• Hoi!

    Ik zit al een tijdje in mijn hoofd om een 'A Cinderella story* reeks te maken van beroemde personen. Dus van 5 SOS, one Direction, Justin Bieber etc. Gewoon omdat ik het leuk vind en er nu de tijd voor heb. Nu zoek ik echter nog vrijwilligers die mee willen helpen. (Ik doe trouwens per verhaal één co-writer en schrijf ze één voor één.)
    Oh en als jullie nog meer personen weten; laat gerust een berichtje achter. Verder wil ik eigenlijk wel dat de verhalen op het concept na, niet superveel op elkaar lijken. (dus met verschillende verhaallijnen)

    Invullijstje:

    Naam:
    Welke schrijfvorm?
    Verleden tijd of tegenwoordige tijd:
    Kort stukje tekst, zodat ik je schrijfstijl kan bekijken:
    Over welk persoon zou je graag willen schrijven?
    Heb je ook ideeën voor de verhaallijn? Of titels?
    Extra:


    Liefs, Tialda.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2014 - 21:29 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Zo snel mogelijk. Sorry, er viel gister even iets tussen.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Zo snel mogelijk. Sorry, er viel gister even iets tussen.


    Oh het maakt niet uit hoor. Sommige dingen gaan gewoon eerst


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Naam: Chelsea
    Welke schrijfvorm: eerste persoon
    Verleden tijd of tegenwoordige tijd: tegenwoordige tijd
    Kort stukje tekst, zodat ik je schrijfstijl kan bekijken: 'Holy Jezus, wie klopt er nu zo vroeg op de deur??' "Jaja, ik kom al!!" schreeuw ik richting de gang. Zo snel als ik kan spring ik in mijn sloeffen. Ja, het zijn schattige roze konijntjes met flaporen, en ja, I love them!!
    Met een kort sprintje door de gang kom ik bij de deur. In een sierlijk gebaar zwier ik hem open en zeg:" Goeiemorgen morgen...", maar mijn grijns verdwijnt al snel van mijn gezicht als ik zie wie het is, onze huisbaas, genaamd Charles Dickhead. Ja het is zijn echte naam en soms verdient die het, maar ik wist niet dat vandaag zo een dag zou zijn. " Hallo, miss McFly, waar is miss Felton" vraagt hij met een stomme grijns op zijn gezicht! ' 'ok, die zou ik er elk moment kunnen afslaan, want ik heb een serieus ochtendhumeur. Maar ik ben geen gewelddadig type, Nog niet....' " ze slaapt nog." antwoord ik zo rustig mogelijk. 'Iets waar ik wel goed ben is mijn emoties onder controle houden, Meestal...' " Wel " zegt hij. " Maak haar dan maar snel wakker, want ik wil jullie vanavond uit het appartement" ' En weer die debiele grijns.' "WAT! Dit kunt u niet menen!! waarom??..." schreeuw ik hem toe. " Wel, jullie hebben de laatste huur niet betaald en als jullie op dit moment geen cash kunnen betalen dan zwier ik jullie buiten!" Zegt meneer Dickhead vrolijk. "Neen, echt dit kunt u niet maken!!.." Smeek ik hem. " Ooh, echt wel! en ga nu maar pakken , want jullie slapen vannacht op straat!" zegt hij met een zelfvoldane grijns en loop rustig richting de trappen. Woedend slaag ik de deur dicht waardoor Emma's hoofd de hoek om gluurt. " Waar is dat nu weer voor nodig?" vraagt ze een beetje verontwaardigd. "wel Em, ik heb slecht nieuws." zegt ik terwijl mij stem overslaagt als de tranen beginnen te vloeien. "Wat is het El, vertel het maar! dringt ze aan. "Euhm, Mister Dickhead smijt ons buiten omdat we de laatste huur niet hebben betaald!" probeer ik tussen mijn snikken door te zeggen.' Dit is gewoon verschrikkelijk!'
    Over welk persoon zou je graag willen schrijven: 5SOS, liefst Ashton
    Heb je ook ideeën voor de verhaallijn? Of titels? Als je mij kiest, dan stuur je maar een pb, dan kunnen we samen brainstormen
    Extra: -


    “I had a crush on Percy," Nico spat. "That's the truth. That's the big secret.”

    Wanneer ga je het eigenlijk bekendmaken?
    Ik wil niet irritant doen :Y) maar ik vertrek binnenkort op vakantie en ik zou het graag weten (flower)


    We crave what we can't have.

    Vanavond nog! Sorry, had het de afgelopen dagen even (onverwacht) druk.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Yaaaaay;D


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik kies: Eighteen, Mertenss, ExpectoPatronum, Hours, DAWSONS en Inermis. Op dit moment spreekt jullie schrijfstijl me het meest aan. Ik heb een paar kleine ideetjes klaarliggen, maar die moeten zeker nog opgepimpt worden, aangezien ze nu nog nergens naar lijken. Het idee van Inermis vind ik erg leuk, dus die zou ik graag met je willen schrijven, alhoewel ik geen flauw idee heb wat een slashfic is. (maar dat lijkt me dan juist wel weer een leuke uitdaging!)
    Ook vind ik het idee van Mertenss en Hours heel erg leuk. Dus deze zou ik ook graag met jullie uit willen werken.
    Ik hoop dat jullie hebben begrepen dat ik per verhaal één co-writer wil, tenzij jullie zelf graag met nog iemand willen samenwerken, dan mag je dat altijd aangeven. Hierdoor kan ik alleen niet met iedereen tegelijk schrijven. Wat ik heb bedacht is dat ik met één a twee personen actief ga schrijven met de rest inactief. Dus eerst in alle rust offline. Ik verwacht eigenlijk één hoofdstukje per week, maar als dat niet altijd haalbaar is, is dat natuurlijk niet erg. Hier ben ik nou ook weer niet zo streng in. En sorry als ik jullie namen verkeerd heb gespeld; ik ben nogal moe. ^^
    Ik zal iedereen morgen nog een persoonlijk berichtje sturen. Slaap lekker iedereen! (:

    [ bericht aangepast op 1 aug 2014 - 23:15 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    De rest natuurlijk ook heel erg bedankt voor de genomen moeite. Het was een heel moeilijke keuze en ik ik hoop dat als het ooit nodig is, ik jullie mag inroepen. Er zaten namelijk echt nog een paar goede inzendingen tussen! (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Hehe, ik ben vereerd dat ik mee mag schrijven! Ik heb het momenteel erg druk met best wat verhalen, maar hiervoor kan ik zeker tijd maken. (:


    What’s tasty in Busan?

    Wauw, dat is echt awesome! Hahaha ik voel me vereerd! Zeker met zoveel goede kandidaten die ook meededen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik voel me vereerd, haha. Ik ben nu bezig met één actief verhaal en One Shots, dus ik heb hier alle tijd voor in principe. Over iets meer dan een week ga ik wel op vakantie en ik weet niet zeker of ik wifi heb :')


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Hours schreef:
    Hehe, ik ben vereerd dat ik mee mag schrijven! Ik heb het momenteel erg druk met best wat verhalen, maar hiervoor kan ik zeker tijd maken. (:


    Precies wat de reactie hierboven zegt :Y)
    Echt leuk dat je mij ook kiest, dankjewel! (flower)


    We crave what we can't have.

    Hours schreef:
    Hehe, ik ben vereerd dat ik mee mag schrijven! Ik heb het momenteel erg druk met best wat verhalen, maar hiervoor kan ik zeker tijd maken. (:


    Dit dus.
    Al ben ik vrijdag op vakantie dus mij maakt het niet zo veel uit. Hehe. c:


    wat was dit ookalweer

    Ik vind het heel awesome dat je met me wil schrijven :3 ik heb er echt zin in. Slash is trouwens twee jongens, femslash is twee vrouwen. ^^


    We've lived in the shadows for far too long.

    Leuk idee :P

    [ bericht aangepast op 31 juli 2014 - 23:45 ]


    Never say goodbye, because goodbye means going away and going away means forgetting ~ Peter Pan