• Bij Hollywoods arts denk je aan de serie victorious en aan Tori, Cat, Jade, Trina, Beck, Andre, Robbie en Sikowitz. Het is de zelfde school en dezelfde lokatie maar met andere kinderen en leraren! Het verhaal gaat over kinderen die dit jaar naar de 4e gaan. De vakantie is voorbij de kinderen moeten weer naar school en beginnen aan een nieuw jaar elk jaar begint met een kamp van de 1e tot de zoveelste daar begint het verhaal dat kamp duurt 5 dagen van maandag tot vrijdag na dat kamp krijgen ze weer les en kan hun nieuwe schooljaar beginnen



    Rollen:
    Leerlingen (zitten in 4e jaar):
    Meisjes: Vol!
    - Lola Catherina Jhonsen~GrowStronger~1,2
    - Alexandra Carmen del Rio.~Bohen~1,3
    - Alicia Carmen del Rio~Mevalina~1,1
    - Lucy Jones~MoonEye~1,1
    - Gereserveerd voor Promisess

    Jongens: Vol!
    - Liam Christoffer Jhonsen~GrowStronger~1,2
    - Tyler Elijah Castilla~Bohen~1,3
    - Daniël Joseph "Dan" Mallory~Preciado~1,1
    - Austin Reagan~CrazyM0f0x~1,6

    Leraren (bijv. leraar muziek of leraar toneel verzin maar en probeer mannen en vrouwen een beetje gelijk te houden):
    - Thom Dell~MoonLights~Toneel~1,6
    - Jason Alexander Hale~ Promisess~Dans~1,7
    - Rose Ariana Hale~ Promisess~Zang~1,6
    - Angelina Stone~MoonLights~Muziek(Instrumenten)~1,5


    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Leraar, boven de 20 en leerling 14 t/m 16.
    Rol:
    Leerling/leraar.
    Talent:
    Bij leraar waarin hij les geeft en dat mag maar 1 vak zijn. En bij kinderen mogen het 1 t/m 3 talenten zijn.
    Uiterlijk met foto:
    Uiterlijke kenmerken als Ogen, Haar kleur, Haar lengte, Haar textuur, Lengte, Littekens, Tattoos/Piercings, Kledingstijl, Make-up(voor meisjes), etc.
    Karakter:
    Een paar goede en slechte kanten om te voorkomen dat het Mary/Gary sue's worden, waarom is hij/zij zoals hij/zij is, hoe gedraagt hij/zij zich bij vrienden/vreemden, waar heeft hij/zij moeite mee, etc.
    Extra:
    Hobby’s, Jeugd, Ouders, Allergieën, Angsten, Wensen, Huisdieren, etc.


    Topics:
    Praattopic

    Regels:
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan (je kan het verlengen als je op vakantie gaat ofzo.)
    - Max. 3 personages
    - 16+ toegestaan maar houd het netjes
    - Alleen ik maak maak nieuwe topics aan
    - Geen ruzie

    [ bericht aangepast op 24 juli 2014 - 10:55 ]


    A horse of course

    MoonEye schreef:
    (...)
    1 is topic 1 en 2 is pagina 2

    Oh. Dat is best logisch. (:


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Naam:
    Thom Dell
    Leeftijd:
    32 jaar
    Rol:
    Leraar.
    Talent:
    Toneel
    Uiterlijk met foto:


    Thom heeft zwart haar en blauw/grijze ogen.
    Karakter:
    Thom is een energieke leerkracht en wilt de kinderen graag laten zien hoe toneelspelen werkt. Hij was vroeger zelf acteur, maar daar is hij mee gestopt toen hij ontdekte dat hij liever lesgaf. In zijn lessen zit veel originaliteit en diversiteit. Hij vind zijn werk geweldig en lacht altijd. Hij kan goed overweg met zijn leerlingen, net zoals hij met bijna iedereen goed overweg kan.
    Extra:
    Thom heeft een vrouw en twee kinderen.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2014 - 20:09 ]




    Naam:
    Austin Reagan
    Leeftijd:
    16
    Rol:
    Leerling
    Talent:
    Austin's passie bestaat uit Drummen en zingen. Drummen doet hij al vanaf kinds af aan, zingen kwam iets later pas, nadat hij het drummen echt goed onder de knie had. Eerst had hij namelijk niet de neiging om zomaar te gaan zingen, totdat het plotseling eens gebeurde en dat hij er zelf complimenten voor kreeg.
    Uiterlijk met foto:

    Uiterlijke kenmerken
    Austin heeft Hazel Bruine/Groene ogen, zijn haarkleur is Bruin, niet al te donker, en zijn haar is redelijk lang en zit meestal rommelig. . Ook draagt hij vaak Bandana's. Hij is lang, rond de 1,80 cm. Hij draagt voornamelijk shirts met logo's van verschillende bands en spijkerbroeken. Eens in de zoveel tijd heeft hij de neiging om gaten in zijn shirts te knippen aangezien hij dat best leuk eruit vind zijn. Zijn huid is redelijk getint en hij kleurt ook best snel. Tot zijn geluk verbrandt hij niet al te snel.
    Karakter:


