• The 19 years later, the new Generation • Harry Potter RPG


    19 jaar later. de tovenaars oorlog is geweest, Voldemord is verslagen en Harry Potter leeft nog. maar wat gebeurd er nu? Welke avonturen en geheimen staan er op ons te wachten? Iedereen denkt dat het afgelopen is. dat alles weer goed is en niets ons meer kwaad wilt doen. maar is dat wel zo? Is alles echt weer het oude?



    •••The 19 years later, the new Generation•••
    when light will come, darkness will return



    Headmaster






    topic 1





    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••






    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry!



    Invullijstje student, Je mag ook bestaande rollen nemen (Albus Potter, Rose Weasley, ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie (kan je nog aanpassen tijdens de RPG)
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - omschrijf je personage
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste
    - *hoofd monitor



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie (kan je nog aanpassen tijdens de RPG)
    - vakken
    - omschrijf je personage
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)







    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••


    reserveringen (blijven 48 uur staan!) :




    Rollen :
    Gryffindor :
    Murderhouse • jaar 5 - Floris Adelais Donatus
    Leora • jaar 5 - Robert Fransico D’Ablaing
    Piaffe • jaar 6 - Melody Jane McCarter
    CrazyGirlxx • jaar 6 - Brooke Jane Eatside
    [Wall • jaar 6 - Jayden 'Jay' Cross
    Nightingalex • Chanellav ''Chanel'' Liannea Filister

    Ravenclaw :
    Silvanaa • jaar 6 - Amy Winchester
    Wall • jaar 6 Neva Zoë Gutiérrez
    Mills • jaar 6 - Alaska Lizz Hales
    Legolas • jaar 5 - Austin Matthew Jase
    Meraki • jaar 6 - Matthew James Harmon
    Silvanaa • jaar 6 - Finnick Dave Williams


    Hufflepuff :
    LegoIas • jaar 5 - Scorpius Hyperion Malfoy
    Leora • jaar 5 - Campbell Saunders
    Nightingalex • jaar 5 - Desanemi ''Demi'' van Detta
    That0neGirl • jaar 5 - Lisa Tresses



    Slytherin :
    Feaser • jaar 5 - Isabelle Railey Crowley
    BarnOwl • jaar 6 - Serena Azzura Rossini
    MiIls • jaar 6 - Aurora 'Snow' Swan
    Feaser • jaar 6 - Rowan Raymond Crowley
    Silvanaa • jaar 6 - Aiden Mccloud
    Meraki • jaar 5 - Mila Jolene Adams




    Profesoren (als professor mag je ook afdelingspunten geven en aftrekken) :
    Astronomie :
    Toverdranken : Filia Alessa Desiderius - 42 jaar • Murderhouse
    Verzorging van Fabeldieren :
    Waarzeggerij :
    Bezweringen : Claude Moore - 29 jaar • BarnOwl
    Kruidenkunde :
    Verweer tegen de Zwarte Kunsten : Maggie Mea Dorwin - 30 jaar • Feaser
    Geschiedenis van de Toverkunst :
    Dreuzelkunde : Mevr. (Sophie) Onderdeur - 28 jaar • That0neGirl
    Voorspellend Rekenen :
    Leer der Oude Runen :
    Gedaanteverwisseling : R. William Jacksons - 28 • Obliviate7


    totaal RPG'ers : 13




    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••






    klassenoudste (VOL) :

    Gryffindor :
    meisje : Brooke Jane Eatside - CrazyGirlxx
    jongen : Robert Fransico D’Ablaing - Leora

    Hufflepuff :
    Meisje : Desanemi ''Demi'' van Detta - Feaser
    jongen : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas

    Ravenclaw :
    Meisje : Amy Winchester - Silvanaa
    Jongen : Matthew James Harmon - Meraki

    Slytherin :
    Meisje : Isabelle Railey Crowley - Feaser
    Jongen : Aiden Mccloud - Silvanaa



