• The 19 years later, the new Generation • Harry Potter RPG


    19 jaar later. de tovenaars oorlog is geweest, Voldemord is verslagen en Harry Potter leeft nog. maar wat gebeurd er nu? Welke avonturen en geheimen staan er op ons te wachten? Iedereen denkt dat het afgelopen is. dat alles weer goed is en niets ons meer kwaad wilt doen. maar is dat wel zo? Is alles echt weer het oude?



    •••The 19 years later, the new Generation•••
    when light will come, darkness will return



    Headmaster






    topic 1





    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••






    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry!



    Invullijstje student, Je mag ook bestaande rollen nemen (Albus Potter, Rose Weasley, ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie (kan je nog aanpassen tijdens de RPG)
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - omschrijf je personage
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste
    - *hoofd monitor



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie (kan je nog aanpassen tijdens de RPG)
    - vakken
    - omschrijf je personage
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)







    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••


    reserveringen (blijven 48 uur staan!) :




    Rollen :
    Gryffindor :
    Murderhouse • jaar 5 - Floris Adelais Donatus
    Leora • jaar 5 - Robert Fransico D’Ablaing
    Piaffe • jaar 6 - Melody Jane McCarter
    CrazyGirlxx • jaar 6 - Brooke Jane Eatside
    [Wall • jaar 6 - Jayden 'Jay' Cross
    Nightingalex • Chanellav ''Chanel'' Liannea Filister

    Ravenclaw :
    Silvanaa • jaar 6 - Amy Winchester
    Wall • jaar 6 Neva Zoë Gutiérrez
    Mills • jaar 6 - Alaska Lizz Hales
    Legolas • jaar 5 - Austin Matthew Jase
    Meraki • jaar 6 - Matthew James Harmon
    Silvanaa • jaar 6 - Finnick Dave Williams


    Hufflepuff :
    LegoIas • jaar 5 - Scorpius Hyperion Malfoy
    Leora • jaar 5 - Campbell Saunders
    Nightingalex • jaar 5 - Desanemi ''Demi'' van Detta
    That0neGirl • jaar 5 - Lisa Tresses



    Slytherin :
    Feaser • jaar 5 - Isabelle Railey Crowley
    BarnOwl • jaar 6 - Serena Azzura Rossini
    MiIls • jaar 6 - Aurora 'Snow' Swan
    Feaser • jaar 6 - Rowan Raymond Crowley
    Silvanaa • jaar 6 - Aiden Mccloud
    Meraki • jaar 5 - Mila Jolene Adams




    Profesoren (als professor mag je ook afdelingspunten geven en aftrekken) :
    Astronomie :
    Toverdranken : Filia Alessa Desiderius - 42 jaar • Murderhouse
    Verzorging van Fabeldieren :
    Waarzeggerij :
    Bezweringen : Claude Moore - 29 jaar • BarnOwl
    Kruidenkunde :
    Verweer tegen de Zwarte Kunsten : Maggie Mea Dorwin - 30 jaar • Feaser
    Geschiedenis van de Toverkunst :
    Dreuzelkunde : Mevr. (Sophie) Onderdeur - 28 jaar • That0neGirl
    Voorspellend Rekenen :
    Leer der Oude Runen :
    Gedaanteverwisseling : R. William Jacksons - 28 • Obliviate7


    totaal RPG'ers : 13




    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••






    klassenoudste (VOL) :

    Gryffindor :
    meisje : Brooke Jane Eatside - CrazyGirlxx
    jongen : Robert Fransico D’Ablaing - Leora

    Hufflepuff :
    Meisje : Desanemi ''Demi'' van Detta - Feaser
    jongen : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas

    Ravenclaw :
    Meisje : Amy Winchester - Silvanaa
    Jongen : Matthew James Harmon - Meraki

    Slytherin :
    Meisje : Isabelle Railey Crowley - Feaser
    Jongen : Aiden Mccloud - Silvanaa



    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Aiden Mccloud - Silvanaa
    Beater 1 : Aurora 'Snow' Swan - MiIls
    Beater 2 : Mila Jolene Adams - Meraki
    Seeker : Isabelle Railey Crowley - Feaser
    aanvoerder : Aiden Mccloud - Silvanaa

