• Hallo iedereen!
    Vanmiddag RT'e iemand dit filmpje in mijn tijdlijn op twitter:


    Blijkbaar kan je dus gratis sims 2 met alle uitbreidingspakketten downloaden! Ik heb wat extra informatie opgezocht voordat ik het ging downloaden en wat blijkt, het is echt!
    http://tweakers.net/nieuws/97456/ea-maakt-sims-2-ultimate-edition-tijdelijk-gratis.html
    Ik heb net origin gedownload en een account aangemaakt. Daarna heb ik de code I-LOVE-THE-SIMS (Zie filmpje waar) en nu is hij aan het downloaden :) Momenteel zit ik op 89%!

    Ik wilde dit even delen en hoop dat jullie hem ook gaan downloaden! (Actie is geldig t/m 31 juli)

    [ bericht aangepast op 25 juli 2014 - 18:08 ]


    Treat people with kindness

    Mijn topics. :Y)

    Leda schreef:
    99% na meer dan 24 uur, woehoe!


    Wow... Zit je op wifi of bekabeld netwerk?

    Bij mij duurde het een... half uur? Misschien zelfs minder.


    Treat people with kindness

    Oeh, ik ga dit van de week eens even doen, nice! :3


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Het is aan het downloaden. ^^


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Parachutes schreef:
    Oeh, ik ga dit van de week eens even doen, nice! :3


    Wel voor de 31e! Daarna geldt de aanbieding niet meer :(


    Treat people with kindness

    Heeft iemand een goede link waar je Origin gratis kan downloaden? ;x


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Ladris schreef:
    Heeft iemand een goede link waar je Origin gratis kan downloaden? ;x

    Gewoon op de site van origin zelf? De download is sowieso gratis. Dit is de link voor de download pagina.


    Ex astris, sciencia

    Mulford schreef:
    (...)
    Gewoon op de site van origin zelf? De download is sowieso gratis. Dit is de link voor de download pagina.


    Oh, faal, dankjewel. :Y)


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Yes, hij is aan het downloaden. :Y)


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Het was gedownload, ik ging het spelen en toen realiseerde ik me dat sims 2 verschrikkelijk oud/niet fijn/lelijk is (cat)

    Leda schreef:
    Het was gedownload, ik ging het spelen en toen realiseerde ik me dat sims 2 verschrikkelijk oud/niet fijn/lelijk is (cat)


    Dat is dus waarom ik betwijfel of ik het wel moet gaan downloaden :\


    26 - 02 - '16

    Ik heb de Sims 2 geinstalleerd allang en na een weekendje weg te zijn geweest wil ik 'm spelen. Krijg ik dit:

    "De Sims 2 is niet geinstalleerd op dit systeem, of bepaalde vereiste bestanden zijn verwijderd. Dit uitbreidingspakket vereist de Sims 2. Installeer de Sims 2 voor je dit pakket probeerd te starten."


    Like whut.. o.O dat is raar...


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ga 'm toch installeren.


    26 - 02 - '16

    DiNozzo schreef:
    Ik heb de Sims 2 geinstalleerd allang en na een weekendje weg te zijn geweest wil ik 'm spelen. Krijg ik dit:

    "De Sims 2 is niet geinstalleerd op dit systeem, of bepaalde vereiste bestanden zijn verwijderd. Dit uitbreidingspakket vereist de Sims 2. Installeer de Sims 2 voor je dit pakket probeerd te starten."


    Like whut.. o.O dat is raar...


    Ik heb hem drie dagen geleden gedownload en toen deed hij het prima. Gisteren ook nog, maar vanmorgen wilde ik weer even spelen en toen kwam dat er bij mij ook te staan.
    Weet iemand hoe dat komt?


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Is het mogelijk deze Sims van de pc af te halen en er weer opnieuw op te doen? Misschien doet de Sims het dan namelijk wel weer. Hoop ik toch..


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •