• Hoi!

    Ik zit al een tijdje in mijn hoofd om een 'A Cinderella story* reeks te maken van beroemde personen. Dus van 5 SOS, one Direction, Justin Bieber etc. Gewoon omdat ik het leuk vind en er nu de tijd voor heb. Nu zoek ik echter nog vrijwilligers die mee willen helpen. (Ik doe trouwens per verhaal één co-writer en schrijf ze één voor één.)
    Oh en als jullie nog meer personen weten; laat gerust een berichtje achter. Verder wil ik eigenlijk wel dat de verhalen op het concept na, niet superveel op elkaar lijken. (dus met verschillende verhaallijnen)

    Invullijstje:

    Naam:
    Welke schrijfvorm?
    Verleden tijd of tegenwoordige tijd:
    Kort stukje tekst, zodat ik je schrijfstijl kan bekijken:
    Over welk persoon zou je graag willen schrijven?
    Heb je ook ideeën voor de verhaallijn? Of titels?
    Extra:


    Liefs, Tialda.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2014 - 21:29 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Wanneer maak je eigenlijk bekend wie je hebt gekozen? c:


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Preciado schreef:
    Wanneer maak je eigenlijk bekend wie je hebt gekozen? c:

    Waarschijnlijk aan het einde van de week. ^^


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    (...)
    Waarschijnlijk aan het einde van de week. ^^


    Awesomee, ik ben benieuwd :'D.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Scribe schreef:
    (...)

    Jack en Finn Harries! *Fangirlt* dat ik die was vergeten. (no_chears)


    Ik zal sowieso proberen om de meeste verhaallijnen zondag te posten, zodat jullie kunnen kijken welke jullie liggen of niet. ^^
    Alle hulp is welkom, dus als jullie nog meer ideeën hebben, post ze gerust! (desnoods in pb, als je dat liever hebt. (; )


    Hahaha foei! Hoe kan je hen nou weer vergeten? Ze zijn zo schattig :3


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Naam: Madelon, Maddie. Your choice hehe.
    Welke schrijfvorm? Uh- alles wel denk ik? Ik ben flexibel. (:
    Verleden tijd of tegenwoordige tijd: Zie antwoord hierboven. ('a)
    Kort stukje tekst, zodat ik je schrijfstijl kan bekijken: Ik schrijf vaak in het Nederlands, met Engelstalige karakters. Beide Nederlands of Engels is ook geen probleem. Zelfs Frans en Spaans zou nog kunnen, hehe.

    Ik schrik op van een sleutel die word omgedraaid in het slot, en laat van schrik het touw vallen. Met een lichte maar toch overduidelijke plof valt het de grond. Damnit! Weer mislukt!
    "Liam? Are you home already?"
    Zo snel als ik kan rol ik het touw op totdat het weer op de onderste plank van mijn kledingkast past, en leg ik het met zorgvuldig uitgekozen woorden beschreven briefje in mijn nachtkastje.
    "Liam?"
    Ik sla net mijn kledingkast dicht als ik gekraak hoor op de trap.
    "Dude, why aren't you answering?"
    Mijn handen trillen, mijn adem stokt en er lopen straaltjes zweet over mijn rug. En toch kan ik nog woorden over mijn lippen krijgen.
    "Sorry man, didn't hear ya."
    Lucas kijkt me fronsend aan.
    "You okay?" waren de twee woorden die me deden twijfelen. Nee, ik was niet 'okay'. Ik had het gevoel dat als hij nu die gevoelige snaar zou raken ik in stukjes op de grond uiteen zou vallen. Ik zou willen dat hij me in zijn armen zou nemen en me zou vertellen dat alles goed zou komen. Dat ik het niet hoefde te doen. Dat ik dit leven verdiende en dat de wereld niet compleet zou zijn als ik er niet meer was. Maar nee.
    "Yeah sure. Why?"

    Over welk persoon zou je graag willen schrijven? ZO VEEL. Maar uh- mij voorkeuren gaan uit naar Louis Tomlinson & Zayn Malik, 5SOS, Andrew Garfield en The Harries Twins. Lekker cliché allemaal. Oh en en en OP kan ik ook wel waarderen.
    Heb je ook ideeën voor de verhaallijn? Of titels? Ook genoeg, maar ik ben net terug van vakantie en ik heb een vliegreis van achttien uur achter de boeg dus mijn brein is een tikkeltje prut. Die zou ik verder moeten uitwerken als ik weer wat energie heb, hehe.
    ~ Een veredeld prinsessenverhaal. De prinses word uitgehuwelijkt aan een prins van een ander koninkrijk. Ze mogen elkaar wel, maar echt vlammen doet het niet. Tot de prins de charmante koninklijke bediende op het oog krijgt, en er zich achter de schermen een complete romance afspeelt. (Nu kan de bediende natuurlijk een vrouw zijn, maar een man is ook wel spannend.:Y))
    Even wat random titels. Ik weet niet of je er iets aan hebt hehe.
    - What goes around, comes around.
    - That's what she said.
    - Pier 7.
    - Dolce & Garbage.