    Hufflepuff
    Chaser 1 : Campbell Saunders - Leora
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : Desanemi ''Demi'' van Detta - Feaser
    Beater 2 :
    Seeker : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas
    aanvoerder : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Alaska Lizz Hales - Mills
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Austin Matthew Jase - Legolas
    Beater 1 : Finnick Dave Williams - Silvanaa
    Beater 2 :
    Seeker : Neva Zoë Gutiérrez - Wall
    aanvoerder : Neva Zoë Gutiérrez - Wall

    Griffoendor
    Chaser 1 : Melody Jane McCarter - Piaffe
    Chaser 2 : Jayden 'Jay' Cross - Wall
    Chaser 3 :
    Keeper : Brooke Jane Eatside - CrazyGirlxx
    Beater 1 : Floris Adelais Donatus - Murderhouse
    Beater 2 :
    Seeker : Robert Fransico D’Ablaing - Leora
    aanvoerder : Melody Jane McCarter - Piaffe


    afdelingshoofd :
    Gryffindor : Filia Alessa Desiderius - 42 jaar • Murderhouse
    Ravenclaw : Mevr. (Sophie) Onderdeur - 28 jaar • That0neGirl
    Hufflepuff : Maggie Mea Dorwin - 30 jaar • Feaser
    Slytherin : Claude Moore - 29 jaar • BarnOwl



    Headmaster :

    hoofdmonitor meisje: MiIls • jaar 6 - Aurora 'Snow' Swan
    hoofdmonitor jongen: Silvanaa • jaar 7 - Finnick Dave Williams



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••AFDELINGS PUNTEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••







    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes*houw het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de person zelf
    *wil je mee helpen met het opbouwen van deze RPG? stuur me maar een PB'tje (:
    *je Nederlands of spelling hoeft niet goed te zijn, als je er maar plezier in hebt!
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een koekje
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar ^_^






    Praattopic
    Rollentopic
    story


    Trofeeën kamer

    Voor de enige echte topic volspammers: Leora & Eruditie


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    - oeps twee keer gepost xd

    [ bericht aangepast op 28 juli 2014 - 23:33 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Robert D’Ablaing

    ‘Belle, het spijt me.’ Verbaasd keek ik op en kreeg ik Isabelle met Rowan in zicht. Een glimlach schreed over mijn lippen. Alles kwam goed voor haar en de straf die ik zal krijgen was het waard. Ook al werd het vreselijk in het weeshuis. Ik mocht namelijk niet over de scheef gaan anders zou er ernstige maatregelen ondernomen worden. Ik viel al onder de probleemgevallen alleen al omdat ik tovenaarsbloed bij me droeg. Ik voelde opeens een sterke greep om mijn nek en half dood lag ik in iemands armen tot dat ik James gezicht herkende die boven mijn hoofd gleed. ‘James.’ Hapte ik. Hij liet mij met een grijns los. ‘heb je het echt gedaan; D’Ablaing.’ Ik merkte dat hij een streng gezicht probeerde opzette wat hem faalde. Alsof James zonder zonde was. Waarschijnlijk had hij veels te graag mee willen werken.
    Ik knikte toch en staarde toch stiekem naar Isabelle daarbij. Laat ik maar zeggen dat ik het was- wat ik ook was. Dan hadden ze een dader en de dader was geen Isabelle. Ik was toch gezien; niet zij. ‘Wat loop je toch te staren.’ Hoorde ik plotseling James mopperen. Met een rood hoofd wendde ik mijn blik van Isabelle af. ‘Nergens naar; jij dan? Moet je niet naar de les?’ James keek me even bedenkelijk aan.
    ‘Je word rood- je wisselt naar een ander onderwerp en ik heb je nooit verliefd gezien en je staart naar Isabelle en Rowan. Dus ik kan twee keuzes trekken.’ Hij zweeg en ik voelde me nogal zenuwachtig worden. Hoe kon hij zo gauw merken dat ik naar Isabelle staarde.
    ‘Ben je homo?’ Ik fronste mijn wenkbrauwen. ‘Wat serieus, James. Nee!’ hij keek mij bloed serieus aan. ‘Het mag wel hoor; ik heb daar geen problemen mee.’ Zei hij terwijl er geen spot van sarcasme in zijn stem kon nasporen. ‘Uch; James. Hoe kom je erbij dat ik op jongens val!’ ik gaf hem een zetje en ondanks alles moest ik lachen. Jemig; ik homo. Hij moest eens weten.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    OVER ENTHOUSIAST NAOMI!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Hemwin schreef:
    OVER ENTHOUSIAST NAOMI!


