ja!

    MoonEye schreef:
    (...)
    Beste vriendin :X


    Ja! ;)


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    GrowStronger schreef:
    (...)

    Ja!

    Met die van jou is ook goed alleen met die broer gewoon vrienden


    A horse of course

    Ik ga een praattopic openen denk ik wat vinden jullie

    [ bericht aangepast op 20 juli 2014 - 10:10 ]


    A horse of course

    MoonEye schreef:
    Ik ga een praattopic openen denk ik wat vinden jullie


    Is goed