    Jammer is wel- en nu ga ik eerlijk zijn- is dat ik vaak wat aan het rommelen ben met hoe ik het ga afsluiten. Meestal begin ik heel enthousiast, weet ik precies hoe ik wil dat het loopt en eindigt, maar dan verzin ik er ter plekke teveel bij en ben ik het overzicht kwijt. Daarom denk ik dat ik als co-writer het een stuk beter doe, omdat ik dan met iemand anders kan overleggen hoe het verhaal loopt.
    Extra: Ik probeer al anderhalf jaar (als het niet langer is) iets te verzinnen waar het woordje 'tè' wel goed voor staat. Dat zeggen ze altijd, toch? 'Ergens waar tè voor staat is nooit goed.' Jup, een kijkje in het dagelijkse leven van Maddie. Oh- en ik ben trouwens al op vakantie geweest, mocht je het gemist hebben. Me no blaming you. (;

    [ bericht aangepast op 25 juli 2014 - 0:06 ]


    What’s tasty in Busan?

    Hours schreef:
    (...)
    Extra: Ik probeer al anderhalf jaar (als het niet langer is) iets te verzinnen waar het woordje 'tè' wel goed voor staat. Dat zeggen ze altijd, toch? 'Ergens waar tè voor staat is nooit goed.' Jup, een kijkje in het dagelijkse leven van Maddie. Oh- en ik ben trouwens al op vakantie geweest, mocht je het gemist hebben. Me no blaming you. (;


    Ik heb ooit zo'n woord gevonden! Maar ik ben hem weer kwijt:') was al een aantal jaar geleden


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Naam: Maxine, goodmorning (:
    Welke schrijfvorm? Meestal ik-vorm, maar ik heb ook een verhaal in de derde persoon, dus dat lukt ook.
    Verleden tijd of tegenwoordige tijd: Ik heb een hele tijd in de tegenwoordige tijd geschreven, momenteel schrijf ik verleden tijd, maar dat kan dus ook allebei (':
    Kort stukje tekst, zodat ik je schrijfstijl kan bekijken:

    De regendruppels maakten zachte tikkende geluidjes tegen het raam. De kleine waterpakketjes dropen langzaam naar beneden. Een rommelige donder weerklonk door de kamer en liet me even opschrikken. Ik stond vlug op om in de vensterbank te gaan zitten. Een felle bliksemflits scheurde de hemel in tweeën. Nog een donder klonk, harder dit keer, ik slaakte een impulsief gilletje. Zijn gezicht verscheen boven de dekens. Ik zocht een emotie in zijn groene ogen. 'Are you affraid?' Vroeg hij zacht. Ik schudde mijn hoofd. 'It was a loud sound, that's all.' Loog ik. Ik kon altijd slecht tegen onweer.. Ik heb geen idee waarom. De een is bang voor spinnen, die men geen kwaad doet, en de ander is bang voor harde donderslagen en lichtflitsen in de hemel. Hij slaakte een zacht zuchtje en stond op. Zijn blote voeten maakten ploppende geluidjes op de houten vloer. Zijn sterke armen vormden zich om mijn middel. Een zachte kus werd in mijn nek gedrukt. 'I'm here.' Was het enige, simpele wat hij zei, om te laten weten dat hij me zou beschermen. Alhoewel ik wist dat de kans dat de bliksem net hier zou inslaan heel klein was. 'I know..' Fluisterde ik zachtjes. 'You've always been.'

    Over welke persoon zou je graag willen schrijven? One direction.. **wjmnk**
    Heb je ook ideeën voor de verhaallijn? Of titels? Um, ik denk dat als ik er echt mee bezig ga zijn ik wel nog wat ideetjes heb ^^
    Extra: Van 2 tot 16 augustus zit ik in het warme Toscane, just so you know (;


    Nightmares are bad thoughts that leave your mind, once you've dreamt them, they're gone.

    Naam: Amerins
    Welke schrijfvorm? Maakt mij niet zoveel uit, ik schrijf het meeste 1ste persoon, maar ik kan ook prima 3de
    Verleden tijd of tegenwoordige tijd: maakt mijn ook niet echt uit, ik doe beide
    Kort stukje tekst, zodat ik je schrijfstijl kan bekijken:

