• Rollentopic

    Hier kunnen de deelnemers van deze rpg met elkaar praten.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2014 - 15:16 ]


    26 - 02 - '16

    Die periode heb ik ook gehad, met een writersblock als gevolg :\


    26 - 02 - '16

    Daarom vind ik het ook vervelend dat ik nu vast zit met het schrijven van mijn mannelijk personage. Ik ben ook bang dat ik ga verwaarlozen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Chao schreef:
    Daarom vind ik het ook vervelend dat ik nu vast zit met het schrijven van mijn mannelijk personage. Ik ben ook bang dat ik ga verwaarlozen.


    Hmm, je hoeft hem niet per se te doen als het niet lukt. Misschien wil iemand anders die rol wel van je overnemen als het echt niet gaat.


    26 - 02 - '16

    Diancie schreef:
    (...)

    Hmm, je hoeft hem niet per se te doen als het niet lukt. Misschien wil iemand anders die rol wel van je overnemen als het echt niet gaat.

    Dat vind ik dus zo lullig, maar ik kan wel kijken of ik een vervanger kan regelen, zodat we alsnog kunnen beginnen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Of we schrappen een mannelijk en vrouwelijke personage? Dan is het ook opgelost, als niemand de mannelijke rol verder wilt.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Dat is ook niet zo'n gek idee ^^
    Als we gewoon van beide kanten 1 schrappen, is het alsnog mooi in balans.


    26 - 02 - '16

    Precies.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Dan doe ik dat ^^


    26 - 02 - '16

    OH WACHT. Dat kan helemaal niet, want we hebben dan 8 meisjes en 7 jongens :\


    26 - 02 - '16

    Het hoeft toch ook niet precies in balans te zijn? Dat is in een klas (meestal) toch ook niet zo?

    [ bericht aangepast op 28 juli 2014 - 16:20 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Maar die andere gereserveerde rol was toch al 3 dagen niet online geweest?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ja, maar... :c
    Dan, als mensen een relatie willen met elkaar, is het gewoon niet kloppend enzo. Daarom wil ik een gelijk aantal.


    26 - 02 - '16

    Chao schreef:
    Maar die andere gereserveerde rol was toch al 3 dagen niet online geweest?


    Ik ga rollen niet zomaar schrappen, zo werk ik niet. Ik heb diegene een bericht gestuurd en ik onderneem pas iets met die rol als ik daar antwoord op heb..


    26 - 02 - '16

    Diancie schreef:
    (...)

    Ik ga rollen niet zomaar schrappen, zo werk ik niet. Ik heb diegene een bericht gestuurd en ik onderneem pas iets met die rol als ik daar antwoord op heb..

    Ik zeg ook niet dat je meteen moet schrappen, maar dat er een kans is dat deze nog wel wegvalt.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Chao schreef:
    (...)
    Ik zeg ook niet dat je meteen moet schrappen, maar dat er een kans is dat deze nog wel wegvalt.


    Dat snap ik, dan wachten we daar nog maar even op.


    26 - 02 - '16