    haha wat dan? ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Je hebt hem 10 keer gepost XD


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Hemwin schreef:
    Je hebt hem 10 keer gepost XD


    Meen je- oops ja hij wilde al niet posten dus ik drukte echt duizend keer op plaats reactie op me mob x') anders zou ik hem wkijt zijn


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Isabelle Crowley.
    ''Ik had die trut niet moeten geloven.'' mompelde hij. Ik keek hem aan. ''Dat had je inderdaad niet.'' zei ik. Hij zuchtte zachtjes. ''Sorry,'' ''Het is..al goed Ro.'' Zwak glimlachte ik. Dit keer verliet een opgeluchtte zucht zijn mond, en sloeg hij zijn armen om mij heen, wat ik ook bij hem deed. En ik was duidelijk kleiner dan hem. ''Die foto's zijn overigens geniaal. Ondanks dat het een Gryffindor was wie ze heeft opgehangen.'' Wacht, wat? Heeft Robert serieus de schuld gekregen? Ik beet op mijn lip, en knikte. ''Inderdaad..'' mompelde ik. ''Don't be sad. Jij verzint ook nog wel weer iets geniaals.'' En Rowan woelde door mijn haar. ''Ro...!'' mopperde ik zachtjes.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Nu maar weer James- Robert bromance schrijven x')

    en vervolgens 100x posten xd

    [ bericht aangepast op 28 juli 2014 - 23:43 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Robert D’Ablaing

    Verontwaardigd keek James me aan. ‘Sorry hoor; ik wilde gewoon mijn vriend in nood helpen; ik begreep het heus wel.’ Ik lachte en porde hem. ‘Ja, je bedoeld dat je zal snappen als ik op Rowan val. Volgens mij heb jij me juist wat te vertellen James. Ik denk ga je een hoop meisjes teleurstellen.’ Hij schudde mijn hoofd. ‘Ik en homo; dat zijn totaal twee tegenpolen..’
    Ik grijnsde. ‘Je weet dat twee tegenpolen elkaar aantrekken he.’ Het leverde me een harde duw in mijn zij en lachend wreef ik erover. ‘Fase een van ontkenning: agressie op je vrienden.’ Voordat hij wat kon doen stond ik op maar het mocht niet baten. Hij sprong op en duwde me tegen de grond aan. ‘Je mocht willen dat ik op jongens viel.’ Murmelde hij. Een meisje keek ons verbaasd aan die langs liep. ‘ Ehm; James. Ik vind het niet erg als je op jongens valt; maar daar moet mijn reputatie niet onder leiden.’ Ik rolde onder hem vandaan en stond op terwijl ik het stof van mijn gewaad afveegde. ‘Hou nou maar op.’ Mopperde hij. ‘Alleen omdat je het zo lief vraagt.’ Zei ik terwijl ik mijn tong naar hem uitstak.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Isabelle Crowley.
    Hij liet uiteindelijk alleen zijn arm om mijn schouder zitten en begon langzaam te lopen, waarna ik dat ook deed. ´´Dus welke les heb je?´´ vroeg hij. ´´Geen, tussenuur. Nu jij weer.´´ Ik keek hem grijnsdend aan. ´´Toverdranken. Van die gast dus.´´ Een grinnik verliet mijn mond en ik keek eventjes over mijn schouder naar Anthony die woedend weer stond. ´´Oh dat wordt leuk joh!´´ Hij maakte een instemmend geluidje. ´´Zeker wel,´´ Ik sloeg zijn arm van mijn schouder af en hield stop. ´´Ik ga niet mee lopen, laten we zeggen dat ik nog wat problemen heb met die gast. Waarvoor ik in feiten naar McGonagall moet. Maar wat ik dus niet doe.´´ Rowan zuchtte. ´´Jij kan ook niet fatsoenlijk een les volgen he?´´ zei hij en hij lachte zachtjes. ´´Nee, inderdaad niet. Veel succes!´´ En ik draaide me om en liep de gangen in.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Robert D'Ablaing

    'Moet je niet naar de les?' vroeg ik verbaasd aan James die nog steeds naast mij stond. 'Eigenlijk wel; maar ik heb geen zin.' hij haalde onverschillig zijn schouders op waardoor ik hem pookte. 'Denk maar niet dat ik zin heb om moeder Potter uit te leggen dat ik je niet naar de les heb laten gaan.' ik gaf hem een duwtje richting de kant die hij op moest. 'Ik red me wel; ik mag niet in de lessen zijn voor mijn vonnis uitgesproken word. tot die tijd moet ik Vilder helpen met zijn klusjes. Dus niet.' Hij lachte en zwaaide. 'Spreek je straks, Ro. Als Vilder je dan niet van mij afgepakt heb. O wee als ik jullie straks betrap hé.'
    Ik lachte tot hij wegliep en weer plaats nam op het bankje en doelloos vooruit staarde.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Isabelle Crowley.
    Een zucht verliet mijn mond toen ik weer in de hal aankwam. Ik keek naar de binnenplaats-ja die hebben we op vijf hoog. Vraag me niet waarom.- en zag Robert zitten. Kort twijfelde ik, maar ik liep uiteindelijk toch naar hem toe. Waarna ik naast hem ging zitten. Ik keek de jongen aan. ''Hoe konden ze je betrappen?'' vroeg ik.
    ''Wat is overigens je straf?''


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Robert D'Ablaing

    Voordat ik kon besluiten wat ik ging toen kwam er een gedaante naast me zitten. 'Hoe konden ze je betrappen; wat is overigens je straf?' Ik voelde mijn wangen rood worden doordat ze redelijk dicht bij me zat en dan hielp ook totaal haar geur die ze met haar mee droeg niet. Hoe kon James denken dat iemand homo kon zijn als zo'n meisje als Isabelle rond liep die nooit wat voor mij noch iemand anders die niet volbloed was zou zien staan.
    'Ze hadden me gezien in de Grote Zaal toen ik een van de befaamde foto's van Rebecca ophing. Ze heeft eindelijk wat ze wilde; ze is beroemd.' een grijns verscheen rond mijn lippen. 'En mijn straf is Vilder helpen- iets wat ik totaal niet vrijwillig zou doen waardoor ik hier op dit bankje zit aangezien ik geen les mag volgen tot mijn vonnis bepaald is.' ik plukte een onzichtbaar pluisje van mijn broek af en wist Isabelle toch ondanks alles voor slechts een fractie van een seconde aan te kijken. 'Ik ben blij voor je dat alles weer goed tussen jou en je broer is. Wat voor straf het ook word; het was het waard.'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Isabelle Crowley.
    ''Ze hadden me gezien in de Grote Zaal toen ik een van de befaamde foto's van Rebecca ophing. Ze heeft eindelijk wat ze wilde; ze is beroemd'' Een grijns sierde zijn lippen. ''Ja, das waar. Dan heeft ze haar zogenaamde reputatie, eindelijk eens.'' Ik glimlachte voorzichtig naar hem. ''En mijn straf is Vilder helpen- iets wat ik totaal niet vrijwillig zou doen waardoor ik hier op dit bankje zit aangezien ik geen les mag volgen tot mijn vonnis bepaald is.'' Dit keer verliet een lach je mijn mond. ''Gezellig met Vilder en Norks schoonmaken. Leuk joh!'' klonk er sarcastisch uit mijn mond. Hij keek me kort aan, wat rillingen bezorgde. ''Ik ben blij voor je dat alles weer goed tussen jou en je broer is. Wat voor straf het ook word; het was het waard.'' Ik beet op mijn lip en knikte. ''Bedankt..eh..dat je me niet hebt verraden..'' Mijn wangen werden iets wat rood. Oh god, Isabelle. Serieus?!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Wat is eigenlijk Roberts en Isabelles shipname? x')Robelle XD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya