• Één regel:
    • spoilers zetten we in de 'spoilers'.


    •~•~•~•~•
    Nous protégeons ceux qui ne peuvent pas se protéger eux mêmes.
    - We protect those who cannot protect themselves.







    •~•~•~•~•
    Het Teen Wolf Fantopic.
    all the wolfies in our wolfpack.
    •~•~•~•~•

    Wolfies:
    Isaac Lahey fans:
    LatukkaGabriëla [alles gezien]
    HargraveMarlijn [alles gezien]
    AvusSaartje [alles gezien]
    AswiumNichelle [alleen nog s3b]
    • • •
    Derek Hale fans:
    MalleyMiriam [alles gezien]
    VerdeNaomi [alles gezien]
    RABLinde [alles gezien]
    KjellbergLisa [S2x06]
    WillNotLearnElbrich [alles gezien]
    VervainRomy [alles gezien]
    • • •
    Stiles Stilinski fans:
    Yoku Amber
    LeightonJulia [alles gezien]
    SterekHalinskiKarin [alles gezien]
    MemoriaAniek [S3x12]
    IRWINNatascha [alles gezien]
    ParacosmMirte [alles gezien]
    dylanOhBrienEva [alles gezien]
    TheBadWolfSharon [alles gezien]
    AstrisCheryl [alles gezien]
    drapetomaniaCheryl [alles gezien]
    • • •
    Peter Hale fans:
    BenzemaRicelle [alles gezien]
    BohenDenize [alles gezien]
    FalkorEvi [alles gezien]
    HenkerinaLaura [S3E9]
    • • •
    Kira Yukimura fans:
    LukakuElise [alles gezien]
    SquareInge [alles gezien]
    MaovesaKim [alles gezien]
    • • •
    Liam Dunbar fans:
    DunbarXanthe [alles gezien]


    JOIN IF YOU LIKE!


    [ bericht aangepast op 27 juli 2014 - 1:03 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Holland Roden wilde eigenlijk voor de rol Allison gaan. c'x


    I don't care about power. Not anymore. — Derek Hale

    Ryan Kelly (Parrish) deed eerst auditie voor Scott, later voor Isaac en uiteindelijk nam Jeff Davis contact met hem op of hij auditie wilde doen voor Parrish aangezien Jeff dacht dat Ryan er perfect voor was :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Maovesa schreef:
    Ryan Kelly (Parrish) deed eerst auditie voor Scott, later voor Isaac en uiteindelijk nam Jeff Davis contact met hem op of hij auditie wilde doen voor Parrish aangezien Jeff dacht dat Ryan er perfect voor was :3


    Ryan als Scott zie ik gewoon niet voor mij. Tyler is er echt geschikt voor. En de rol van Parrish vind ik echt bij Ryan passen.


    I don't care about power. Not anymore. — Derek Hale

    Dit is echt zo'n geval dat Tom Felton Harry Potter wou spelen xD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Maovesa schreef:
    Ryan Kelly (Parrish) deed eerst auditie voor Scott, later voor Isaac en uiteindelijk nam Jeff Davis contact met hem op of hij auditie wilde doen voor Parrish aangezien Jeff dacht dat Ryan er perfect voor was :3


    Isaac had denk ik ook nog wel gekund. Maar hij past gewoon in die rol, sexy politieman. (cat)


    Danmarks Dynamite.

    Latukka schreef:
    (...)

    Isaac had denk ik ook nog wel gekund. Maar hij past gewoon in die rol, sexy politieman. (cat)


    Met bovennatuurlijke krachten. ^^


    I don't care about power. Not anymore. — Derek Hale

    Hier op goede kwaliteit Mid Season 4 promo :


    I don't care about power. Not anymore. — Derek Hale

    Ryan kwam ook ver voor de rol van Isaac, maar uiteindelijk werd er toch voor Daniel gekozen. En voor de rol van Scott mocht hij ook een paar keer terugkomen, maar ze vonden hem te doen en hij had dan in twee maanden een paar kilo moeten aankomen. Hij gaf zelf aan dat dat hem niet zou gaan lukken.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Maovesa schreef:
    Ryan kwam ook ver voor de rol van Isaac, maar uiteindelijk werd er toch voor Daniel gekozen. En voor de rol van Scott mocht hij ook een paar keer terugkomen, maar ze vonden hem te doen en hij had dan in twee maanden een paar kilo moeten aankomen. Hij gaf zelf aan dat dat hem niet zou gaan lukken.


    Aankomen zelfs, wow. Ik vind zulke mensen altijd wel cool. Bij Degrassi (serie) was ook iemand die twee rollen had gedaan, maar uiteindelijk een ander kreeg.


    Danmarks Dynamite.

    Zo frustrerend als je precies weet wat je wil voor je cover en het zelf absoluut niet kan maken. Want ik wil het verhaal online zetten zodat jullie alvast van de proloog kunnen gaan genieten, maar de cover D: Foto's voor de cover D:
    Iemand hier die er goed mee is en die nu nog, om 0.20 zin heeft om een cover te gaan maken voor mijn Teen Wolf verhaal? :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Sorry, ik had het graag willen doen. Maar ik kan geen covers maken.. tenminste, waarschijnlijk niet. :c


    Danmarks Dynamite.

    Ik dus ook niet D: ik heb mijn aanvraag nu in een topic gegooid en ga maar een random foto gebruiken voor de beginpagina. Degene die de covers maakt, is namelijk wel online maar zal nu vast niet een cover in elkaar gaan zetten XD


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Maovesa schreef:
    Ik dus ook niet D: ik heb mijn aanvraag nu in een topic gegooid en ga maar een random foto gebruiken voor de beginpagina. Degene die de covers maakt, is namelijk wel online maar zal nu vast niet een cover in elkaar gaan zetten XD


    Naaawh. Haha.


    Danmarks Dynamite.


    -- Dit was zeg maar het moment dat ik overleden ben, zeg maar.. -


    Danmarks Dynamite.

    ^ Die scene blijft leuk

    Gabriëla, zit jij op je laptop en kan je misschien een screenshot voor me maken van de beginpagina van Unspoken Longing? Ik zit op iPod en kan de opmaak niet goed zien :') ik ga het verhaal zo activeren :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis