• Hoi !!

    zelf ben ik niet zo handig met knutselen dus doe ik hier niet aan mee.
    wel zie ik echt overal Loom elastiekjes, naalden, boeken, etc ...

    voor wie niet weet wat Loomen is :







    Heb jij al wat gemaakt ??
    graag een foto ervan ??

    Groetjes (A)


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Heel veel mensen doen aan loomen deze dagen! Ik zelf niet, ik verpest het toch wel weer xD

    Is leuk, voor kleine kinderen. Net zoals die scooby doo draadjes toen. :')


    To infinity and beyond •

    Ik vind het wel leuk om te doen, maar ik hou me er niet echt mee bezig, haha. En ik vind, to be honest, Scooby Doo draadjes leuker, haha.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2014 - 13:13 ]


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Ik heb het samen met mijn mama gekocht en ik vind het best nog wel leuk, maar het is zeker niet simpel als je moeilijkere dingen wilt maken. Kindjes kunnen er armbandjes mee maken, maar ik denk niet dat ze er iets anders mee kunnen. Daar is het echt te moeilijk voor zonder guides.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2014 - 13:52 ]


    Let the Night embrace you

    YasminU schreef:
    Heel veel mensen doen aan loomen deze dagen! Ik zelf niet, ik verpest het toch wel weer xD


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Hey ik heb en raaren vraag maar kan je ook loomed zonder dat loom ding zo ja hoe?

    LoveXdirection schreef:
    Hey ik heb en raaren vraag maar kan je ook loomed zonder dat loom ding zo ja hoe?

    Met je vingers ;D.
    Maar voor figuurtjes zou je toch echt een loomding moeten hebben, anders is het echt onbegonnen werk xd.


    --

    Ik zelf doe het soms ;D. Meestal armbandjes tho.. Heb wel een pinguïn en een schildpad gemaakt, ik dacht ik laat een foto zien, maar ik kan de foto nergens meer vinden.. Zal later wel een nieuwe maken xd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Huf schreef:
    Is leuk, voor kleine kinderen. Net zoals die scooby doo draadjes toen. :')


    Ik zie het meer volwassenen doen dan kleine kinderen.

    OT: Ik vind het niets, maar het houdt je wel bezig ^-^.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Ik vind de armbandjes die je ermee kan maken niet bepaald mooi of zo, maar het houdt je wel lekker bezig, zeker op vakantie.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik heb ze ook! :)


    Treat people with kindness

    Preciado schreef:
    (...)

    Ik zie het meer volwassenen doen dan kleine kinderen.

    OT: Ik vind het niets, maar het houdt je wel bezig ^-^.


    This shit. c:


    wat was dit ookalweer

    Teater schreef:
    Ik vind het wel leuk om te doen, maar ik hou me er niet echt mee bezig, haha. En ik vind, to be honest, Scooby Doo draadjes leuker, haha.


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Shuuya schreef:
    (...)
    Met je vingers ;D.
    Maar voor figuurtjes zou je toch echt een loomding moeten hebben, anders is het echt onbegonnen werk xd.


    --

    Ik zelf doe het soms ;D. Meestal armbandjes tho.. Heb wel een pinguïn en een schildpad gemaakt, ik dacht ik laat een foto zien, maar ik kan de foto nergens meer vinden.. Zal later wel een nieuwe maken xd.
    of met een vork.,das een stuk handiger dan je vingers


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik doe het zelf ook. Het houd me wel lekker bezig zeg maar ;3


    26 - 02 - '16

    Dunbar schreef:
    (...)of met een vork.,das een stuk handiger dan je vingers

    Zou goed kunnen, heb geen flauw idee.
    Ik moest het uit noodzaak met de vingers doen :'d.. Was op een schoolpleinfeest van mijn broertje en hij wilde een armbandje en ik zat daar met hem van; Ok en nu? :'D.. Dus ik gebruikte zijn vingers paar xd.
    Vorken waren daar niet aanwezig :'D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you