• Hallo iedereen!
    Vanmiddag RT'e iemand dit filmpje in mijn tijdlijn op twitter:


    Blijkbaar kan je dus gratis sims 2 met alle uitbreidingspakketten downloaden! Ik heb wat extra informatie opgezocht voordat ik het ging downloaden en wat blijkt, het is echt!
    http://tweakers.net/nieuws/97456/ea-maakt-sims-2-ultimate-edition-tijdelijk-gratis.html
    Ik heb net origin gedownload en een account aangemaakt. Daarna heb ik de code I-LOVE-THE-SIMS (Zie filmpje waar) en nu is hij aan het downloaden :) Momenteel zit ik op 89%!

    Ik wilde dit even delen en hoop dat jullie hem ook gaan downloaden! (Actie is geldig t/m 31 juli)

    [ bericht aangepast op 25 juli 2014 - 18:08 ]


    Treat people with kindness

    Ik heb zelfs een 2e account aangemaakt, maar het wil niet lukken. Echt niet leuk! :C


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Leda schreef:
    Het was gedownload, ik ging het spelen en toen realiseerde ik me dat sims 2 verschrikkelijk oud/niet fijn/lelijk is (cat)


    Dan download je default replacements en gewoon nieuwe kapsels, kleren .e.d (cat)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Guys, als je dat krijgt, dan moet je gewoon de patches downloaden. (rechts klikken op de ultimate collection in origin en dan op iets als 'Controleer op update' klikken - Mijn origin staat in het Engels, dus ik weet niet precies wat het is in het Nederlands)


    Ex astris, sciencia

    Mulford schreef:
    Guys, als je dat krijgt, dan moet je gewoon de patches downloaden. (rechts klikken op de ultimate collection in origin en dan op iets als 'Controleer op update' klikken - Mijn origin staat in het Engels, dus ik weet niet precies wat het is in het Nederlands)


    Ik heb de Sims nu al verwijderd en zelfs een extra account aangemaakt.. En de sims wil op geen van beiden weer downloaden... :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Alleen voor Windows? Damn


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Toen was me pc kaduuk hoogstwaarschijnlijk door de Sims.
    Het wil helemaal niets meer. Niet eens uit en inmiddels virusscanner dr overheen gegooid maar niets helpt. En toen ging ik programma's verwijderen. Eerst die Sims. Toen Silverlight en toenwilde ik die Origin dr af halen. Maar vanaf Silverlight weigert me pc nog maar iets te doen. Internet en virusscanner kunnen wel, maar thats it. Meer lukt niet. War moet ik doen? D:

    [ bericht aangepast op 28 juli 2014 - 14:46 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dat spel buggt bij mij nogal. Hij flitst raar als ik wil bouwen en sims wil creëren. Hoort dat zo?


    26 - 02 - '16

    DiNozzo schreef:
    Toen was me pc kaduuk hoogstwaarschijnlijk door de Sims.
    Het wil helemaal niets meer. Niet eens uit en inmiddels virusscanner dr overheen gegooid maar niets helpt. En toen ging ik programma's verwijderen. Eerst die Sims. Toen Silverlight en toenwilde ik die Origin dr af halen. Maar vanaf Silverlight weigert me pc nog maar iets te doen. Internet en virusscanner kunnen wel, maar thats it. Meer lukt niet. War moet ik doen? D:

    Sorry, maar de sims gaat je pc niet kapot maken. Dan was het iets anders. Maar heb je al eens geprobeert om eerst origin eraf te halen en dan pas silverlight? Of kan je dat ook niet? Je beschrijft het probleem nogal vaag.

    @Diancie,
    Heb je een geïntegreerde videokaart? Want als ik mijn geïntegreerde graphics gebruik ipv mijn Nvidea kaart, dan doet hij dat bij mij ook.


    Ex astris, sciencia

    Mulford schreef:
    (...)
    Sorry, maar de sims gaat je pc niet kapot maken. Dan was het iets anders. Maar heb je al eens geprobeert om eerst origin eraf te halen en dan pas silverlight? Of kan je dat ook niet? Je beschrijft het probleem nogal vaag.

    @Diancie,
    Heb je een geïntegreerde videokaart? Want als ik mijn geïntegreerde graphics gebruik ipv mijn Nvidea kaart, dan doet hij dat bij mij ook.


    Hoe bedoel je precies?


    26 - 02 - '16

    Diancie schreef:
    (...)

    Hoe bedoel je precies?

    Heb je een aparte videokaart op je laptop (vaak NVIDIA of Radeon ofzo), of niet?

    [ bericht aangepast op 28 juli 2014 - 15:11 ]


    Ex astris, sciencia

    Mulford schreef:
    (...)
    Heb je een aparte videokaart op je computer, of niet?


    Nee..
    Ik heb een intel nog iets, maar die hoort bij de laptop zelf.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2014 - 15:10 ]


    26 - 02 - '16

    DiNozzo schreef:
    Toen was me pc kaduuk hoogstwaarschijnlijk door de Sims.
    Het wil helemaal niets meer. Niet eens uit en inmiddels virusscanner dr overheen gegooid maar niets helpt. En toen ging ik programma's verwijderen. Eerst die Sims. Toen Silverlight en toenwilde ik die Origin dr af halen. Maar vanaf Silverlight weigert me pc nog maar iets te doen. Internet en virusscanner kunnen wel, maar thats it. Meer lukt niet. War moet ik doen? D:


    Mijn laptop begint nu ook al kuren te vertonen..


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Mulford schreef:
    (...)
    Sorry, maar de sims gaat je pc niet kapot maken. Dan was het iets anders. Maar heb je al eens geprobeert om eerst origin eraf te halen en dan pas silverlight? Of kan je dat ook niet? Je beschrijft het probleem nogal vaag.

    @Diancie,
    Heb je een geïntegreerde videokaart? Want als ik mijn geïntegreerde graphics gebruik ipv mijn Nvidea kaart, dan doet hij dat bij mij ook.


    Ik kan momenteel helemaal niets meer eraf halen. Ik kan niet eens meer bij mijn configuratiesysteem komen... :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Diancie schreef:
    (...)

    Nee..
    Ik heb een intel nog iets, maar die hoort bij de laptop zelf.

    Wel, daar ligt het aan. Het is niet aangeraden om de sims 2 te spelen op je laptop als je onboard graphics hebt, omdat dat problemen kan veroorzaken. Wat hier ( http://modthesims.info/wiki.php?title=Game_Help: (hier even de spatie + tekst weghalen)Onboard_Graphics , de link wilt niet werken) te lezen valt. (ik zou een Nederlandse link geven, maar ik vond er niet direct een)

    [ bericht aangepast op 28 juli 2014 - 15:20 ]


    Ex astris, sciencia

    Balen :C


    26 - 02 - '16