• The 19 years later, the new Generation • Harry Potter RPG


    19 jaar later. de tovenaars oorlog is geweest, Voldemord is verslagen en Harry Potter leeft nog. maar wat gebeurd er nu? Welke avonturen en geheimen staan er op ons te wachten? Iedereen denkt dat het afgelopen is. dat alles weer goed is en niets ons meer kwaad wilt doen. maar is dat wel zo? Is alles echt weer het oude?



    •••The 19 years later, the new Generation•••
    when light will come, darkness will return



    Headmaster






    topic 1





    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••






    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry!



    Invullijstje student, Je mag ook bestaande rollen nemen (Albus Potter, Rose Weasley, ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie (kan je nog aanpassen tijdens de RPG)
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - omschrijf je personage
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste
    - *hoofd monitor



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie (kan je nog aanpassen tijdens de RPG)
    - vakken
    - omschrijf je personage
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)







    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••


    reserveringen (blijven 48 uur staan!) :




    Rollen :
    Gryffindor :
    Murderhouse • jaar 5 - Floris Adelais Donatus
    Leora • jaar 5 - Robert Fransico D’Ablaing
    Piaffe • jaar 6 - Melody Jane McCarter
    CrazyGirlxx • jaar 6 - Brooke Jane Eatside
    [Wall • jaar 6 - Jayden 'Jay' Cross
    Nightingalex • Chanellav ''Chanel'' Liannea Filister

    Ravenclaw :
    Silvanaa • jaar 6 - Amy Winchester
    Wall • jaar 6 Neva Zoë Gutiérrez
    Mills • jaar 6 - Alaska Lizz Hales
    Legolas • jaar 5 - Austin Matthew Jase
    Meraki • jaar 6 - Matthew James Harmon
    Silvanaa • jaar 6 - Finnick Dave Williams


    Hufflepuff :
    LegoIas • jaar 5 - Scorpius Hyperion Malfoy
    Leora • jaar 5 - Campbell Saunders
    Nightingalex • jaar 5 - Desanemi ''Demi'' van Detta
    That0neGirl • jaar 5 - Lisa Tresses



    Slytherin :
    Feaser • jaar 5 - Isabelle Railey Crowley
    BarnOwl • jaar 6 - Serena Azzura Rossini
    MiIls • jaar 6 - Aurora 'Snow' Swan
    Feaser • jaar 6 - Rowan Raymond Crowley
    Silvanaa • jaar 6 - Aiden Mccloud
    Meraki • jaar 5 - Mila Jolene Adams




    Profesoren (als professor mag je ook afdelingspunten geven en aftrekken) :
    Astronomie :
    Toverdranken : Filia Alessa Desiderius - 42 jaar • Murderhouse
    Verzorging van Fabeldieren :
    Waarzeggerij :
    Bezweringen : Claude Moore - 29 jaar • BarnOwl
    Kruidenkunde :
    Verweer tegen de Zwarte Kunsten : Maggie Mea Dorwin - 30 jaar • Feaser
    Geschiedenis van de Toverkunst :
    Dreuzelkunde : Mevr. (Sophie) Onderdeur - 28 jaar • That0neGirl
    Voorspellend Rekenen :
    Leer der Oude Runen :
    Gedaanteverwisseling : R. William Jacksons - 28 • Obliviate7


    totaal RPG'ers : 13




    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••






    klassenoudste (VOL) :

    Gryffindor :
    meisje : Brooke Jane Eatside - CrazyGirlxx
    jongen : Robert Fransico D’Ablaing - Leora

    Hufflepuff :
    Meisje : Desanemi ''Demi'' van Detta - Feaser
    jongen : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas

    Ravenclaw :
    Meisje : Amy Winchester - Silvanaa
    Jongen : Matthew James Harmon - Meraki

    Slytherin :
    Meisje : Isabelle Railey Crowley - Feaser
    Jongen : Aiden Mccloud - Silvanaa



    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Aiden Mccloud - Silvanaa
    Beater 1 : Aurora 'Snow' Swan - MiIls
    Beater 2 : Mila Jolene Adams - Meraki
    Seeker : Isabelle Railey Crowley - Feaser
    aanvoerder : Aiden Mccloud - Silvanaa

    Hufflepuff
    Chaser 1 : Campbell Saunders - Leora
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : Desanemi ''Demi'' van Detta - Feaser
    Beater 2 :
    Seeker : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas
    aanvoerder : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Alaska Lizz Hales - Mills
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Austin Matthew Jase - Legolas
    Beater 1 : Finnick Dave Williams - Silvanaa
    Beater 2 :
    Seeker : Neva Zoë Gutiérrez - Wall
    aanvoerder : Neva Zoë Gutiérrez - Wall

    Griffoendor
    Chaser 1 : Melody Jane McCarter - Piaffe
    Chaser 2 : Jayden 'Jay' Cross - Wall
    Chaser 3 :
    Keeper : Brooke Jane Eatside - CrazyGirlxx
    Beater 1 : Floris Adelais Donatus - Murderhouse
    Beater 2 :
    Seeker : Robert Fransico D’Ablaing - Leora
    aanvoerder : Melody Jane McCarter - Piaffe


    afdelingshoofd :
    Gryffindor : Filia Alessa Desiderius - 42 jaar • Murderhouse
    Ravenclaw : Mevr. (Sophie) Onderdeur - 28 jaar • That0neGirl
    Hufflepuff : Maggie Mea Dorwin - 30 jaar • Feaser
    Slytherin : Claude Moore - 29 jaar • BarnOwl



    Headmaster :

    hoofdmonitor meisje: MiIls • jaar 6 - Aurora 'Snow' Swan
    hoofdmonitor jongen: Silvanaa • jaar 7 - Finnick Dave Williams



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••AFDELINGS PUNTEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••







    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes*houw het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de person zelf
    *wil je mee helpen met het opbouwen van deze RPG? stuur me maar een PB'tje (:
    *je Nederlands of spelling hoeft niet goed te zijn, als je er maar plezier in hebt!
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een koekje
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar ^_^






    Praattopic
    Rollentopic
    story


    Trofeeën kamer

    Voor de enige echte topic volspammers: Leora & Eruditie


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    Wat is eigenlijk Roberts en Isabelles shipname? x')Robelle XD


    Robelle is goed XD


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Robert D’Ablaing

    ‘Bedankt..eh..dat je me niet hebt verraden.’ Ik lachte zachtjes. ‘Ik heb je haast gedwongen te doen; Isabelle. Ik heb de kopietjes in je handen gedrukt en de resultaat dat het zich heeft geboekt is verre van perfect. Ik ben eigenlijk best blij voor een persoon die op zijn vonnis wacht. Misschien omdat ik on-kwetsbaar ben.’ Meteen op dat moment kruiste mijn blik met die van Vilder. ‘Ohmerlin.’ Murmelde ik en direct stond ik op. ‘ongewenst gezelschap.’ Mompelde ik zachtjes en trok direct Isabelle mee weg terwijl ik Vilders stem nog hoorde; ‘Ophangen dat soort gasten. Zorgt voor een beetje mentaliteit.. Beetje alles vies maken.. kost enorm veel werk –schoonmaken..’ mompelde hij woedend terwijl ik Isabelle de gangen mee door trok.

    Haha ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora als je geen inspiratie meer hebt voor Campius kunnen we die hiermisschien laten stoppen en @Generations doorgaan?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Hemwin wents Daggers.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Isabelle Crowley
    ''‘Ik heb je haast gedwongen te doen; Isabelle. Ik heb de kopietjes in je handen gedrukt en de resultaat dat het zich heeft geboekt is verre van perfect. Ik ben eigenlijk best blij voor een persoon die op zijn vonnis wacht. Misschien omdat ik on-kwetsbaar ben.'' Ik lachte. ''Tuurlijk. Blijf dromen, Rob. Blijf dromen.'' Opeens zag ik Vilder. Hij mompelde iets wat leek op ongewenst gezelschap en trok me mee. Vilder riep ons nog iets na en ik liet me door Robert mee trekken door de gangen. ''Owh, ongewenst gezelschap he? Ik dacht dat Vilder je beste vriend was?'' zei ze sarcastisch.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Robert D'Ablaing

    'Owh ongewenst gezelschap he? ik dacht dat Vilder je beste vriend was?' zei ze sarcastisch. Een grijns gleed over mijn gezicht. 'Sorry; Isabel. Ik ben een jongen vol geheimen. Ik en vilder hebben een soort haat-liefde relatie. Ik moet af en toe hard-to-get spelen. Daar kickt hij op. Wie ben ik om hem daarvan te onthouden hé.' zei ik alsof ik het een hele zware taak vond. Ik stak daarom ook mijn tong naar haar uit terwijl we door allerlei verschillende gangen liepen van Zweinstein. Gangen die ik kenden evenals de schilderijen maar soms vond ik ook nog wel eens nieuwe gangen. Aangezien de trappen iedere keer je naar andere wegen leidde was het altijd een spannend moment of je op tijd in de les zou aankomen. Niet dat ik me daar nu zorgen over maakte. Ik had toch geen les.

    muhahaha hij heeft je niet gezoend :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    x)


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Isabelle Crowley.
    ''Sorry; Isabel. Ik ben een jongen vol geheimen. Ik en vilder hebben een soort haat-liefde relatie. Ik moet af en toe hard-to-get spelen. Daar kickt hij op. Wie ben ik om hem daarvan te onthouden hé.'' zei hij. En hij stak zijn tong uit. Ik lachte. '' Ja zeker. Jij en Vilder, jij en de octopus of inktvis wat het beest ook moge zijn. Nog meer wat ik moet weten van je?'' Ik richtte mijn blik op hem.
    We liepen ondertussen door allemaal gangen, en eerlijk is eerlijk sommige kende ik niet. En ja, je raakt nogal snel verdwaadt. Niet dat dat op dit moment erg was. Ik had tussenuur en lunch pauze. In eens bedacht ik me iets. ''Oh..ik ga zo dood! Ik heb na de lunch weer toverdranken.''


