• Één regel:
    • spoilers zetten we in de 'spoilers'.


    •~•~•~•~•
    Nous protégeons ceux qui ne peuvent pas se protéger eux mêmes.
    - We protect those who cannot protect themselves.







    •~•~•~•~•
    Het Teen Wolf Fantopic.
    all the wolfies in our wolfpack.
    •~•~•~•~•

    Wolfies:
    Isaac Lahey fans:
    LatukkaGabriëla [alles gezien]
    HargraveMarlijn [alles gezien]
    AvusSaartje [alles gezien]
    AswiumNichelle [alleen nog s3b]
    • • •
    Derek Hale fans:
    MalleyMiriam [alles gezien]
    VerdeNaomi [alles gezien]
    RABLinde [alles gezien]
    KjellbergLisa [S2x06]
    WillNotLearnElbrich [alles gezien]
    VervainRomy [alles gezien]
    • • •
    Stiles Stilinski fans:
    Yoku Amber
    LeightonJulia [alles gezien]
    SterekHalinskiKarin [alles gezien]
    MemoriaAniek [S3x12]
    IRWINNatascha [alles gezien]
    ParacosmMirte [alles gezien]
    dylanOhBrienEva [alles gezien]
    TheBadWolfSharon [alles gezien]
    AstrisCheryl [alles gezien]
    drapetomaniaCheryl [alles gezien]
    • • •
    Peter Hale fans:
    BenzemaRicelle [alles gezien]
    BohenDenize [alles gezien]
    FalkorEvi [alles gezien]
    HenkerinaLaura [S3E9]
    • • •
    Kira Yukimura fans:
    LukakuElise [alles gezien]
    SquareInge [alles gezien]
    MaovesaKim [alles gezien]
    • • •
    Liam Dunbar fans:
    DunbarXanthe [alles gezien]


    JOIN IF YOU LIKE!


    [ bericht aangepast op 27 juli 2014 - 1:03 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    iTeenWolf schreef:
    Ik vind zelf een Phoenix te ver gedacht van hun. Maar als het zo is, zien wij wel hoe het uitpakt.
    Ik kan zelf niet wachten tot dinsdag, weer een nieuwe aflevering, alweer op de helft van het seizoen. :c


    Hm tja! We will see! En jaaa, jammer dat er maar zo weinig afleveringen zijn.


    Danmarks Dynamite.

    Latukka schreef:
    (...)

    Hm tja! We will see! En jaaa, jammer dat er maar zo weinig afleveringen zijn.


    Gelukkig heeft seizoen 5 sowieso 20 afleveringen. Maar daar heb je ook weer de vraag bij, is het het laatste seizoen?


    I don't care about power. Not anymore. — Derek Hale

    iTeenWolf schreef:
    (...)

    Gelukkig heeft seizoen 5 sowieso 20 afleveringen. Maar daar heb je ook weer de vraag bij, is het het laatste seizoen?


    Jaaa, precies..


    Danmarks Dynamite.

    Wat ik mij nog steeds afvraag is wat een True Alpha meer kan dan een normale Alpha...


    I don't care about power. Not anymore. — Derek Hale

    iTeenWolf schreef:
    Wat ik mij nog steeds afvraag is wat een True Alpha meer kan dan een normale Alpha...

    Niks, alleen Scott heeft niemand gebeten om Alpha te worden en normaal moet dat wel. (Volgensmij.)


    Danmarks Dynamite.

    Volgens mij niks meer...


    El Diablo.

    Wacht, dus gewoon niks. :')


    Danmarks Dynamite.

    hahahahaahaaha ik heb zojuist alles terug gelezen, allleen over parrish and Peter schaam jullie :P xD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Maar in S03E17 zegt Scott tegen Ethan & Aiden dat ze niet mogen luisteren naar hem als hij met Stiles moet praten. Een van de twee antwoord terug met, "hoe weet jou nou of wij meeluisteren?" waarop Scott weer antwoord "ik ben een True Alpha, je weet niet wat ik allemaal kan." En omdat de tweeling al Alpha's zijn geweest zouden zij dat dus niet kunnen en een True Alpha wel. ;o


    I don't care about power. Not anymore. — Derek Hale

    Hm, kan je dat niet googlen eigenlijk? Ik denk dat dat misschien wel ergens staat!


    Danmarks Dynamite.

    iTeenWolf schreef:
    Maar in S03E17 zegt Scott tegen Ethan & Aiden dat ze niet mogen luisteren naar hem als hij met Stiles moet praten. Een van de twee antwoord terug met, "hoe weet jou nou of wij meeluisteren?" waarop Scott weer antwoord "ik ben een True Alpha, je weet niet wat ik allemaal kan." En omdat de tweeling al Alpha's zijn geweest zouden zij dat dus niet kunnen en een True Alpha wel. ;o




    true


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Latukka schreef:
    Hm, kan je dat niet googlen eigenlijk? Ik denk dat dat misschien wel ergens staat!


    Op Teen Wolf wiki staat alleen dat het uitzonderlijk 'rare' is. Dus euhh. Lastig om te beantwoorden dus. :c


    I don't care about power. Not anymore. — Derek Hale

    iTeenWolf schreef:
    (...)

    Op Teen Wolf wiki staat alleen dat het uitzonderlijk 'rare' is. Dus euhh. Lastig om te beantwoorden dus. :c


    Hm ja, inderdaad. Hij heeft wel door als mensen liegen toch? Want dat had ie bij Liam. Hebben normale Alpha's dat ook..?


    Danmarks Dynamite.

    Latukka schreef:
    (...)

    Hm ja, inderdaad. Hij heeft wel door als mensen liegen toch? Want dat had ie bij Liam. Hebben normale Alpha's dat ook..?


    Dat heeft te maken met de hartslag, deze stijgt als een persoon liegt, dit geld ook bij de boven-natuurlijken. En dat heeft elke weerwolf, omega's, beta's, Alpha's.


    I don't care about power. Not anymore. — Derek Hale

    Latukka schreef:
    (...)
    Niks, alleen Scott heeft niemand gebeten om Alpha te worden en normaal moet dat wel. (Volgensmij.)


    Je moet een andere Alpha vermoorden om zelf de Alpha van die pack te worden –– door iemand te bijten word je geen Alpha volgens mij.