    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Aiden Mccloud - Silvanaa
    Beater 1 : Aurora 'Snow' Swan - MiIls
    Beater 2 : Mila Jolene Adams - Meraki
    Seeker : Isabelle Railey Crowley - Feaser
    aanvoerder : Aiden Mccloud - Silvanaa

    Hufflepuff
    Chaser 1 : Campbell Saunders - Leora
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : Desanemi ''Demi'' van Detta - Feaser
    Beater 2 :
    Seeker : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas
    aanvoerder : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Alaska Lizz Hales - Mills
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Austin Matthew Jase - Legolas
    Beater 1 : Finnick Dave Williams - Silvanaa
    Beater 2 :
    Seeker : Neva Zoë Gutiérrez - Wall
    aanvoerder : Neva Zoë Gutiérrez - Wall

    Griffoendor
    Chaser 1 : Melody Jane McCarter - Piaffe
    Chaser 2 : Jayden 'Jay' Cross - Wall
    Chaser 3 :
    Keeper : Brooke Jane Eatside - CrazyGirlxx
    Beater 1 : Floris Adelais Donatus - Murderhouse
    Beater 2 :
    Seeker : Robert Fransico D’Ablaing - Leora
    aanvoerder : Melody Jane McCarter - Piaffe


    afdelingshoofd :
    Gryffindor : Filia Alessa Desiderius - 42 jaar • Murderhouse
    Ravenclaw : Mevr. (Sophie) Onderdeur - 28 jaar • That0neGirl
    Hufflepuff : Maggie Mea Dorwin - 30 jaar • Feaser
    Slytherin : Claude Moore - 29 jaar • BarnOwl



    Headmaster :

    hoofdmonitor meisje: MiIls • jaar 6 - Aurora 'Snow' Swan
    hoofdmonitor jongen: Silvanaa • jaar 7 - Finnick Dave Williams



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••AFDELINGS PUNTEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••







    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes*houw het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de person zelf
    *wil je mee helpen met het opbouwen van deze RPG? stuur me maar een PB'tje (:
    *je Nederlands of spelling hoeft niet goed te zijn, als je er maar plezier in hebt!
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een koekje
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar ^_^






    Praattopic
    Rollentopic
    story


    Trofeeën kamer

    Voor de enige echte topic volspammers: Leora & Eruditie


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Robert D'Ablaing

    De leraar moest vast iets raars hebben. Wie had dat nou niet? en als wraak zouden wij erachter komen. Doordat hij Isabelle naar het schoolhoofd stuurde. Ik rommelde wat door zijn spullen en met een schok stootte ik een fotolijstje omver. 'Merlin!' murmelde ik. Ik boog naar de grond terwijl ik het opraapte en de leraar afgebeeld zag met- Rebecca Spark; what the..? Ze waren innig verstrengeld en ik keek over het schilderijtje naar Isabelle.
    'Isabelle?' murmelde ik zachtjes. Ik draaide het fototje om in haar richting en langzaam gleed er een grijns over mijn gezicht.
    'Volgens mij heb ik zojuist een geheimpje gevonden.'

    jemig xD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    WTF NAOMI?!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    haha lol


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Isabelle Crowley
    Ik keek toe hoe Robert door de docent zijn lades rommelde. In die tijd stootte hij een foto omver. Zelf ging ik op een van de tafels zitten en bleef naar de jongen kijken. Hij raapte het op. ''Isabelle?'' Vragend keek ik hem aan.
    Hij draaide langzaam het lijstje om, en mijn mond viel letterlijk open bij het zien van de foto. Hij grijnsde. Mijn lippen vormden ook een grijns. ''Volgens mij heb ik zojuist een geheimpje gevonden.'' Ik liep naar hem toe, en bekeek het goed. Rebecca en de docent een affaire? ''Oh mijn god! Dit is geniaal!'' Ik keek hem aan. ''Tijd voor wraak op die bitch...''