    Met een ruk trekt een hard geluid me uit de droomwereld. Ik grom zacht als ik tot de ontdekking kom dat het de wekker is. Dat ding verpest altijd mijn dromen. Ik sta op en borstel mijn lange, bruine haren. Dan trek ik een outfit uit de kast en doe wat mascara op. Nooit teveel make-up, dat geeft zo'n truttige uitstraling. Dan loop ik naar beneden, waar mijn hele familie al aan de eettafel zit. Ik haal mijn handen door mijn haar en neem plaats naast mijn oudere broer. 'Good morning, sis,' grijnst hij.
    'What's good about it?' gaap ik terwijl ik een stuk toast pak en er boter op smeer.
    'It's always nice having you around so early.'
    'Lou, shut up, I'm not a morning person, you know that,' mompel ik geïrriteerd. Ik zou blij moeten zijn dat mijn één jaar oudere broer terug is, en dat ben ik ook, alleen ik ben nooit een fijn gezelschap zo vroeg in de morgen. 'Just kidding, sleepy.'
    'Louis,' zeg ik waarschuwend. Hij weet dat hij me niet op mijn zenuwen moet werken, wat 's ochtends snel gebeurd. Ik ben het prikkelbaarst als ik net mijn bed uit ben. Dan heb ik gewoon een enorme hekel aan alles en iedereen, zelfs aan mijn broer, ook al ben ik dol op hem. Ik ben blij voor hem dat zijn carrière zo goed gaat, alleen hij is zo vaak weg. Ik zou hem gewoon weer thuis willen hebben, want ook al bellen we regelmatig, skypen we, en sms'en we veel te veel, ik mis hem vreselijk als hij weg is. We voelen elkaar aan, met één blik van de ander weten we al wanneer we te ver gaan. Ik wil hem gewoon vaker zien. Maar ik misgun hem dit echt niet, het tegenovergestelde zelfs, het voelt gewoon zo... leeg aan als hij er niet is, alsof er iets niet klopt, en eigenlijk is dat ook zo. 'Okay, I'll shut up.' Ik probeer een kleine glimlach op mijn gezicht te toveren als ik naar Louis kijk, en vreemd genoeg, slaag ik er ook nog in!
    'That's all I ask.' Ik omhels 'I've really missed you, Lou.'

    Over welk persoon zou je graag willen schrijven? Het liefst 1D ofzo, maar I don't really care a lot
    Heb je ook ideeën voor de verhaallijn? Of titels? Nu niet, maar dat komt nog wel, ik heb normaal teveel ideeën haha
    Extra: ik ga 30 juli op vakantie, komt terug op 10 augustus, dus dan ben ik niet bereikbaar waarschijnlijk


    Hold me, cause I'm sure I'm hated, promiseses, they are overrated

    Wanneer word het eigenlijk 'bekendgemaakt' wie de co-auteurs zijn? x


    Nightmares are bad thoughts that leave your mind, once you've dreamt them, they're gone.

    ParaxSiempre schreef:
    Wanneer word het eigenlijk 'bekendgemaakt' wie de co-auteurs zijn? x

    Zondag. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Naam: Elle
    Welke schrijfvorm? 1ste persoon
    Verleden tijd of tegenwoordige tijd: Kan allebei
    Kort stukje tekst zodat ik je schrijfstijl kan bekijken:

    You can stand there and smile you can sit there and laugh
    but you can't trick me I know it's a mask
    You're trying to lie to me and everyone else
    but why is it that you're lying to yourself?
    You can calmly sit there and try to look cool
    but I know your emotions and I know you're a fool
    I know inside you you're feelings rage
    The suspense builds with the turn of a page
    By day you're one person by night another
    and neither of them have anything to do with each other
    I've watched you sink farther from your heart
    and all of this just tears me apart
    I sit here and cry, for you not for me
    What you've become I wish you could see
    No words could I use to help me explain
    what it does to me to see you in pain
    You're not there anymore my dearest friend
    I hate to say this but this is our end.

    Over welk persoon zou je graag willen schrijven? 5sos, voetballers, 1D, sprookjes zijn ook goed, ik vind alles goed :-)
    Heb je ook ideeën voor de verhaallijn? Of titels? Niet echt..
    Extra: -

    TheNamelessHero schreef:
    Naam: Elle
    Welke schrijfvorm? 1ste persoon
    Verleden tijd of tegenwoordige tijd: Kan allebei
    Kort stukje tekst zodat ik je schrijfstijl kan bekijken:
    You can stand there and smile you can sit there and laugh
    but you can't trick me I know it's a mask
    You're trying to lie to me and everyone else
    but why is it that you're lying to yourself?
    You can calmly sit there and try to look cool
    but I know your emotions and I know you're a fool
    I know inside you you're feelings rage
    The suspense builds with the turn of a page
    By day you're one person by night another
    and neither of them have anything to do with each other
    I've watched you sink farther from your heart
    and all of this just tears me apart
    I sit here and cry, for you not for me
    What you've become I wish you could see
    No words could I use to help me explain
    what it does to me to see you in pain
    You're not there anymore my dearest friend
    I hate to say this but this is our end.

    Over welk persoon zou je graag willen schrijven? 5sos, voetballers, 1D, sprookjes zijn ook goed, ik vind alles goed :-)
    Heb je ook ideeën voor de verhaallijn? Of titels? Niet echt..
    Extra: -


    Klik. Je moet wel zelf wat schrijven, en niet gaan kopiëren van websites :3.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Laat maar, ik ben net te laat aangezien je vandaag de cowriters bekend maakt.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2014 - 20:21 ]


    Even the death deserves a song.

    Perrin schreef:
    Laat maar, ik ben net te laat aangezien je vandaag de cowriters bekend maakt.


    Je kan nog altijd inschrijven hoor. ^^ Ik heb nog niet gekozen.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Wanneer ga je kiezen? Sorry, ik zeur, hahaha


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!