    Austin is een erg vriendelijke jongen. Hij kijkt positief naar het leven, hoewel hij het niet al te serieus neemt. Hij kan wat roekeloos overkomen, maar denkt meestal wel goed na over zijn acties op zijn gebruik van woorden na dan. Hij zegt gauw wat hij denkt en heeft daar wel vaker menen mee gekwetst. Hij bedoelt dit echter niet zo en zal dagenlang met een schuldgevoel rondlopen als hij zijn fouten niet snel recht kan zetten.
    Austin ziet mensen snel als vrienden. Hij is graag onder de mensen en als hij te lang alleen is zal hij zich snel eenzaam gaan voelen. Hij is erg naïef, dus met het juiste gebruik aan woorden kun je hem heel snel overhalen om dingen te doen. Verder is hij erg nieuwsgierig en beschermend voor degenen die hij lief heeft. Hij zal werkelijk voor hen door het vuur gaan. Hij zal ook zijn eigen zorgen van zich af duwen om iemand anders te helpen met hun problemen. Een gevoel van voldoening zal sterk bij hem aanwezig zijn als hij iemand geholpen heeft. Zijn eigen gevoelens houdt hij echter heel diep verborgen. Wat dat betreft is hij heel erg gesloten. Austin kan slecht liegen, geheimen zullen ook niet echt veilig bij hem zijn, omdat anderen het snel uit hem kunnen trekken. Hij is wel een goede luisteraar. Hard werken is ook iets dat bij hem past, maar als het niet lukt zal hij het snel opgeven. Hij zal ook gefrustreerd raken. Tot slot zal hij niet snel boos worden, ga je echter te ver dan kan hij echt goed boos worden. Agressie kan dan ook voorkomen.

    Extra:
    Naast zijn hobby's/passies drummen en zingen, tekent hij ook wel eens. Hij vindt het leuk om te doen maar is geen super artiest. Hij is geadopteerd, maar ziet zijn pleegouders als zijn echte ouders. Zijn echte ouders kent hij ook niet en hij wilt ze ook niet kennen.


    Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

    -

    [ bericht aangepast op 21 juli 2014 - 10:49 ]


    A horse of course

    Mag ik reservering verlengen want ik ben op vakantie


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Promisess schreef:
    Mag ik reservering verlengen want ik ben op vakantie

    Tuurlijk waneer ben je terug?


    A horse of course

    MoonEye schreef:
    (...)
    Tuurlijk waneer ben je terug?


    Ik ben nu twee weken in Frankrijk, daarna ga ik nog 2 weken in Nederland en daarna op zeilkamp een week. Ik heb wel wifi enzo maar het gaat niet binnen drie dagen lukken denk ik


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Wat betekend dat 1,1, 1,2.. enz.


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    1 is topic 1 en 2 is pagina 2


    A horse of course

    Ik meld me helaas af, ik wil niet tot last zijn en ik heb misschien niet altidj te veel tijd


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Nightwarbler schreef:
    Ik meld me helaas af, ik wil niet tot last zijn en ik heb misschien niet altidj te veel tijd


    @MoonEye: mag ik dan een meisje??


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."



    Naam: Rose Ariana Hale.
    Leeftijd: 21 jaar.
    Rol: Lerares.
    Talent: Zang.
    Uiterlijk met foto: Rose heeft lang donkerblond haar wat ze meestal los heeft hangen. Ze is met haar 1,76 niet de langste maar je kunt haar ook niet klein noemen. Ze heeft smalle schouders en heupen en haar borsten mogen wat haar betreft wel wat groter. Haar benen zijn lang in verhouding met de rest van haar lichaam. Haar ogen zijn blauw en omringd door een volle laag wimpers. Haar lippen zijn lichtroze en vol en over haar neus is ze niet tevreden, die past niet bij de rest van haar gezicht vindt ze.
    Karakter: Rose is oplettend en ziet alles, echt alles. Ze is gedreven en vasthoudend en wanneer ze een doel voor ogen heeft kan niemand haar er meer afhalen. Ze is een echte vechter, ze geeft nooit op. Ondanks haar bekendheid is ze nooit veranderd. Ze staat altijd klaar om mensen te helpen en gaat voor ze door het vuur.
    Extra: -Naast haar baan op school is ze ook model.
    -Ze is al twee jaar getrouwd met Jason Alexander Hale die ook les geeft op school.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2014 - 10:01 ]


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Promisess schreef:
    Naam: Rose Ariana Hale.
    Leeftijd: 24 jaar.
    Rol: Lerares.
    Talent: Zang.
    Uiterlijk met foto:
    Karakter:
    Extra: Naast haar baan op school is ze ook model.

    De rest komt later :)

    We hebben al iemand die les geeft in zingen en ook al iemand in toneel.... dansen en Muziek (instrumenten bespelen) blijft nog over.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2014 - 20:42 ]


    A horse of course

    Ik doe gewoon jongens en meisjes ongelijk dat is leuker...


    A horse of course

    Wanneer beginnen we? c:


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.