    [ bericht aangepast op 25 juli 2014 - 18:16 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Leora schreef:
    haha lol


    Jij bent echt geweldig, wist je dat? :D


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Nee je maakt een grapje x.o'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Nee je maakt een grapje x.o'


    Neejj, tik tik


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Robert D’Ablaing

    Ik zag haar mond openvallen wat mijn reactie uitbeelden waardoor mijn grijns slechts breder werd. ‘Oh mijn god! Dit is geniaal. Tijd voor wraak op die bitch.’ Ik lachte en voordat ik zelf de gevolgen op een rijtje kon zetten toverde ik allemaal kopietjes ervan. ‘Vind je ook niet dat zo’n relatie kan… tenminste als hun relatie zuiver is maakt het toch niet uit als iedereen het weet.’ Ik gaf een stapeltje aan Isabelle en liep de kamer uit. Voor op de deur plakte ik al een foto van ze neer waar ik tevreden naar keek. ‘Nu nog honderden andere deuren te gaan’ mompelde ik.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Isabelle Crowley
    Hij lachte, en maakte kopietjes van de foto. ''Vind je ook niet dat zo’n relatie kan… tenminste als hun relatie zuiver is maakt het toch niet uit als iedereen het weet.'' Mijn grijns werd enkel groter en ik pakte het stapeltje aan, om hem daarna te volgen. ''Wacht hier, ik doe een paar bij de commonroom..'' Ik draaide me om, rende snel naar de ingang en stond stil bij het portret. ''Pureblood..'' mompelde ik. Ik sneakte in alle kamers en overal hing ik een foto. Ook deed ik er meteen een tijdelijke plak bezwering op. Die minstens 4 maanden bleef zitten. Snel rende ik de commonroom uit, en kwam weer bij Robert. ''Doe overal een tijdelijke plakbezwering op.'' Ik glimlachte naar de jongen. Dit was leuk.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Boe
    Ik ga even mijn reactie met Scorpius typen


    Spoiler alert: you will save yourself

    Scorpius Malfoy

    Campbell doet zijn best en ik kijk vrolijk toe hoe hij eet. Zelf kan ik niks naar binnen krijgen omdat ik twijfel of Zino niet gelijk had. Campbell merkt dat blijkbaar ook.
    ‘Scorpius. Ik loop hier alles op te eten maar jij eet niks. Wat is er?’ Ik kijk hem niet aan en staar naar mijn lege bord. Ik weet dat Campbell waarschijnlijk in paniek raak als ik over Zino begin, maar een smoes kan ik niet bedenken.
    'Zino denkt dat je mij gebruikt en niet echt van me houdt. Ik zei tegen hem dat het onzin was en nu wil hij niets meer met me te maken hebben. Ik baal er gewoon van dat ik één keer zelf een vriend heb gemaakt en ik er nu alweer een potje van maak. Waarschijnlijk willen Teamin en Kamen ook al helemaal niks meer met me te maken hebben.' Het lucht op om het zo te zeggen en waarop kan Campbell nu jaloers worden? 'Laat ik ook maar gaan eten. Waarom hebben ze in de ochtend nooit kippenpootjes?' zeg ik om het onderwerp te veranderen. En omdat ik altijd kippenpootjes wil eten. Voor mijn part eet ik ze als ontbijt, lunch en avondeten. Hoewel het dan wel een bedreigde diersoort zou worden.

    Inspiratieloos. Sorry.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Robert D ‘Ablaing