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Robert D’Ablaing

    ‘Ja zeker. Jij en Vilder, jij en de octopus of inktvis wat het beest ook mogen zijn. Nog meer wat ik moet weten van je?’ ik lachte zachtjes. Ik wist niet waarom maar het was alles behalve ongemakkelijk om bij Isabelle te zijn.
    ‘Oh.. ik ga zo dood! Ik heb na de lunch weer toverdranken.’ Ik snoof verontwaardigd. ‘Ik heb geen zin dat die vieze pedofiel aan je gaat zitten.’ Het was mijn mond al uit voordat ik er goed en wel over na dacht en automatisch kneep ik iets in Isabelles hand. ‘Wat vind ik het vreselijk jammer om nu geen les te hebben met jou. Ik vind dat ze die gozer met staande..’ de rest kwam er niet uit want ik voelde een arm om mij heen en toen ik naast me keek herkende ik James. ‘Aloha, Dames.’ Een brede grijns sierde rond zijn lippen en ik keek hem met een frons aan. ‘Heb je geen les; James?’ hij schudde zijn hoofd. ‘Ik wilde bij mijn lieve vriend blijven.’ Ik trok een wenkbrauw omhoog. ‘James.’ Hij schudde direct zijn hoofd. ‘Oke, oke. Ik ben er uit gestuurd omdat schijnbaar de lesstof interessanter hoort te zijn dan een meisjes versieren. Wat een onzin; vind je niet?’ ik knikte bevestigend terwijl de grijns op James gezicht alsmaar breder werd. O wee. Bruut werd mijn hand met die van Isabelle gescheiden en legde James een arm om haar heen. ‘Hey Isabelle. Ligt het aan mij of zie je er bijzonder knap uit vandaag. Misschien komt het door de euforie wat nu door je lichaam raast; is het niet. Karma weerkaatst altijd he.’ Hij drukte zachtjes met zijn vinger op haar wang en alsof ze een klein kind was waar hij wat aan uitlegde. Hoewel vele meisjes daarvan hielden tot mijn ergernis. ‘James. Alsof iemand voor je slappe versiertrucs valt.’ Ik lachte zachtjes hoewel ik dit alles behalve grappig vond. In tegendeel een enorme steek van jaloezie schreed door mij heen.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Isabelle Crowley.
    Ik hoorde hem zacht lachen. ''Ik heb geen zin dat die vieze pedofiel aan je gaat zitten.'' zei hij na mijn woorden over toverdranken. Een kleine glimlach sierde onbewust mijn lippen. ''Wat vind ik het vreselijk jammer om nu geen les te hebben met jou. Ik vind dat ze die gozer met staande..'' Zijn zin werd onderbroken omdat er een jongen aankwam, die ik herkende als Potter. Ik luisterde naar hun discussie waarna een grijns om mijn lippen zat. In eens voelde ik zijn arm om me heen en ik maakte een 'help' gebaar naar Robert. ''Hey Isabelle. Ligt het aan mij of zie je er bijzonder knap uit vandaag. Misschien komt het door de euforie wat nu door je lichaam raast; is het niet. Karma weerkaatst altijd he.'' En er werd in mijn wang geprikt. Ik draaide met mijn ogen. ''James. Alsof iemand voor je slappe versiertrucs valt.'' hoorde ik Robert zeggen. Waardoor ik toch zachtjes lachte. ''Ook hallo, James. En bedankt, denk ik.'' Mijn blik richtte zich op de jongen met zijn bijna zwarte haren en bruine ogen. ''Als je me ook los zou willen laten, zou ik misschien het zelfde van jou kunnen zegen.'' zei ik met dezelfde grijns. Ik haalde zijn arm om mij weg, waarna hij ´sneu´ kijkt. ´´Nah..´´ zei hij. Ik haalde mijn schouders op en woelde kort door zijn haar. ´´Sorry, Potter.´´ Hij grijnsde. ´´Okay dan omdat jij het bent, Crowley..´´ ''Oh wauw, ik voel me vereerd.''


    The monsters running wild inside of me. I'm faded