• Rollentopic

    Hier kunnen de deelnemers van deze rpg met elkaar praten.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2014 - 15:16 ]


    26 - 02 - '16

    Tolkien schreef:
    Ik twijfel hoe erg ik mijn persona ga maken. Hij gaat Andreas heten en ziet eruit als Dominic Sherwood. Die ik momenteel teveel gebruik maar whatever.

    En deze keer wordt hij niet shipbaar met een steen. (puh)


    En ik twijfel ook over gaven.

    • Als hij iets of iemand aanraakt, weet hij meteen alles over die persoon of dat voorwerp. Heeft al iemand, lees ik net.
    • Het meer typische mindcontrol, wat inhoudt dat hij mensen kan dwingen iets te doen en hun gedachten en emoties kan lezen, maar volgens mij heeft hier al iemand telepathie, dus dan moet ik eerst zien of die het daarmee eens is. :') En dan voel ik me echt onorigineel, maar in the Gatekeepers was het gewoon zo badass, vandaar dat het in de lijst staat.
    • Aardbevingen veroorzaken. :Y)
    • Schaduwen manipuleren
    • Illusies creëren die er zo echt uitzien dat het je tot waanzin kan drijven, maar als ik dan toch voor die zou gaan, moet ik dat even bespreken met Cheryl.
    • Bloedtemperatuur regelen van anderen.
    • Moleculen beheersen, waardoor hij objecten/vloeistoffen en gassen naar andere materie kan veranderen.
    • Ik ben inspiratieloos.


    Moet ik mij mog afvragen aan wie die spoiler bedoelt is :'D Ondanks het een perfecte relatie is. Ik bedoel maar, je heb geen last van een jaloerse partner. Hij zegt niet veel terug. Iets wat heel handig is bij hoofdpijn. En je kan er maar op vreemdgaan. Maar hij zal je nooit verlaten. Of je moet Cosmo zijn van FOP dan is het een erge relatie. Oke ik hou al op
    Aarbevingen veroorzaken lijkt mij gaaf maar als hij duivels is.dan zou ik gaan voor illusies.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2014 - 19:55 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Anomia schreef:
    (...)

    Moet ik mij mog afvragen aan wie die spoiler bedoelt is :'D Ondanks het een perfecte relatie is. Ik bedoel maar, je heb geen last van een jaloerse partner. Hij zegt niet veel terug. Iets wat heel handig is bij hoofdpijn. En je kan er maar op vreemdgaan. Maar hij zal je nooit verlaten. Of je moet Cosmo zijn van FOP dan is het een erge relatie. Oke ik hou al op
    Aarbevingen veroorzaken lijkt mij gaaf maar als hij duivels is.dan zou ik gaan voor illusies.


    Dear, it's me. :') Cheryl had me net gevraagd omdat ze een gemenerik wilde. Hehe.

    Zoals ik hem nu voor me zie is hij iemand die niet tegen imperfecties - vooral bij zichzelf - kan, heel erg ontvlambaar en ongelofelijk bazig. Het sarcasme kan natuurlijk ook niet ontbreken. Hij is doortrapt. En onvoorspelbaar en heeft hella charmes die hij graag op meisjes gebruikt. ^^ Al heeft hij een vriendin maar whatever.

    Ik twijfel echt. :c


    help

    Mijn afwezigheid

    Zaterdag 2 - 8 ben ik bij mijn vriend tot die zaterdag erna.
    Daarna gaat hij mee met mij, misschien dat ik wat kan doen dan.
    Dan, maandag 11 tot vrijdag 15 ben ik op vakantie met hem en dan heb ik alleen een mobiel.
    De week daarna ben ik hier thuis met hem, dus dan zou ik wss ook wel even op de laptop kunnen ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Goed Lucamias is nu Aia.... ughh


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aia schreef:
    Goed Lucamias is nu Aia.... ughh


    Waarom die ugh?


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Anomia schreef:
    (...)

    Waarom die ugh?


    Omdat mijn enterknop onder de backspace zit en mijn vingers zijn nogal dik, dus ik drukte op enter... uugh. Ik wil deze naam niettt


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aia schreef:
    (...)

    Omdat mijn enterknop onder de backspace zit en mijn vingers zijn nogal dik, dus ik drukte op enter... uugh. Ik wil deze naam niettt


    Nawh. 2 weken. En je kan nu de grap maken dat je geïnspireerd was door de indianen (':


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Anomia schreef:
    (...)

    Nawh. 2 weken. En je kan nu de grap maken dat je geïnspireerd was door de indianen (':


    Heb opgezocht op internet, ik ben nu een software --'
    Vorige keer was ik Avena ( ook een enterfout) en toen was ik het latijns voor haver, en nu ben ik een freaking software. Gaat goed dit x'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aia schreef:
    Goed Lucamias is nu Aia.... ughh


    Ik vind Aia nog best leuk klinken ^^


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Haha thanks. Klinkt een software toch nog leuk ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aia schreef:
    (...)

    Heb opgezocht op internet, ik ben nu een software --'
    Vorige keer was ik Avena ( ook een enterfout) en toen was ik het latijns voor haver, en nu ben ik een freaking software. Gaat goed dit x'D


    Hahahaha, thankyou for making my day :').


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Kit schreef:
    (...)

    Hahahaha, thankyou for making my day :').


    Whut? x'D
    Fijn dat ik je kon vermaken :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Komt er eigenlijk ook een soort NPC "normalo's" groep zoals die van Shaun? Dat lijkt me namelijk best leuk ^^


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Chao schreef:
    Komt er eigenlijk ook een soort NPC "normalo's" groep zoals die van Shaun? Dat lijkt me namelijk best leuk ^^


    Kun je uitleggen aan mij wat dat is? ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik vind dat het dan wel allemaal veel wordt, als er ook nog zo'n groep bij moet komen. Dan kan ik me voorstellen dat mensen het overzicht verliezen. Ikzelf zou ook op die manier het overzicht verliezen. Maar ja, als er nog meer mensen zijn die het willen - en die vormen een meerderheid - dan mag het er van mij bij.


    26 - 02 - '16