    ‘Wacht hier, ik doe een paar bij de commonroom.’ Ze rende weg en zo snel als ik kon bezaaide ik de muren met de foto’s. Ik zal haar gezicht wel eens willen zien. ‘Doe overal een tijdelijke plakbezwering op.’ Ik schrok op en keek naar Isabelle waar een geweldige grijns om haar lippen schreed. Ik glimlachte en pakte haar hand terwijl ik haar door de gangen heen trok tot ik haar los liet om de foto’s weer te gaan plakken. ‘Dit word zo geweldig; haar gezicht word fenominaal.’ Grijnsde ik terwijl ik ook een plak bezwering op zette. ‘Ik denk gaan we een nieuwe toverdrank leraar krijgen- Isabelle. Eentje die wel normaal les kan geven en foute mensen doorziet als die Rebecca Spark.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Isabelle Crowley.
    Ik zag dat hij schrok, Hij glimlachter echter en pakte mijn hand vast. Mijn wangen werden iets wat rood, en hij trok me mee door de gangen. Om vervolgens mijn hand los te laten en foto's op te hangen. ''Dit word zo geweldig; haar gezicht word fenominaal.'' Weer grijnsde ik. ''Oh zeker. Vooral in de Slythrin common room. Iedere kamer heeft eentje, en ja ook gewoon in de ruimte. En overigens ook de ingang.'' Ik haalde nonchalant mijn schouders op. ''Ik denk gaan we een nieuwe toverdrank leraar krijgen- Isabelle. Eentje die wel normaal les kan geven en foute mensen doorziet als die Rebecca Spark.'' Mijn grijns werd een glimlach. Hij was nu de eerste die in Gryffindor zat en me bij mijn voornaam noemde. ''Hmm. Ik denk het wel.'' Ik glimlach weer naar de jongen die naast me staat. Snel spreek ik een tijdelijke plakbezwering over de foto's uit. Die hopelijk ook 4 maanden bleven zitten. Hoewel langer wel handiger zou zijn. Ditmaal pakte ik zijn hand en trok hem een stukje mee verder, waarna ik zijn hand los liet op foto's op te hangen. En weer een bezwering uit te spreken. Bezweringen was niet mijn beste vak, maar deze lukte me wel.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2014 - 22:45 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Robet D'Ablaing

    'Hmm. Ik denk het wel.' Snel plakte ik een paar foto's op. bezweringen was een van mijn beste vakken samen met gedaanteverwisselingen. Dit was een eitje voor mij in tegenswtelling tot toverdranken waar ik een ramp in ben. Maar ik vond naar mijn mening dat dat deels door de leraar kwam. Plotseling greep Isabelle naar mijn hand wat mij nog meer verbaasde dan ze zojuist had toegestaan dat ik haar hand pakte. Ik lachte zachtjes tot we bij de grote zaal kwamen. Er hing daar een grote bord. 'geef me een momentje.' mompelde ik tegen Isabelle terwijl ik weg baande naar de Grote zaal waar niemand momenteel was. behalve ontzichtbare huiselfen misschien. Zo snel als ik kon vergrootte ik de foto en deed er een permanente bezwering over de foto waardoor hij beeldig op de bord stond. Ik hoorde stoelen schuivelen van boven uit de lokalen terwijl er een bel schalde door de school. Zo snel als ik kon rende ik naar Isabelle en met een spreuk vernietigde ik de fotos die we vast hielden en trok haar mee de bezemkast in en legde mijn hand op haar mond. 'Het is beter als ze ons niet vinden op het plaats delict.' fluisterde ik zachtjes voordat ik mijn hand weghaalde.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Isabelle Crowley.
    ''Geef me een momentje.'' mompelde de jongen en hij liep de Great Hall binnen. De bel schalde door de school en Robert kwam er weer aan rennen. Met een spreuk verdwenen de foto's. Hij trok me mee, en legde een hand voor mijn mond. Ehm..juist? We stonden in een bezemkast en ik trok mijn wenkbrauw op. ''Het is beter als ze ons niet vinden op het plaats delict.'' Na deze woorden trok hij zijn hand weg. Mijn wangen werden weer iets wat rood, maar toch lachte ik zachtjes. ''Serieus Robert? Plaats delict.'' Ik haalde mijn schouders op en grijnsde naar de jongen. ''Dit was echt...geweldig. En als iemand het vraagt; wij hebben hier niets maar dan ook niets mee te maken.'' Zachtjes zuchtte ik, en haalde ik een hand door mijn haar. ''Nu een smoes waarom ik niet bij Herbology was. Wat overigens niet erg is, ik ben er slecht in.'' Het laatste grinnikte ik.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded