• Van links naar rechts: Michael Clifford, Calum Hood, Ashton Irwin en Luke Hemmings.


    Mede doordat Latukka en ilovelashton te veel spamden in een ander topic, wilden ze dit topic openen.
    Dus, join if you want, because we need more fangirls!






    Members:
    Gabs // Latukka // 17 | Luke
    Lieke // ilovelashton // 17 | Mashton
    Eva // Hoodings // 14 | Luke
    Crystal // Lashtons // 12 | Lashton
    Floor // Rejects | Luke
    Noa // Hemwin | All
    Ruth // Hemford // 20 | Muke
    Jessica // AshtonIsCute // 16 | Ashton
    Talita // Daeva | Calum
    Julia // Ashtonator | Ashton
    Miriam // Malley // 15 | Ashton
    Aline // Ashtonished | Ashton
    Julya // CrushOnLuke | Luke
    Aniek // Memoria // 15 | Mashton
    Naomi // NinjaIrwin // 16 | Mashton
    Lisa // Kjellberg | Michael
    Kim // Winhood // 19 | Cashton
    Tessa // Ashey | Ashton
    Esmee // OhMyLashton // 15 | Luke
    Marlijn // Hargrave // 15 | Cake
    Simone // MrFluke | Luke
    Marie // Eighteen // 14 | Luke
    Gail // Aldea // 18
    Tenace
    Loeka // xemx | Ashton
    Zoë // DontDropp
    harrylouis | Michael
    Kyle // Lucamias // 17 | All
    Yu // Alesia // 13
    Demi // Amarela
    Britt // Hecuba | Ashton
    Laura // KilAsh
    Hade // CalmxSavedme // 14 | All
    Leah // Aravis // 13



    [ bericht aangepast op 30 juli 2014 - 19:24 ]


    Physics is awesome

    Ik snap nog steeds niet hoe je in Nederland aan je vijftiende kunt afstuderen, eigenlijk. Hier is iedereen zeventien/achttien, op een paar uitzonderingen na. Maar op je vijftiende? I don't get that one.
    Oh, en voor in de beginpost, trouwens, ik ben dertien jaar oud. (: (Aravis.)

    [ bericht aangepast op 22 juli 2014 - 20:09 ]

    Mavo is vier jaar. Dus dat kan gewoon. Als je vroege leerling bent. (Of juist laat idk.)


    Danmarks Dynamite.

    Ik ben zo dom om pas eindexamen te doen op Mavo op mijn 17de. Ik was een van de oudste. :')


    Danmarks Dynamite.

    Latukka schreef:
    Mavo is vier jaar. Dus dat kan gewoon. Als je vroege leerling bent. (Of juist laat idk.)


    Wat, in godsnaam, is Mavo? Ik begin juist VMBO, HAVO en VWO te begrijpen, komt er nog een bij. En hoe kun je nu een vroege of late leerling zijn (tenzij je een jaar blijft zitten of overslaat, mais bon)? Iedereen gaat toch op hetzelfde moment naar het eerste middelbaar?

    Latukka schreef:
    (...)

    Awesome! Met Noekie. c:


    Jup, ik hoop echt dat -dat gaat lukken c:


    "Family don’t end in blood”

    Er staat een MH17 verhaal in de top. WHAT THE FUCK..
    Beetje te vroeg misschien..

    [ bericht aangepast op 22 juli 2014 - 20:14 ]


    Danmarks Dynamite.

    Scenen schreef:
    (...)

    Wat, in godsnaam, is Mavo? Ik begin juist VMBO, HAVO en VWO te begrijpen, komt er nog een bij. En hoe kun je nu een vroege of late leerling zijn (tenzij je een jaar blijft zitten of overslaat, mais bon)? Iedereen gaat toch op hetzelfde moment naar het eerste middelbaar?


    MAVO is oud voor VMBO sorry. Bij mijn school zeiden ze dus nog Mavo haha. Gaat er om of snel naar groep twee ben gegaan toen je klein was. Daar zit het verschil in. Ik kende iemand, die doordat ik bleef zitten veertien was en een klas hoger zat, terwijl ik zestien was.


    Danmarks Dynamite.

    Dat is pittig respectloos vind ik, mais bon.

    Scenen schreef:
    Ik snap nog steeds niet hoe je in Nederland aan je vijftiende kunt afstuderen, eigenlijk. Hier is iedereen zeventien/achttien, op een paar uitzonderingen na. Maar op je vijftiende? I don't get that one.
    Oh, en voor in de beginpost, trouwens, ik ben dertien jaar oud. (: (Aravis.)


    Ik ben ook op mijn vijftiende, net zestiende afgestudeerd, dus dat kan gewoon.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Scenen schreef:
    Dat is pittig respectloos vind ik, mais bon.

    Dat dus..


    Danmarks Dynamite.

    Scenen schreef:
    Dat is pittig respectloos vind ik, mais bon.


    Jup


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Latukka schreef:
    (...)

    MAVO is oud voor VMBO sorry. Bij mijn school zeiden ze dus nog Mavo haha. Gaat er om of snel naar groep twee ben gegaan toen je klein was. Daar zit het verschil in. Ik kende iemand, die doordat ik bleef zitten veertien was en een klas hoger zat, terwijl ik zestien was.


    Oh, zo. Ik vond het al verwarren. ^^ Bij ons is iedereen in hetzelfde jaar bijvoorbeeld even oud, tenzij je een klas overslaat of blijft zitten. Ik vind jullie schoolsysteem echt moeilijk, haha.

    OhMyLashton schreef:
    (...)

    Jup, ik hoop echt dat -dat gaat lukken c:


    Ik hoop het ook voor jullie. c:


    Danmarks Dynamite.

    Scenen schreef:
    (...)

    Oh, zo. Ik vond het al verwarren. ^^ Bij ons is iedereen in hetzelfde jaar bijvoorbeeld even oud, tenzij je een klas overslaat of blijft zitten. Ik vind jullie schoolsysteem echt moeilijk, haha.


    Ja, bij ons ook hoor. Maar hebben jullie dat niet drie niveaus? Als je het snapt is het niet moeilijk, haha. c:


    Danmarks Dynamite.

    Oh hey, mijn verhaal staat in de top. Lol.

    Ik vind de MH17 verhaal erg respectloos, ja.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2014 - 20:19 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.